Marjolijn Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Vandaag nog even mijn rust nemen en een beetje in huis rommelen. Vandaag sluit ik de eerste week af en vervolg met week 2. Blij dat dat goed loopt zonder al te veel hobbels.misschien vandaag ook nog een podcast doen. Nu hier nog even een beetje soezelen.Gaat in elk geval al beter dan gisteren. Met ook minder pijn. 👍 spirit reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Van wat rommelen in huis kwam niks. Ben even een uurtje op geweest. Dat was 'm dan wel weer. Jammer van het mooie weer, maar het is wat het is. Inmiddels wel duidelijk dat dit niets met afkick ofzo te maken had. Duidelijk een oplaaien van de chronische ziekte. Straks een simpel hapje in elkaar flansen en weer mijn bed in. Één voordeel: ik taal niet naar drank!!!
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s geef er maar aan toe, je weet vast wel hoe je het beste omgaat met ziek zijn, sterkte Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Idd niet de eerste keer dat ik in zo'n periode beland. Uiteraard hoop ik dat dat kort duurt. En in de tussentijd zit ik lekker abstinent te wezen 😃
spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goed van je Marjolijn, dat je ondanks je ziekte toch assistent blijft. Ik haat ziek zijn. Maarja, dat hebben we niet voor het zeggen.
Marjolijn Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Nee. Dat heeft niemand voor het zeggen. En het haten heeft geen zin in mijn geval. Genezen kan het helaas niet , dus ik probeer mezelf naast rust dan een beetje te verwennen met iets. Ik heb me vandaag deels afgeleid met een boek. Een nieuw e book op mijn tablet van een app van mijn krant. Leuk.
bumperjim Geplaatst gisteren om 04:46 Rapport Geplaatst gisteren om 04:46 Sterkte 💪🏻 Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst gisteren om 04:54 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 04:54 De eerste week hier aangetikt. Het begin is er!!!! Het gaat voorspoedig . Dat is fijn, met niet al teveel cravings. Ik heb ook de app Alcoholvrijheid. Die houdt o.a. ook je resultaten bij. Heel motiverend. En verder veel tips, verhalen, boekentips etc. Misschien een idee voor anderen. De maker heeft 'm net helemaal vernieuwd.
Marjolijn Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden Maar even verder hier op m'n eigen draadje. Verder contact gehad met zoon. Schoondochter is nu wel in staat te reizen. Dus nu vervroegd naar huis terug. Ze was daar al 14 dagen ziek. Ik hoop dat ze in hun woonplaats verder in het ziekenhuis iets voor haar kunnen betekenen. Enorm geschrokken. Zelf helaas ook nog op bed. Zit midden in een mindere episode van de bindweefselziekte.
Marjolijn Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Zoon heeft me gisteren en vandaag goed op de hoogte gehouden. Hij heeft net verteld dat ze verwachten vrijdagochtend vroeg te landen. Dan duurt het vervolgens nog enkele uren voor ze echt thuis zullen zijn. Ik hoop dat ze dan in hun woonplaats de zorg in het ziekenhuis krijgen die nodig is. Zal erg blij zijn als ze terug zijn.
Marjolijn Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Even nu veel behoefte om van me af te praten. Zoals @lady jane schreef op de dagdraad... verdriet en vooral machteloosheid. Even kwam keihard de gedachte binnen om naar de supermarkt te gaan of zo'n thuisbezorgbedrijf te bellen voor alcohol... Het eerste kan niet eens, maar ik denk dat iedereen hier wel weet dat je in principe altijd wel aan drank kunt komen...... niet gedaan, want het helpt voor geen meter. .ja... heel eventjes misschien... maar daarna... Ik moest voor mijzelf gister de knop indrukken van mijn persoonlijk alarmsysteem. Helaas werd er alleen terug gebeld en kwamen ze niet. Voorzichtig gezegd was het een ingewikkelde nacht. Ik ga zo een hapje eten( heb voor dit soort dagen altijd enkele maaltijden in huis van zo'n maaltijdservice. Na een grote operatie in september gedaan en nu altijd wat daarvan in huis. Craving is nu behoorlijk aanwezig. Maar dat is niet zo gek nu. Oude gedrag, zeg maar lady jane reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Jeetje @Marjolijn dat klinkt wel heftig. Goed van je dat je niet bent gaan drinken, dat lost inderdaad helemaal niets op. Hopen maar dat je zoon en schoondochter goed overkomen en dat het daarna weer snel beter gaat me ze. Wat kun je je machteloos voelen he? Sterkte! 4 uur geleden bewerkt door Mariposa Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Weer terug op bed. Echt belabberd .
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Sterkte met de hele situatie. Als je zou toegeven aan je craving, wordt je schoondochter er niet beter van en jijzelf wel slechter. En het zou je minder bereikbaar maken. Just saying. Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dank. Klopt helemaal Quinn. DUS doe ik niet. Dus braaf beetje gegeten.( was meer er verplicht wat in gooien)...Gebruikelijke Oxycodon ( wel in afbouw op eigen verzoek) en paracetamol erin gemikt.en de andere nodige medicatie en hopelijk een beetje slapen. En ik weet dat zoon zeer zorgzaam en oplettend is voor zijn partner. Das mooi. Quinn en Reacher reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 31 minuten geleden Rapport Geplaatst 31 minuten geleden Goed dat je de craving over hebt laten gaan @Marjolijn en eten vult ook en je meds doen ongetwijfeld ook wat. Het is wat het is he, hoe naar nu ook. Voor jouzelf zorgen staat op 1 en wetend dat je zoon voor haar zorgt kan wat rust geven. En dat allemaal nuchter en helder, chapeau!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden