Mariposa Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden (bewerkt) @Musashi Voor je dochter maakt het echt niet uit waar je naartoe gaat. Jij/jullie geven haar genoeg met jullie aandacht en liefde, daar gaat het om. Of je dan in Japan of in je eigen achtertuin zit, dat maakt echt niet uit. De wereld ontdekken kan ook als ze ouder is. Ik ben onlangs met beide kinderen afzonderlijk op vakantie geweest, beide boven de 20 jaar oud. Was fantastisch! Het is nooit te laat. 12 uur geleden bewerkt door Mariposa Musashi reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden @Quinn Veel plezier met je dochter. Jullie hebben mooi weer, dat helpt mee! Fijne dag! Quinn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden @Quinnmooie dag gewenst met je dochter. Quinn reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goeie morgen iedereen. Ben een vloertje van gras aan het leggen. Haal het net, geen grassprietje over. En de winkel krijgt die matjes niet meer binnen. Wat een geluk hé? Quinn flink genieten met je dochter jongen. Iedereen een heel fijn Pasen gewenst en een gelukkig nieuwjaar, hebben we dat ook alvast gehad. Quinn, Musashi, Kaatjemama en 1 andere reageerden hierop 3 1
Musashi Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden (bewerkt) @Mariposa ik ben pas vrij laat moeder geworden (38jaar) en ik moet wel toegeven dat dit in mij ook een angst heeft opgewekt dat mijn kind misschien vrij snel ouderloos zal zijn. Ik weet het, dat klinkt absurd en onlogisch misschien maar het is toch wel iets waar ik soms (meer dan goed is) aan denk. En dat ik daarom zoveel mogelijk in korte tijd moet doen met haar. Het is wel goed dat ik dit (hier) eens opschrijf dan kan ik het ook wat meer loslaten misschien. Aanvulling!!!! Reminder, Musashi, denk eraan, niet vergeten! Volgende week gaan we naar Center Parcs! (Door dit laatste klinken mijn angsten wss extra stom. Ik weet het, schrijven is goed om zelf te zien hoe absurd en onlogisch je eigen gedachten kunnen zijn!) 11 uur geleden bewerkt door Musashi Omdenken, positief denken, overvloed
stroumfke Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden DAGPACT: MaryArt kaatje 🌺 marjolijn Mariopsa 🐘 Fonny🌞 Quinn stroumfke
spirit Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Wat een ellende met je vriend/man @Musashi. Levensgevaarlijk ook. Jammer dat het zoveel geld kost, maarja, wat is geld. Logisch dat hij daar chagrijnig van wordt. @Marjolijn zetem weer op vandaag en @Kaatjemama, jij gaat ook als een speer. Ik ga zo het dagpact even verpesten 🤣. Vandaag gaat het hier hard aangepakt worden en dat werd ook wel eens tijd. Het feit dat ik naar bier aan het zoeken was, daar ben ik wel van geschrokken. Ik word overspannen van die rotzooi en het feit dat ik overal alleen voor sta. Gisteren was mijn vriend zo moe, dat hij zich heeft ziek gemeld. Hij voelt zich onmisbaar in die toko waar hij werkt. Terwijl hij gewoon wordt ingehuurd als ZZP,er. Ik denk dat de werkdruk daar te hoog is. Het is niet normaal om doodmoe thuis te komen en na het eten in slaap te vallen. Tijd voor een kleine pauze en wellicht gaan kijken voor wat anders. Hij heeft connecties genoeg. Een scheldende baas die je achter je broek zit is niet leuk. Vandaag dus goede zin en we gaan er tegenaan. Weg met die troep.
lady jane Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Voor saunaliefhebbers @spirit vanaf vandaag in AD en soms VK weer zegels met 4 stuks een dag relaxen voor 15,95 bijbetalen. T/m 24 augustus te verzilveren, en de zegels staan er onregelmatig in, meestal tot ergens juni. 1 wellnesscentrum zit ook in Belgie, Hezemeer. De rest verspreid over Nederland. spirit en Kaatjemama reageerden hierop 2
spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 55 minuten geleden zei lady jane: Voor saunaliefhebbers @spirit vanaf vandaag in AD en soms VK weer zegels met 4 stuks een dag relaxen voor 15,95 bijbetalen. T/m 24 augustus te verzilveren, en de zegels staan er onregelmatig in, meestal tot ergens juni. 1 wellnesscentrum zit ook in Belgie, Hezemeer. De rest verspreid over Nederland. Dank voor de tip. Mijn schoondochter is er altijd voor in. Lekker met z'n 2 en die kerels lekker thuislaten 😉
spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden DAGPACT: MaryArt kaatje 🌺 marjolijn Mariopsa 🐘 Fonny🌞 Quinn stroumfke Spirit
Maja Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden En Zoetermeer wellness is open! Nog niet geweest, wel nieuwsgierig! lady jane reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 36 minuten geleden zei Maja: En Zoetermeer wellness is open! Nog niet geweest, wel nieuwsgierig! Is dat Elysium? Dat is mooi daar hoor. Erg uitgebreid. Ben er 2 keer geweest.
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Nee die heet Sweet Lake (zou eigenlijk Sweeter Lake moeten zijn als ze juist vertalen) en die is superduur, 58,00 doordeweeks en 65,00 weekenddagen. Ik heb de site al bekeken, hij zou jaren geleden al openen, maar kreeg niet voldoende parkeerplekken gerealiseerd. Benieuwd of dat nu gelukt is. Maar dicht bij NS Lansingerland Zoetermeer. Kun je er zo naartoe lopen of vouwfietsen.
Mormel Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden DAGPACT: MaryArt kaatje 🌺 marjolijn Mariopsa 🐘 Fonny🌞 Quinn stroumfke Spirit Mormel
Kaatjemama Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 12 minuten geleden zei spirit: Is dat Elysium? Dat is mooi daar hoor. Erg uitgebreid. Ben er 2 keer geweest. Elysium gaan in ook vaak heen heerlijk.
spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 11 minuten geleden zei Kaatjemama: Elysium gaan in ook vaak heen heerlijk. Krijg nu al zin 🤩😝. Kunnen we daar geen forumdag maken!! Ergens heerlijk ontspannen elkaar ontmoeten!
Maja Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 uur geleden zei lady jane: Nee die heet Sweet Lake (zou eigenlijk Sweeter Lake moeten zijn als ze juist vertalen) en die is superduur, 58,00 doordeweeks en 65,00 weekenddagen. Ik heb de site al bekeken, hij zou jaren geleden al openen, maar kreeg niet voldoende parkeerplekken gerealiseerd. Benieuwd of dat nu gelukt is. Maar dicht bij NS Lansingerland Zoetermeer. Kun je er zo naartoe lopen of vouwfietsen. Goeie! Ik had gisteren de prijzen bekeken, maar dacht dat het voor 2 personen was. Nou, dan wacht ik tot er acties komen. Zo poepieduur sla ik mijn beurt over.
Senna34 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Alle boodschappen al op tijd binnen. En ik ben later deze middag nog in een tuincentrum beland. Ik heb flink wat bloemen en hangers gekocht, ondanks de ijsheiligen nog niet voorbij zijn de gok gewaagd. Ik ben ook een beetje uit mijn comfortzone gestapt, omdat ik eigenlijk alleen witte bloemen mooi vind. Ik heb nu ook rood erbij. Ik heb nog even staan kwijlen bij de olijfbomen, maar zo’n grote kan ik gewoon niet betalen. Maar wat zijn ze mooi 😍 Kaatjemama reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ik heb vorig jaar 2 kleinere olijfbomen gekocht. Afgelopen winter stonden ze in de serre en vandaag heb ik ze weer naar buiten gegooid. Jammer dat een van de boompjes niet goed lijkt gaan. Er zitten zwarte pitjes/ stipjes op en plakspul, harsachtig. Geen idee wat het is. Senna34 reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Misschien luis? Google of Ai misschien raadplegen ? Ik weet niet of ze binnen kunnen. Normaal gesproken kunnen ze buiten overwinteren mits je hen inpakt met bubbeltjes folie ? Zonde, maar misschien zijn ze nog te redden
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden De was opgehangen en nu een pot thee gezet voor mezelf. Mijn maag is rommelig. Vanavond chinees halen. De opruimwoede van vriend is gezakt naar nul komma nul. Jammer. Heb er zelf juist zo'n zin in. Zo gaat dat steeds. Ben hem alweer in de gaten aan het houden, wat drank betreft. Zit ik straks weer met een brakke vent opgescheept de hele Pasen. Ik heb juist overal zin in. Heb al met de hond gelopen. Buiten geweest. M'n haar zit mooi. Pffff zit ik dan. Ik ga maar een videootje maken. Zien de mensen mijn haar tenminste. Niet gezwommen donderdagavond. Had krulspelden gezet en bang voor m'n nieuwe kleurtje. Volgende week zondag sta ik langs de zijlijn van de marathon in Rotterdam. Zal best in beeld komen. Het orkestje heet "ongeregeld". Ik speel accordeon, op gitaar een man die zich graag verkleed als vrouw. Een drumster met lang grijs haar met haar op haar tanden. Een bassist die waus is en een man met een Tuba. Idd, een stelletje ongeregeld, maar zo leuk om te doen!!!
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Niet jezelf gek maken @spirit eet anders alvast wat, over een uur heb je dan heus wel weer zin in Chinees. c is met dochter een blok om en ik ga zo koken, dat wil zeggen, het eten van de bezorger aanpakken. Totaal geen zin in koken. Dus.
Senna34 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Spirit, ik ben benieuwd of je man ook kinderen of familie heeft? Misschien een paasdag organiseren met zijn familie, en de andere dag iets met je zoon, schoondochter en je kleinkinderen ? Hebben jullie toch even wat afleiding, en dat opruimen loopt niet weg
Senna34 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Q ik sta ook al achter de pannen. Normaal kook ik nooit in het weekend. Maar mijn man doet een streng dieet, en hij had een verzoeklijstje qua menu. Na de Pasen gaat hij weer een paar dagen vasten. Hij is nu 30 kg afgevallen en gaat nog steeds door. Hij had obese. Roken, drinken, alles geschrapt. Het hele roer om, ik ben wel trots op hem. Heb je iets van hello fresh laten komen ? Benieuwd of het iets is. Smakelijk alvast voor iedereen Mariposa reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden @Senna34 Hmm, nee, ik ga geen vinger uitsteken. M'n favoriete restaurant komt brengen. #spoiledbrat Senna34 reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden