Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik sta bij  Cadzand-Bad In Zeeuws Vlaanderen voor het geval hij komt zwemmen. Daar zie ik hem voor aan. 🥷

En dan krijg ik koffie en een vlag van BJ omdat ik daar moest staan wachten. 
( waarom een vlag Q?)

Geplaatst
Zojuist zei Lika:

Sorry jongens , moest even een hele slechte versie van Hitster spelen en mijn incognito kleren zoeken. 🔦 ik ga als vogel 🐦. Geheel onopvallend gaan we @bumperjimontwaren. Beware…

Da’s nog eens method acting Liefka! 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Lika:

Leuk @Kaatjemama! Ik heb deze weken dat ik vrij ben en tussen twee banen in zit heel veel mensen bezocht die ik lang niet zag. Heel fijn. Zou best zonder werk kunnen. Heel goed eigenlijk wel denk ik.

Heelijk Klinkt goed  @Likadaar ben ik ook mee bezig idd en aparte  klussen in huis die nooit gebeurde heerlijk hoor verveel me nog niet 

Geplaatst

Leuks vandaag: de voorbereidingen. De erehaag en ook de bagage. Eraan gedacht om een Euro verloopstekker mee te nemen voor de camping voor in ons 2 secondententje.

De Stier gaat naar Parijs want Vlinder blijft hier thuis maar haar Hellfest scharrel (we noemen hem Schaapje) komt hierheen en had een Airbnb gereserveerd uit verlegenheid. Nee joh, zei de Stier, die kan gewoon in huis slapen, en om hem wat ruimte te geven bood ze aan om een weekje naar Parijs te gaan, want de Stier is een echte altruïst, die doet alleen iets als het iemand anders plezier doet. Myep 😁

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...