spirit Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Met @spirit gaat het redelijk. Heb even 2 dagen ondergedoken gezeten in mijn veilige bed. Had ik even nodig. Ook veel aan het nadenken. De marathon gaat gelukkig niet door. Hij kon gelukkig zelf spelen. Wat een opluchting. Wat ik vandaag verder ga doen, weet ik nog niet. Kijk wel waar ik zin in heb. Of niet. Marjolijn, Senna34 en lady jane reageerden hierop 3
Mormel Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden DAGPACT: MaryArt stroumfke Fonny🌞 Yvonne kaatje🌺 Marjolijn Mariposa renaldo61🐕 Reacher. Quinn Mormel
Marjolijn Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) In ieder geval een mooie lijst hier. Verder... wat een rust hier. Stilte voor een storm??? Of heeft iedereen vandaag er behoefte aan zich terug te trekken. ? ( had ik ook vandaag door gezondheid. En meer/ sfeer). 7 uur geleden bewerkt door Marjolijn
renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 40 minuten geleden zei Marjolijn: In ieder geval een mooie lijst hier. Verder... wat een rust hier. Stilte voor een storm??? Of heeft iedereen vandaag er behoefte aan zich terug te trekken. ? ( had ik ook vandaag door gezondheid. En meer/ sfeer). Ik heb geprobeerd een lange wandeling te maken zoals ik de laatste tijd iedere dag doe, maar het gaat me sinds dinsdag nog steeds niet. Gisteren en vandaag had ik paella
Marjolijn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 5 uur geleden zei spirit: Met @spirit gaat het redelijk. Heb even 2 dagen ondergedoken gezeten in mijn veilige bed. Had ik even nodig. Ook veel aan het nadenken. De marathon gaat gelukkig niet door. Hij kon gelukkig zelf spelen. Wat een opluchting. Wat ik vandaag verder ga doen, weet ik nog niet. Kijk wel waar ik zin in heb. Of niet. Fijn dat je je nog even meldde hier. Sterkte met alles
Lika Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Nachtpact Quinn Reacher Lika Ik heb vandaag gewandeld. Zo mooi. Hier om de hoek is het prachtig. Pinksterbloemen, hondsdraf, fluitekruid , de honden blij; ze leren elkaar nog steeds beter kennen en onze eigen vertrouwt het erfstuk ( de oude dame) wat meer en dat leidt tot zelfs, heel af en toe, tot spelen. Zo leuk. 3 uur geleden bewerkt door Lika lady jane reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact Quinn Reacher Lika Marjolijn
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact Quinn Reacher Lika Marjolijn kaatje 🌺
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 12 uur geleden zei Etty: Welke heb jij gezien @Lika? Whispers in the woods. Prachtig! Een documentaire. Wij hebben sinds kort een filmhuis op loopafstand. Heel klein en nog een beetje primitief, beperkte draaidagen en beperkt aanbod. Maar o, zo leuk. Dus ik kijk veel van wat daar draait. Maar de nieuwe Jarmusch wil ik ook zien. Hij maakte ook mijn lievelingsfilm:Paterson. En hij hing jaren boven mijn bed. Mijn toenmalige vriend schilderde een portret van hem:-) lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Quinn Reacher Lika Marjolijn kaatje 🌺 Jane
Etty Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ja Patterson kan ik me nog goed herinneren @Lika, ook dat jij de film heel goed vond. Vond 'm zelf ook heel goed, beter dan Fahter mother sister brother van vandaag, al vond ik 'm niet slecht. Fijn hè, een filmhuis op loopafstand. In mijn nieuwe woonplaats is ook een filmhuis op loopafstand, laatst zelfs uitbebreid met 2 extra zalen. Heerlijk.
Onsnessie Geplaatst 46 minuten geleden Rapport Geplaatst 46 minuten geleden @Bob oké dan zal ik mij er morgen ook bij aansluiten. Nu al 2 dagen droog👍😉
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden