Smaragdie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik log uit nu echt haha. Heb mijn slaappil ingenomen dan kan ik anders reageren. Tik het er maar even bij. Welterusten allemaal!
Adri02 Geplaatst gisteren om 05:24 Rapport Geplaatst gisteren om 05:24 9 uur geleden zei Marjolijn: Het kwam " rottig m'n strot uit". Zoals mijn man ooit met iets zei. Is citaat van Wim Sonneveld
Adri02 Geplaatst gisteren om 05:25 Rapport Geplaatst gisteren om 05:25 8 uur geleden zei Smaragdie: [...] net zoals ik nooit heb geweten dat je ook al de leeftijd hebt die je hebt. Dacht echt veel jonger! Vroeger was ik ook echt veel jonger
Musashi Geplaatst gisteren om 07:15 Rapport Geplaatst gisteren om 07:15 11 uur geleden zei bumperjim: die passief-agressieve woordjes jammer en verdrietig Even los van de hele drama-discussie. Ik ben geïntrigeerd door/ contempleer over deze uitspraak. In welk opzicht vind je dat passief-agressief @bumperjim? Dit is een oprechte vraag van mij vanuit de volgende invalshoek. Ik heb nooit geleerd om op een juiste manier in gesprek te gaan over emoties en gevoelens. Bij ons werd er geroepen, onderbroken, gekleineerd,… en emoties en gevoelens geprojecteerd en uitgewerkt op anderen. Ik probeer hierin te leren en te groeien, het op een andere manier aan te pakken. Ik weet hoe het niet moet, maar nog niet helemaal hoe het wel moet. Woorden als ‘ik vind het jammer dat’ en ‘het maakt mij verdrietig dat’ gebruik ik daar nu wel bij. (Gisteren nog om eerlijk te zijn, in een discussie met mijn man). Ik zag/ zie dat oprecht als een hele vooruitgang voor mij. Dus ben nu een beetje flabbergasted dat dat dan passief/ agressieve communicatie zou zijn. Ik hoor hier graag jullie mening(en) over want ik ben een beetje verward nu maar wil hier graag verder in groeien. Alvast bedankt! 🙏
bumperjim Geplaatst gisteren om 08:30 Rapport Geplaatst gisteren om 08:30 1 uur geleden zei Musashi: Even los van de hele drama-discussie. Ik ben geïntrigeerd door/ contempleer over deze uitspraak. In welk opzicht vind je dat passief-agressief @bumperjim? Dit is een oprechte vraag van mij vanuit de volgende invalshoek. Ik heb nooit geleerd om op een juiste manier in gesprek te gaan over emoties en gevoelens. Bij ons werd er geroepen, onderbroken, gekleineerd,… en emoties en gevoelens geprojecteerd en uitgewerkt op anderen. Ik probeer hierin te leren en te groeien, het op een andere manier aan te pakken. Ik weet hoe het niet moet, maar nog niet helemaal hoe het wel moet. Woorden als ‘ik vind het jammer dat’ en ‘het maakt mij verdrietig dat’ gebruik ik daar nu wel bij. (Gisteren nog om eerlijk te zijn, in een discussie met mijn man). Ik zag/ zie dat oprecht als een hele vooruitgang voor mij. Dus ben nu een beetje flabbergasted dat dat dan passief/ agressieve communicatie zou zijn. Ik hoor hier graag jullie mening(en) over want ik ben een beetje verward nu maar wil hier graag verder in groeien. Alvast bedankt! 🙏 Het is voor mij de combinatie van die onschuldige woordjes en het feit dat zij degene was die ineens met allerlei nergens op slaande verwijten kwam. Ik heb dan meer recht van spreken als ik zou zeggen dat het zo "jammer" is, dat het mij zo "verdrietig" maakt, "diep raakt" en andere dramatische beschrijvingen, ware het niet dat ik er gewoon mijn derrière mee afveeg zonder soap opera. Hadocque reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst gisteren om 08:41 Rapport Geplaatst gisteren om 08:41 Ja dat snap ik wel helemaal @bumperjim. Zo alles omkeren om dan in de slachtofferrol te kunnen kruipen, krijg ik helemaal de kriebels van. Dank voor de verduidelijking want was echt mn hoofd er wat over ah breken. 😅 bumperjim reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst gisteren om 09:24 Rapport Geplaatst gisteren om 09:24 42 minuten geleden zei Musashi: Ja dat snap ik wel helemaal @bumperjim. Zo alles omkeren om dan in de slachtofferrol te kunnen kruipen, krijg ik helemaal de kriebels van. Dank voor de verduidelijking want was echt mn hoofd er wat over ah breken. 😅 Je hoofd ga je nog nodig hebben 😉 breek het maar niet Musashi reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden