Vol Geplaatst 29 september 2016 Rapport Share Geplaatst 29 september 2016 Nors, ben ik nauwelijks..lijkt me zo'n vage middelmatige emotie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 september 2016 Rapport Share Geplaatst 30 september 2016 Emoties, zijn dat van die dingen die je eten kunt? Anders hoef ik ze niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2016 zen ietje denk ik als ik vandaag de dagdraad lees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 lees hetzelfde als jij, hoop dat Ietje zich er doorheen getrokken heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 1 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2016 Ergens doen we toch wel vaak iets heel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2016 edoch het blijft ergens dat we vaak iets heel goed doen, nu maar hopen dat de 1 1/2 ltr cola goed is gevallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2016 Vallen is niet erg, het is het opstaan dat er toe doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2016 doet me aan mijn onderschrift denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 2 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2016 Kennen jullie deze: "Staan en opvallen, dƔƔr gaat het om!" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2016 forum heeft soms een hoog borderline gehalte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2016 Halt, er staat me bij dat dat een afkorting is van hunger en nog wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2016 red turtle wordt een van de komende (animatie)films die ik in het filmhuis ga zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 5 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2016 En ik verheug me op Tim Burton's nieuwste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 9 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2016 Te veel van verwacht.....Big Fish blijft toch de topper voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2016 Mij zijn die animatiefilms niet bekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 9 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2016 (bewerkt) 'En dan nu iets heel anders,' zei de saaie vrouw tegen haar verblufte echtgenoot. 9 oktober 2016 bewerkt door basta JaNina reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2016 Ootmoedig moest zij inzien dat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2016 En dat zal wel altijd een vraag blijven als Smart haar zin niet afmaakt.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 10 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2016 Aktie dames, hup aan de poets! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 Beren op de weg, ze vertikken het opzij te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 gaandeweg kom je er wel veel minder tegen op het adb-pad, dat scheeltĀ kilo's aan prakkedenk-gewicht om verder mee te sjouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 We nemen overigens vaak al genoeg bagage mee op onze reis door het leven.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 En ik ben de weg een beetje kwijt: geen dagdraad maar een dagpact vandaag.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 vandaag was ook eigenlijk nog gisteren, Draaiorgel een beetje doorgedraaid denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2016 ik geloof dat dat nu ook het geval is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden