Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ben nog totaal niet fit. Beetje balen. Weer een beetje verprutste dag zo. Ik hoop zo dat het gestopt zijn juist gaat maken dat ik me beter ga voelen. Maar ben misschien te ongeduldig. 

Geplaatst

En ach, als ik er nu nuchter ( jaja 😁) over nadenk is het eigenlijk wel logisch.... ik heb lang alle pijntjes en lichamelijke ongemakken ( die ik helaas sowieso heb) natuurlijk gigantisch lopen verdoven met alcohol. En daar reageert mijn lijf natuurlijk nu op. Ook met fikse hoofdpijn al dagen.  Maar die zal vast wel overgaan binnenkort. En de rest moet uiteraard wennen. Kan je nagaan wat je je lijf aandoet met alcohol. 

Geplaatst

Ik had ook last van aanhoudende moeheid in het begin en dat lees je hier van meer mensen. Het kan enige weken aanhouden, en soms lees je zelfs iets van 2 tot 3 maanden, maar je kunt het opvatten als een goed teken. Een signaal dat je lichaam aan het herstellen (ontgiften) is en daar energie voor nodig heeft. Gun jezelf rust en zorg dat je gezond voedsel binnenkrijgt. 

Geplaatst

inderdaad. Dit zijn duidelijke signalen van het lijf. Ik las elders dat hoofdpijn een bekend ontgiftingssignaal is.Ben ook heel erg moe. Dus kalm aan dit paasweekend. En dat ik de pijnen door de chronische ziekte giga verdoofde is nu ook wel duidelijk. En laat ik het dan maar zien als positieve signalen.

Geplaatst

Als je ergens yerba matee kunt kopen? Dat helpt bij het ontgiften en geeft energie. Het is niet echt lekker maar helpt echt. Google er maar eens naar. Ik kocht het bij n argentijns restaurant in scheveningen. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...