nancy Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 kou hier gevat, heb al een griepje van een week of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Zo regel je het weer met de muis. Is die kou ook zo verdwenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 verdwenen zijn veel mensen, die hier eerder nog vaak kwamen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 kwamen ze maar weer eens terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 terug komen op het forum omdat je je doel niet gehaald hebt is geen schande Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Schande, iets dat je door anderen wordt aangepraat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 aangepraat wordt er veel, maar uiteindelijk gaat t erom wat je diep van binnen voelt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 voelt men zich vanbinnen droevig, dan kan het op de korte termijn helpen, via de buitenkant toch even iets leuks te doen, wie weet is dan de draai vanbinnen ook in werking gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Gezette mensen zijn mooi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 mooi zijn ook vrouwen na hun 50ste levensjaar:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 levensjaar is hier ver boven de 50 en hoera, ik ben ook nog gezet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Gezet ben ik ook, maar nog net geen 50, tel ik nog mee?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 mee tel je natuurlijk, maar volgens Kunsies smaak misschien niet persƩ mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2013 Mooi is dat, ik ben een vet varken, niks niet gezet, en nog lang geen vijftig, maar mooi zijn is dan ook niet mijn doel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 doelpunten scoren dan maar Jaap; bijv. dit inkoppertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 inkoppertje misschien ook om te weten dat ik je geen vet varken vindt Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Jaap is nogal kritisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 kritisch zijn mag maar luister evengoed ook naar anderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Anderen zijn altijd positief over mij, dat kan je op een gegeven moment toch niet meer geloven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 geloven dat ze de waarheid spreken moet je wel vanuit gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 gaan we ons best voor doen, weg met het wantrouwen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 wantrouwen is een naar gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 gevoelens werden vanmorgen in de mooiste verhalen en gedichtsels verwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2013 verwoord ik meteen maar even mijn teleurstelling dat er zo weinig gedomino'd wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 29 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2013 word tijd dat ik ff inlog dan, want het woorddomino mag niet ter ziele gaan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden