Yvonne Geplaatst 12 mei Auteur Rapport Geplaatst 12 mei Wat is dit een vreselijk trieste draad geworden lady jane reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Het is niet mijn bedoeling het maandagdraadje levend te houden. Maar mij moet toch even iets van het hart. Sinds ik mij hier heb aangemeld heb ik 1 X aan iemand (niet @Marjolijn hoor) een PB gestuurd. Meteen in die eerste PB gaf ik, omdat ik de ander vertrouw en wist waarover het ging, mijn normale e-mailadres. De ander kan je dan vertrouwen of hij/zij kan het laten. Wil de ander het niet zo, dan kunnen beiden hier PB’s negeren/blokkeren, forum-probleem opgelost. Ik heb zelf kanker (2 merken zelfs, dus waarom zou 4 niet kunnen?) en het sturen van dergelijke PB’s is weerzinwekkend. Als dit gebeurd zou zijn, dan vind ik dat heel erg voor Marjolijn. Maar nu sleept Marjolijn dingen het forum op, die er niet thuishoren, zonder daar duidelijk in te zijn. En vervolgens voelen integere mensen, zoals @lady jane, die alleen maar helpend bezig zijn, zich genoodzaakt zich te rechtvaardigen. De hele sfeer hier is vooralsnog verziekt en de mogelijkheden die dit forum biedt, alcohol de baas worden, worden wellicht ook door nieuwkomers niet aangegrepen als ze dit soort zaken lezen. Ik vind, als je toch op het forum iets wil zeggen, leg dan wel precies uit wat er aan de hand is of begin er niet over. Dan escaleert de boel hier niet en integere forumleden hoeven zich er niet mee bezig te houden. Ik zit nog volop in mijn strijd en ben aangewezen op de Lady Janes (Ladies Jane?) hier! %s om %s bewerkt door hub02 Yvonne reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 22 minuten geleden zei Marjolijn: @hub02 je hebt gelijk. Ik bied nogmaals mijn excuses hiervoor aan. Ik had het niet moeten noemen. Het raakte mij heel diep. Op dit moment ben ik weer ziek. ( ik had 2 x borstkanker, daarna schildklierkanker en later longkanker. ) Maar ik had mij niet door mijn frustratie mogen laten leiden.Ik was al flink gefrustreerd door wat anders en liet mij door die frustratie leiden. Dat was fout. Ik hoop dat we dit nu kunnen laten rusten. Het is idd voor niemand goed. Het werd ook mede door een ander weer opgerakeld. Ik hoop dat we het nu verder kunnen laten rusten. Nogmaals bied ik mijn excuses hiervoor aan en zet de mogelijkheid voor pb's nu ook verder uit. Ik schreef dit niet om de boel weer op te rakelen, maar het raakte mij ook. Ik vind je antwoord verder heel lief. Op een forum kan iedereen zijn mening kwijt. Maar wat MIJ betreft hoor je niets meer hierover. We hebben elkaar toch een beetje nodig hier, en zeker mensen zoals jij en ik kunnen elkaar steunen. En als je nu zegt dat je mij lief vindt, dan zeg ik dat ook tegen jou😀🤎 Ik zie dat je er na mijn reactie wat hebt bijgeschreven. Ik denk dat er werkelijk niemand is die wil dat jij afstand neemt van het forum !! Je kunt hier hulp vinden, en ga het nu niet zonder die hulp doen. Die is gewoon gratis, maak er gebruik van !!!! %s om %s bewerkt door hub02
Hadocque Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 21 uur geleden zei Reacher: pak je popcorn en enjoy the show. %s om %s bewerkt door Hadocque
Hadocque Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) zo is het, lieve Rietsj, en ik heb ‘m volgens mij van Bammie: sit back and watch the movie go by. iedere dronkelap heeft alles gezien en zo mogelijk nog meer vergeten. %s om %s bewerkt door Hadocque Reacher reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden