renaldo61 Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61🐕
MaryArt Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Dagpact: renaldo61🐕 kaatje 🌺 MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Kaatjemama Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goedemorgen allemaal ☀️ zo even koffie drinken op werk En vandaag moet me zoon afrijden. Spannend vandaag
lady jane Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden goeiemooiemorgen frummers en toitoitoi zoon van Kaatje
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Dank je @lady janehoop het zo poging nummer 2 🤗
lady jane Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden mijn dochter is de 2e keer geslaagd, brengt vast geluk.
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 8 minuten geleden zei lady jane: mijn dochter is de 2e keer geslaagd, brengt vast geluk. Hoop het zo 👏 lady jane reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Dagpact: renaldo61🐕 kaatje 🌺 MaryArt Reacher
Yvonne Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goedemorgen frummers. Het wordt vast weer een warme dag. Tot nu is er gewoon lekker veel bewolking En er vielen zojuist zowaar een stuk of vijf druppels... Mooi, een bakje en dan eerst even uit met de hond. Kaatjemama reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Dagpact: renaldo61🐕 kaatje 🌺 MaryArt Reacher Yvonne
Fonny Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 1 uur geleden zei Yvonne: Dagpact: renaldo61🐕 kaatje 🌺 MaryArt Reacher Yvonne Fonny🌞
spirit Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goedenmorgen frummels. Mijn zoon ook de 2e keer geslaagd @Kaatjemama. Gaat hem vast lukken. Het is duur genoeg allemaal. Heb al bloed geprikt net. Nu aan de thee met een boterham. Beter opgestaan dan gisteren. De pijn is wat naar de achtergrond. Dragelijk. Als ik het weer moet geloven gaat het flink spoken in de namiddag. We gaan het meemaken.
Fonny Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Gisteren eindelijk de uitslagen binnen!!! De borstkanker is operabel met daarna 15 bestralingen....Fonny is happy!!! Dank jullie allemaal voor jullie lieve reacties🌞 Mariposa, MaryArt, Kaatjemama en 10 anderen reageerden hierop 13
Musashi Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Tokyo in 30gr is toch ook best intens. 🥵 Nieuwe gids gekregen ook dus dat is ook weer even schakelen, net nu ik er wat gewoon aan werd. 🥴 Nog 1 nachtje hotel en morgen dan een nachtvlucht. Vermoeiend weekend voor de boeg dus. Zal blij zijn als ik zondagavond terug in m’n eigen bedje lig. lady jane en Kaatjemama reageerden hierop 2
rapilos Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 46 minuten geleden zei Fonny: Gisteren eindelijk de uitslagen binnen!!! De borstkanker is operabel met daarna 15 bestralingen....Fonny is happy!!! Dank jullie allemaal voor jullie lieve reacties🌞 Heel fijn @Fonny er wordt aan gewerkt zullen we maar zeggen he 😊 Fonny reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Hier wordt het vandaag ook 30 graden @Musashi 💥 Pffff... Enfin, goede rustige reis terug he Musashi reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Blij voor je @Fonny dit is de meest gunstige uitslag voor nu he. Evengoed sterkte, het blijft een rot proces Fonny reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Fijn dat het nog behandeld kan worden @Fonny. Het blijven echter onzekere tijden. Sterkte 🤎 Spirit heeft de stoute schoenen aangetrokken en is naar het zwembad gefietst. Zit me al een paar dagen te verbijten en word daar niet vrolijk van. Het was de eerste keer en op de heenweg kon ik het natuurlijk niet vinden. Dan fiets je daar enigzins verdwaasd en vragen doe ik niet gauw. Uiteindelijk gevonden. De kaart moet gescand worden. Weet ik dat ook gelijk. Het water was wat koud maar eenmaal door, was het heerlijk. Geen vervelende zwemmers om me heen, dus gewoon mijn banen gezwommen, omkleden en weer naar huis. Dit ga ik nu natuurlijk vaker doen. Die seizoenkaart zwem ik er wel uit. Best wel weer blij met mijn overwinning. De fiets staat toch nog buiten, het gaat de buurtsuper worden. Jammer voor de kaasboer. Oskar, Fonny en rapilos reageerden hierop 3
Kaatjemama Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden @Fonnyweet niet zo goed wat ik moet schrijven 🤗knuffel voor jou
Senna34 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Hoi allen, Even kort hier. Dinsdag een operatie aan mijn hand, het ziet er naar uit dat ik een poosje uit de running ben. Sanity gecondoleerd met je moeder. Mushashi ik wens je nog een mooie vakantie. Spirit beterschap. Oskar zet hem Op gedurende je traject! Kaatjemama jij ook sterkte, is je zoon geslaagd ? Smaragdie hoe was je uitslag? Fonny wat fijn dat het te genezen is, veel kracht gewenst. Fijne avond frummers en tot snel weer Oskar en Kaatjemama reageerden hierop 1 1
spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Senna, heel veel sterkte met de operatie aan je hand. Mag ik weten wat er aan de hand is? Dubbelzinnige opmerking, maar is het ernstig? Iets aan je hand, is niet handig.
Senna34 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dankje spirit, zeker mag je dat vragen. De meniscus in mijn pols is gescheurd
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden oei Senna, dat zal pijnlijk zijn. Momenteel een peesontsteking in rechterpols, en nu merk ik pas hoe veel ik die gebruik. Vandaar ook overbelast natuurlijk, maar wat een pijn ook. Veel sterkte met de operatie en veel geduld met je herstel ervan
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden nee helaas me zoon is niet geslaagd 🥲zo verdrietig aan de telefoon drie keer is scheeps rechts zeggen ze 🤷🏼♀️volgende keer beter vandaag wat spullen op werk ingeleverd stap voor stap op me eigen tempo neem ik afscheid. @lady janesterkte ook Beterschap sterkte met je hand ❤️🩹 @Senna34 lady jane reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden