rapilos Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden We wilde pizza laten bezorgen op ons logeer adres, maar ze bezorgen niet, dus partner is ze maar gaan halen spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Soort van kofta zelf gemaakt spirit reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Hele ijskast aangevuld met proteinedingen. Avondeten americain zelf preparé, humus en witte boterhammen. Veel pudding straks. Alles plat dus. Voor de verbinding. spirit reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact: Reacher 💜 Quinn 🧡 spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact: Reacher 💜 Quinn 🧡 kaatje🌺 spirit reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact: Reacher 💜 Quinn 🧡 kaatje🌺 Jane
Luz Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: Reacher 💜 Quinn 🧡 kaatje🌺 Jane Luz
Mormel Geplaatst 20 minuten geleden Rapport Geplaatst 20 minuten geleden Klein slagveld voor Frankrijk.
Jannigje Geplaatst 8 minuten geleden Rapport Geplaatst 8 minuten geleden Nachtpact: Reacher 💜 Quinn 🧡 kaatje🌺 Jane Luz Jannigje
Jannigje Geplaatst 1 minuut geleden Rapport Geplaatst 1 minuut geleden 16 uur geleden zei Yvonne: @Jannigje, ik heb een kleiner Ijoortje voor je gefröbeld: . Als je er met jouw rechtermuisknop op dubbelklikt kun je hem net zo klein maken als je maar wilt: (gewoon het getal van de breedte aanpassen en een vinkje bij 'originele verhoudingen behouden).. Dankjewel @Yvonne, op mijn telefoon lukt het niet maar ik ga het op mijn computer proberen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden