Marc Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 "Arbeid is ongezond. Dat wordt voldoende bewezen door het feit dat 100 % van de arbeidsongevallen tijdens het werk gebeurt." Guy Mortier, Vlaams journalist en televisiefiguur (1943-). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Je hoeft niet sneller te gaan om intenser te leven. Integendeel! David Dewulf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Opgeven betekend niet altijd, dat je te zwak bent om door te gaan Je kunt ook sterk genoeg zijn om los te laten ! Onbekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 De natuur heeft ervoor gezorgd dat de mens onder de macht leeft van twee soevereine meesters, namelijk pijn en genot. Jeremy Bentham (1789) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Alle glorie komt voort uit durf om te beginnen. Eugene F. Ware Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 "Om innerlijke rust te vinden, moet je afmaken waaraan je begonnen bent." Boeddha, Spirituele leider, geboren als Siddhartha Gautama (ca. 450 vC. - ca. 370 vC). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 "Ik heb nooit begrepen waarom men eerste drukken collectioneert. Het zijn de twééde drukken die zo zeldzaam zijn." Max Beerbohm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 "De hardste strijd in het leven is de strijd om niet bitter te worden." Louis Paul Boon, Vlaams schrijver en journalist (1912-1979). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 november 2012 Rapport Share Geplaatst 4 november 2012 Soms is een sigaar gewoon een sigaar Sigmund Freud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 En ik houd van Marc. Gewoon, zomaar; omdat dat goed voelt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 Dankjewel Smart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 8 november 2012 Rapport Share Geplaatst 8 november 2012 "Er is maar één manier om goed te denken, en dat is doorgaan op de een of andere oude en beproefde gedachte." Uit het Frans: "Il n'y a qu'une méthode pour bien penser, qui est de continuer quelque pensée aincienne et éprouvée. Alain, Frans filosoof en essayist (ps. van Émile Augiste Chartier) (1868-1951). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 9 november 2012 Rapport Share Geplaatst 9 november 2012 "Als ik een zaak niet begrijp, is dat geen reden om te zeggen dat zij verkeerd is, het is veeleer een bewijs van mijn onwetendheid. Marcus Tullius Cicero, Romeins staatsman en schrijver (106 v.C. - 43 v.C.). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 10 november 2012 Rapport Share Geplaatst 10 november 2012 "Mythen waarin geloofd wordt neigen waarheid te worden." Uit het Engels: "Myths which are believed in tend to become true." George Orwell, Engels schrijver (ps. van Eric Blair) (1903-1950) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 "Alvorens iets sterk te begeren, moet men zich afvragen wat het geluk is van degeen, die het bezit." Uit het Frans: "Avant que désirer fortement une chose, il faut examiner quel est le bonheur de celui qui la possède." Francois de la Rochefoucauld, Frans schrijver (1613-1680). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Als ieder mens één ander mens gelukkig zou maken, dan was de hele wereld gelukkig. Wim Kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Als je maar lang genoeg gewoon doet, word je vanzelf wel bijzonder Hoorde ik op de radio Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 november 2012 Rapport Share Geplaatst 11 november 2012 Hoe groot de schuld van de ander ook is, ik moet met die ander leven. De ander is binnen, in mijn lichaam. En het vergeven van de ander heeft allereerst met mijn eigen leven te maken. Maurice Knegtel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Mijn waarnemingen zijn zelden waar; toch blijf ik ze nemen. S.Carmiggelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 november 2012 Rapport Share Geplaatst 12 november 2012 Eén kaars kan duizenden andere kaarsen aansteken zonder haar levensduur te verkorten. Oosterse wijsheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 november 2012 Rapport Share Geplaatst 15 november 2012 A man once told the Buddha, "Iwant happiness". The Buddha replied: "First remove " I ", that 's ego. Then remove " want " that's desire. And now all you're left with is HAPPINESS" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 november 2012 Rapport Share Geplaatst 17 november 2012 Je bent nooit alleen als je samen bent met jezelf. Bram Vermeulen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 november 2012 Rapport Share Geplaatst 18 november 2012 Een verslaafde alleen verkeert in slecht gezelschap één van die vele "typische 12-Stappen kreten".. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 er is geen weg naar het hart het hart IS de weg onbekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Het slechte nieuws luidt: de tijd vliegt. Het goede nieuws: jij bent de piloot. Louis Aragon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden