VM1 Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Axel, kijk, zelfs hier word ik over het hoofd gezien.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 gezien wordt je van alle kanten, Big Brother is watching you;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 you snapt t kunse schat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 schat, wat je zegt ben je zelf:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 zelf is kunsie lief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 liefde op het eerste gezicht was het op jouw VM, maar ik val op mannen hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 hoortoestel heb ik nog niet nodig gelukkig, maar ben wel aan de bril Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Bril, Ben was eerste helft vorige eeuw 'n goeie bokser en later scheidsrechter bij zeskamp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 zes kampeerplaatsen bezoek ik zeker wel, per fietsvakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 fietsvakantie in Amerika was het mooiste jaar van mijn leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 leven moet je af en toe ook een beetje zien te relativeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 relativeren doen mensen soms ook om geen emoties te voelen, maar is verder een goed gereedschap als je juist gewend bent teveel aan emoties te voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 voelen doe je soms teveel als verdienstelijk pugilist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Pugilistiek is een sport waar ik werkelijk helemaal niets mee heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 hebberig word ik vaak van aanbiedingen van supers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Superslim van die supers Jane, want mensen gaan dingen kopen die ze normaal niet zouden kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Kopen,een boodschappenwagen vol nep geluk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 gelukkig laat ik me niet snel verleiden door die zgn. aanbiedingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 aanbiedingen kan ik goed gebruiken met mijn laag besteedbaar inkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 inkomen hier ook heel laag, maar die non food afdeling bij idla en lddil, zijn vaak lokkertjes en heb ik niet echt nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 nodig is dat ook niet om te kopen, maar hoeft het ook niet te doen toch (alhoewel ik gisteren een pond pitloze druiven heb gekocht die ik niet echt nodig had) in de aanbieding bij de Inob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Inob ken ik niet, maar pitloze druiven wel, die zijn lekker en gezond, dus geen verspilling:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 verspilling is de paradox van de welvaartsmaatschappij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 april 2013 Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 Welvaartmaatschappij laat alcohol niet echt zien als een verspilling,dit gebeurd meestal achter gesloten deuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2013 deuren en ramen open; Huttje die is jarig en dat feest dat vieren wij:moon:: laat het lang zal ze leven overal schallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden