Gast Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 Ik spreek dan wel geen Frans maar voel me toch aangesproken door dit nummer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 (bewerkt) Mijn manier om met huiselijk geweld om te gaan, wanneer ik het hoor. Moeien heeft geen zin dus zette dit nummer heel hard op toen ik nog in een rijtjes huis woonde. 1 maart 2017 bewerkt door Spud De 1e x was het een link zonder beeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 En dan een nummer voor mij, een mens waar ik echt tegenop kijk om haar eerlijkheid. Brengt me weer tot rust en helpt mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2017 En de laatste, stelt me gerust weer zo eerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Laat horen Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2017 Leuk! Was weer te ongeduldig! Leuk gevonden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2017 Hahaha Bor, die gezichten erbij wanneer ze het gaan doen! Die dachten waarschijnlijk hetzelfde als jij als dat maar goed gaat... En het lukte! Ik ken nog zo een band, effe op de naam zien te komen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 8 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2017 http://lyricstranslate.com/en/je-veux-ik-wil.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 @Bor Wat een leuk nummer. Die vrouw op dat kistje ook om maar even lang te lijken ja lijkt een band en alles wat ze doen vind ik leuk https://www.facebook.com/walkofftheearth @Spud Mooie vrouwenstem die Beth Hart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 (bewerkt) @Erik die met die lange haren en die muts op. 9 maart 2017 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 9 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2017 Walk off the earth is geweldig! Wat virtuoos, bedankt voor de tip, Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 10 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2017 (bewerkt) NOS Jazzz.. https://www.youtube.com/watch?v=KUt_pnutRtI 10 maart 2017 bewerkt door Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 10 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2017 Ik ben ook geen liefhebber van Jazz, maar dit kan ik aardig pruimen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2017 Beth Hart komt ook op jazz festivals, maar ze is zoveel méér. Op aanraden van Joy hier heb ik haar live zien optreden, geweldig mens met geweldige stem♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2017 misschien heel erg, maar ik houd ontzettend van Rod Stewart en Sailing: heel hard meezingen en dan met tranen in je ogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2017 Hoezo erg? Mooi nummer toch?! Ik vind van wel en deed me denken aan een ander nummer van Rod wellicht vind je deze ook leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2017 Sting bedoel je? Ook heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2017 Oeps! Dacht echt dat het van Rod was maar is van Sting zie ik nu. Ben er niet helemaal bij geloof ik. Kon het niet meer weghalen dus heb alles gewoon laten staan zodat mijn vergissing duidelijk is. Deed me denken aan Rod dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2017 En een quilty pleasure is deze voor mij. Kan dit nummer play backen en uit zijn verband halen zodat iedereen gaat lachen. En toch is mij heel dierbaar en kan ik er soms ook mee huilen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2017 Niet gezegd maar wel gedacht, hoezo erg, iedereen mag zijn guilty pleasure hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2017 Moonlight shadow.....heerlijk. Kunnen we duet doen Spud;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2017 Als je het niet erg vind dat ik vals zing en geen maat kan houden en mijn uitspraak ook behoorlijk beroerd is, wil ik best een duet met je doen Lika. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2017 Dit nummer soundmixte ik 23 jaar geleden met mijn beste vriendin op een zwaar gelovig feest. (jep om te choqueren ) Maar op feestjes wordt ons nog altijd gevraagd om dit nummer nog eens te doen. Hihihi en dan staan we daar weer! De tekst zoeken in elkaars blikken maar de handelingen kennen we nog wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 maart 2017 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2017 Tsjonge wat ben ik al oud! Leuk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden