Spring naar bijdragen

Muziekdraadje


Lenie

Aanbevolen berichten

Zo is het genoeg voor me om de "vuile" was buiten te hangen. Ik denk wel dat het nu duidelijk is waarom ik zo gevoelig ben en vechtlustig. ;)

En ik ben trots op mijn familie. Dat moet wel duidelijk zijn of anders heb je mij tegen. :)

Nog 1 generatie mijn neefjes en als die geen kinderen nemen. Zal het gedaan zijn. Stromen onze gene en bloed door andere familie namen.

En heerlijk nu alle muziek die ik soms zoek niet hoeven zoeken netjes op een rij. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En om eerlijk te zijn, heb ik alleen nog contact met mijn vader omdat ik geen volger van mijn broers ben. Terwijl ik juist op mijn 18de bewust afscheid van hem nam. En op mijn 27ste het contact hersteld voor mijn oudste broer omdat hij mij smeekte om onze vader een kans te geven. Heb het hem nooit met zoveel vragen gesteld maar ik hoopte toen dat hij ons mam dan ook weer een kans gaf. Nooit geprobeerd en eigenlijk ook verprutst door mezelf. Heb wel veel van mezelf ontdekt hoor door dat te doen. Er ook beter van geworden.
 En uiteindelijk ben ik wel blij mee.

Behalve de situatie nu, mijn vader bezoeken terwijl ik me niet welkom voel maar toch gaan. En mijn moeder wel graag bezoeken maar uitgeput zijn daarna. En andersom werkt niet, dan zit ik zo vol van mijn moeder,  dat mijn handen weigeren om de straat in te rijden van mijn pa.

 

Die man heeft niks met mij en ik niet met die man. Denk dat ik binnenkort toch ook mijn broers volg

en dan maar ga geinen, dat ik het over het algemeen het minst uithielt met die beste man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...