lady jane Geplaatst 12 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 korte tijd tijd ken ik eigenlijk helemaal niet, of zit je een beetje te stotteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Stotteren, dat is verrekte lastig als je niet de tijd tijd krijgt om je zin af te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 maken van tijd is een probleem voor mij, soms heb ik tijd teveel en soms kom ik tijd tekort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 te kort ben ik net geschoten als spelverdeler en daar baal ik stevig van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 van balen mag best hoor Lady Jane als ik er maar geen last van heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ger Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Heb net heerlijk ontbeten en zie dit draadje nu voor het eerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Eerst? of laatst het gaat erom dat je je eigen doel bereiken gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2013 Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 Gaat lukken toch, we doen in ieder geval ons best! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2013 bestaan er ook mensen die niet hun best doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 14 december 2013 Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 Doen of niet doen, dat is de vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 december 2013 vraagbaak google is de meest bevraagde link op mijn laptop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 "Top of Flop" was een programma dat de oudere jongeren onder ons zich nog wel kunnen herinneren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Herinneren doe ik me Ad Visser nog; was daarvan of van iets heel anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 anders was het zeker, want met de onvolprezen Herman Stok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Stok of De Stok kan verwijzen naar: Langwerpige zaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 zak en as zat ik in te prakkedenken de hele dag, maar ben er uit; Ad Visser was van Toppop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Toppop was lannnnnnnnnnnnnnnggggggggggg voor mijn tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 tijd om je eens in het stenen tijdperk te verdiepen dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Maar 'Top of Flop' was nog ver voor Toppop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Top pop was toch met die ene, Penny de jager?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Penny de Jager was inderdaad de leading lady van het ballet daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Daarnaast was ze getrouwd met Rick van der Linden, van Ekseption. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Ekseption, oelala toen was ik nog een klein Vlaams meiske. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Klein Vlaams meiske is uiteindelijk toch een volwassen vrouw geworden, wonderen der natuur he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 He he... nu ik "bijna" 50 ben zonder dat ik het zelf doorheb... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden