Smaragdie Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen allemaal, 2 dagen vrij, ga veel in huis doen. Las de berichten over moeders, had de beste die er ooit kon bestaan. Helaas alweer 14 jaar geleden overleden. Was mijn beste maatje, wat hield ik van die vrouw. Ooit destijds haar sterven en lang het gemis hier gedeeld. Mis haar nog steeds. Maar voel dat ze nog steeds bij mij is. Geloof ik energie/ziel. Fijne dag allemaal!
Smaragdie Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Leuk verhaal om te delen. Gisteren kwam ik thuis van mijn avonddienst. Mijn katjes weten hier het ritme van, eerst veel nachtdiensten. nu meer avonddiensten.. Zitten stil met zijn achten achter de deur. Geen miauw, schreeuw of getrappel/krab. Als ik binnenkom. Tot ik de brokjes en bakjes ga vullen, wild lief gedoe en daarna met zijn achten bij mij verzadigd op de bank liggen, hangen, klieren terwijl ik nog even tv kijk. wat hou ik van die schatjes. Echt een pact en daarom hou ik het zelf nu ook zo lang droog. Wil hun dingen niet verstoren. Alleen de verhuizing, dat gaat nog wat worden. Dat gaan we wel zien, komt goed. Ook daar mogen ze van mij niet buiten. Wel mooi buitenverblijf al gemaakt. Gaan ze van genieten. Vandaag belangrijke dag, veel uitslagen, ik ga het afwachten in rust en kalmte. No matter what. MaryArt reageerde hierop 1
Smaragdie Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden En @Fonny Dinsdag kreeg je meer te horen. Hoop op wat hoopgevend nieuws voor je. Kan geen leuke dagpacten openen maar doe wel mee.
Smaragdie Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) DaGpAct🥰 Smaragdie Leuker kan ik het niet krijgen, gaat al helemaal mis met die kleuren😄 2 uur geleden bewerkt door Smaragdie Aanpassing
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Het dagpact ziet er prima leuk uit @Smaragdie. Mooie dag voor jou en iedereen. Veel liefs en kracht voor @Fonny. En een zomaarknuffel voor @Oskar. Smaragdie reageerde hierop 1
Smaragdie Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hoe gaat het vandaag met jou @Yana?
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DaGpAct🥰 Smaragdie Yana kaatje🌺 Smaragdie reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Tja, dat is lastig @Smaragdie, ik ben nu 8 maanden ziek en het wordt nauwelijks beter. De allerergste symptomen zijn wel milder geworden dus het is nu draaglijk maar ik kan weinig: niet wandelen, geen boodschappen doen, niet koken, niet in de tuin werken, nergens naartoe... Ik voel me bijna constant alsof ik griep heb met nog wat nare klachten erbij en als ik iets meer doe dan stort ik in en word ik zo ziek dat ik m'n bed niet meer uit kan. Er zijn golven van overweldigende paniek, wat als dit nooit meer over gaat? Ik ben totaal afhankelijk, wat als m'n lief ziek wordt? Wat als ik naar een tandarts of dokter moet? Er is ook een andere kant, met hoop en berusting. Met dankbaarheid voor wat er wel is en met acceptatie omdat het leven nou eenmaal ook rottigheid geeft, het overkomt zoveel mensen en nu ben ik aan de beurt. Ik kan het inmiddels met wat meer kalmte dragen, er breekt soms weer een lach door en ik leer weer meer in dit moment te leven. We weten niet wat morgen voor ons in petto heeft, dat blijkt maar weer. Smaragdie en lady jane reageerden hierop 2
Smaragdie Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ernstig en toch ook weer hoopvol/meer beter kunnen worden. Zo leest het @Yana maar zwaar en soms bijna niet te doen lijkt mij. Bewonder je hierin, zou al heel lang gek geworden zijn denk ik. Hoop op verbetering. Djw voor het reageren. @Kaatjemama gaat het met jou?
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen wil op iedereen regageren maar ben gewoon niet me zelf en niet snel genoeg met hoofd zit vol lees lekker mee. @Yanapet je af hoe jij hier zo positief mee omgaat 1 uur geleden bewerkt door Kaatjemama Snel
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Bedankt voor het vragen trouwens 😅 @Smaragdie Smaragdie reageerde hierop 1
Smaragdie Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik ga zo aftaaien Mijzelf lekker douchen en mooi(er) Maken. Zo zenuwachtig voor de afspraak later. Maar mijn beste vriendin en broertje gaan mee naar het ziekenhuis voor de uitslag. Misschien valt het mee? En if not dan heb ik lieve mensen om mij heen. Ga het wel zien, vond het wel vreemd, normaal kun je online veel zien nu was het afgeschermd hmmm. Ben ik weer dan ga ik denken, het is dus erger dan ik al dacht.. Maar goed misschien een achterstand of technische fout. En niet dan deal ik daar ook wel weer mee. Wel aan gedacht dat als het heel slecht is de uitslag dat ik ga zuipen maar dat zal niet veel helpen. Fijne dag allen nogmaals!
Yana Geplaatst 57 minuten geleden Rapport Geplaatst 57 minuten geleden Dat klinkt ook niet makkelijk @Smaragdie, veel sterkte en kalmte gewenst. En natuurlijk een goede uitslag!
MaryArt Geplaatst 55 minuten geleden Rapport Geplaatst 55 minuten geleden DaGpAct🥰 Smaragdie Yana kaatje🌺 MaryArt
lady jane Geplaatst 13 minuten geleden Rapport Geplaatst 13 minuten geleden goeiemooiemorgen frummers toitoitoi @Smaragdie, hopleijk valt het wel mee en heeft dat afschermen een andere oorzaak. Ja we zijn kwetsbaar he, je leven kan zo maar op de kop gezet worden en we hebben er maar mee te dealen. Maar goed dat we niets van te voren weten denk ik vaak. En dag per dag leven helpt soms wel een beetje.
Mariposa Geplaatst 10 minuten geleden Rapport Geplaatst 10 minuten geleden @Smaragdie Sterkte, we denken aan je! 💜
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden