Marjolijn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Hier zo ook koken. Dat heb ik gelukkig nooit los gelaten. Vandaag een makkelijk, maar gezond vega ovenschoteltje.
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Lekker hoor allemaal eetze wij broodje gyros gegeten echt weekend 🥰👍 kan best na al dat zwemmen lopen en fietsen
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik ga zo soep maken. Soort groentesoep met shiitake, groente, champignon en gehakt. Beetje een rommeltje maar dat moet allemaal op. Kaatjemama reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 uur geleden zei Senna34: Misschien luis? Google of Ai misschien raadplegen ? Ik weet niet of ze binnen kunnen. Normaal gesproken kunnen ze buiten overwinteren mits je hen inpakt met bubbeltjes folie ? Zonde, maar misschien zijn ze nog te redden Geen idee, die zwarte stippen lijken een soort van coconnetjes ofzo. Ik moet er even naar zoeken inderdaad.
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik heb inmiddels ook maar een kippensoepje gemaakt voor de lunch voor morgen. Ze zeiden vroeger wel dat dat helpend was als je een beetje gammel was. Bovendien vind ik het gewoon lekker. 👍 Mariposa en Kaatjemama reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Net 3 winkels afgeweest had nog geen paas chocolade eieren gekocht 😰en ook gelijk geel tulpen gekocht.hoor bij mij ook bij de Pasen zag nog een lekker mimosa fles staan. 1 sec denk je hey dan denk ik gelijk onee dat doen we niet meer.tevreden en blij de deur uit me me eitjes.💐🐣
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik herken dat, mijn favoriete wijn is in de aanbieding 😞
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 10 minuten geleden zei Mariposa: Ik herken dat, mijn favoriete wijn is in de aanbieding 😞 Jep mijne ook bij de Hoogvliet haalde altijd een doos gelijk 🙈
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden