lady jane Geplaatst 4 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2013 man is beter dan in de kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Kan niet zeggen dat het hier gisteren druk was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 was doe ik maandag wel weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 weer of geen weer we moeten toch maar weer op het fietsje boodschappen gaan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 doen we dat maar lekker, goed voor de conditie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 conditie kan ik nog wel wat aan doen geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 Ik...... ik heb geen idee wat ik nou van deze dominozin moet maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 ma ken beter geen Flodder meer heten, want gaat er ook steeds slordiger naar leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 7 december 2013 Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 leven als ma Flodder dat doe ik al jaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2013 ja ren jij dan ook rond met een peuk in je mond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 (bewerkt) mond heb ik niet op de verkeerde plaats zitten en natuurlijk hangt daar een SIGAAR in en de fles met .......... zet ik ook regelmatig aan de mond 8 december 2013 bewerkt door Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 mondhygieniste heeft me altijd al een rotberoep geleken en na bovenstaande helemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Helemaal blij dat over twee weken de dagen al weer gaan lengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 lengen der dagen, wat een prachtige uitdrukking is dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Dat begrip: de dag, is dus enigzins rekbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 december 2013 Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 rekbaar is het leven in alle opzichten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2013 op zicht en met recht van (gratis) retour is hoe internet shoppen groot is geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Worden niet echt veel dominootjes geplaatst dezer dagen, de laatste is van twee dagen geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 geleden wordt er wat af, denk ik soms als ik me in sommige frummers verplaats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 verplaats je er dan ook maar niet in want daar krijg je kopzorgen van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 vandaag heb ik geen kopzorgen, maar vannacht lag ik er uren van wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 wakker is 'n staat van bewustzijn die niet te lang moet duren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Duren is in west falen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 toch kan falen ook te lang duren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 duren van tijd tijd kan soms heel lang zijn maar soms ook weer veel te kort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden