Spring naar bijdragen

Vragen en verhalen over je huisdieren.


bolletje

Aanbevolen berichten

Hey Buuffie! :heart:

heel vreemd....

als de Mush een andere kat ziet (want roxy-proxy is nu "haaar" kat) of een konijn , oei e joei... geen houwen aan ....

En nu denk ik niet dat ze iets zou doen ofzo.

T is vooral dat als "iets" gaat lopen, dat ze er achteraan wil gaan.

De Rox heeft dat ondertussen goed begrepen en blijft gewoon stil zitten. Dan snuffelt de Mush, weet dat het "hare" rox is en geeft hem ne lik en gaat rustig door waarmee ze bezig was.

De Rox vindt het dan wel weer soms leuk om haar uit te dagen, dan komt ze bij de deur zitten wachten tot de Mush komt snuffelen, en dan eerst zo een beetje spelen met zijn pootje en dan heel snel weg rennen. Mush er achter, Rox het dak op...

Zie ik hem denken nenenere hahaha...

Grappig!

(Mush is trouwens weer es naar de "kapper" geweest, nog lang moeten zoeken hier voor ik ene vond die het wilde doen. Grote honden hmmmmmm...Waar ik vorig jaar was, die vroeg 120 euro!! Nu iemand gevonden, haar man kweekt Ierse wolfshonden, die het voor 40 euro PERFECT gedaan heeft!)

Wel nu dilemma (atje) , we gaan binnenkort twee weken naar roemenie. Kan de Mush dus niet mee.

Rox no probs, dat doet Pa wel, eten geven etc..

Maar Mush zal toch naar het honden hotel moeten....

Ik weet dat ze daar goed is (ze is er al eens een week geweest) maar toch...

Maar is niet anders. Mee is amper doenbaar (vliegtuig enzo)

En bb indeed, indeed!! Ook ik hou niet van zwemmen!!!! MAAR ik verplicht mezelf om het toch te doen. (Heb een "wedstrijd " te winnen nl.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zojuist gebeld en het gaat goed met de kat van onverlaatst die geholpen moest worden. Wilde ik gewoon even laten weten. ;)

Wel nog geen baas gevonden.... Maar goed bijgetrokken en hartstikke lief!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey buufke!

Ik moest onlangs nog denken aan jouw plan van ooit.

Als iemand op vakantie gaat .....

Als ik jou nu evenveel betaal/dag als het honden hotel, en ik weet dat ik je kan vertrouwen. Zou je daar interesse voor hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Buuf,

Bedoel je dan dat ik op de Rox kom passen of ook op de Mush?

Rox vind ik best, Mush alleen thuis heb ik mijn twijfels bij.

Ik vind dat een te groot knuffeldier, ik zou me elke keer schuldig voelen als ik ze weer alleen zou moeten laten en moet opsluiten. En mee op sleeptouw of naar huis nemen kan ik ze niet momenteel. Maar ik vind het wel een tof aanbodt en het erover hebben zeker de moeite waard, misschien zie ik nu gewoon beren op weg namelijk. ;)

Blijf je lang weg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik me nog afvroeg Jopie, heb je eigenlijk een soort "onderkomen" voor hem gemaakt?

Ik weet weinig van kippen (of hanen in dit geval) of over hoe en waar ze slapen.

Maar ik dacht zo, met die hevige onweersbuien van de laatste dagen.....

En kweet nie.. wat kippevoer s ochtends neerzetten?? Das toch niet lokken? Hij is er toch al.

Buufke, we gaan voor twee weken.

en idd de Mush he... pffff

Maar we hebben het er nog over!

Als alles normaal verloopt zie ik je toch dit weekend.

(trouwens wat meerijden betreft,dat laat ik je ten laatste morgen weten. Zou kunnen dat we er een weekendje A dam van maken. Kan stef terwijl ik daarheen ga iets met de kids gaan doen. Houdt dan wel in dat ik niet lang kan blijven maar we zien wel)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi dierenliefde :)

Als ik weggeweest ben, ben ik altijd heel blij om mijn katjes weer te zien. :)

Mijn katjes in zekere zin mij ook, omdat ik de deur naar de vrijheid weer open. :D

Als ik thuiskom, vliegen ze altijd langs me heen naar buiten. De enige kat die me wel hartelijk verwelkomt en aangeraakt wil worden door mij, is mijn zorgen zwerfkat.

Hihi, en dan vind ik het toch als kattenverzorgster, ookal merk ik dus dat mijn katten me dus niet echt missen, toch wel een spannend idee om langer dan een week van huis te blijven. Wie houd, wie nu gevangen vraag ik me af? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herkenbaar Spudje, hebben we het nog over gehad! Stelletje handenbindertjes zijn het! :P

Alle vier zijn ze hier aanhankelijk, maar twee ook heel eenkennig. Raika herkent het geluid van de auto van D, dus zij vertelt me altijd wanneer hij eraan komt :D Hele mauw concerten komen er uit dat oude magere beessie!

Maar o no, ik kan never nooit niet zonder mijn poezekindjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je Sowhat ik denk dan gelijk ik wil je zo graag helpen maar 4 hondjes is zo veel hé? Mocht het niet anders gaan en jullie zitten zo omhoog, dan wil ik ze wel opvangen, en mee kijken of ik een goed baasje kan vinden voor ze. Zijn ze gesteriliseerd? Ja de Bull is weer een ander verhaal. 8 jaar, die raak je niet zo gauw kwijt, maar ik ga zeker bij ons vragen of iemand interesse heeft.

Hier moet een oplossing voor gevonden worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen, dierenvrienden,

ik zou dan weer eerder aan die mastif denken.....

maar dan ook in uiterste nood, of voorlopig ofzo...

Maar de tip van Trijsje lijkt een goed idee.

Mag ik ook vragen waarom ze weg moeten Sowhat?

Of heb je dat al ergens verteld en heb ik het niet gezien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok, thx!!

En wat is "lange tijd"? Wil ie misschien als ie weer op de rit is zijn honden terug (zijn of haar natuurlijk)?

Want bv tijdelijk (zelfs een jaar bv) wil ik ev. die mastif wel verzorgen..

Hoewel ik niet weet of het een goed idee is...

Maar als er echt geen andere oplossing is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle honden kunnen met katten en andere huisdieren samen toch?

Ik heb hier berichten rond gezonden, tot op heden niks gehoord.

Als je echt heel snel van ze af moet ivm plek tekort, mogen de chiwafwafs ook wel tijdelijk bij mij, vermits ze met katten kunnen. Mijn huis is te klein voor de Mastif helaas, maar ik heb de buuf gelezen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hier iig 1 reactie binnen, met de vraag moeten ze samen of kunnen ze apart?

Wat is jou mening? Adoptie makkelijker maken door ze apart te plaatsen? Of toch naar die hondjes zelf kijken en proberen ze samen geplaatst te krijgen?

De Bull Mastif vinden ze te oud, helaas.

Oh en wat iemand ook vroeg, wat moeten ze kosten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan hoor ik het nog wel van je. Was vergeten te zeggen dat ze langharig waren, en toen hoorde ik een soort juichen op de achtergrond. Nou hoop ik niet dat ik een soort van paris hilton figuren gevonden heb voor die chiwafwafs want dat wil ik dus niet. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...