Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Kan ook op je telefoon hoor.
* Tekst van dagpact selecteren
* Op kopiëren klikken
* In een nieuw bericht op plakken klikken
* Je naam eronder zetten

bewerkt door Yana
  • Marjolijn changed the title to Marjolijn
Geplaatst

Ik log voorlopig even uit vandaag. Ik lees elders hier e.e.a. wat ik hier niet wil lezen. Ik kom later vandaag wel weer terug.  Dag 3 hier en dat wil ik graag zo houden en daar houd ik me dus ook aan vast. 

Geplaatst

Dank je wel @Quinn. Je hebt helemaal gelijk. Bij een Aa groep, waar ik ooit regelmatig kwam, werd er direct gecorrigeerd als er verheerlijkend over drank werd gesproken.Dat was daar een ongeschreven regel. Dat dat elders gebeurt is uiteraard geen probleem. Ik verwachtte dat echter zeker niet op een forum voor mensen met een verslavingsprobleem qua alcohol.  En zeker niet als men zich aanmeldde bij een pact hier. Maar ik ga je raad zeker ter harte nemen. En er een goede derde dag verder van maken. Thanks. Dus " moedig voorwaarts " hier👍

Geplaatst

Het heeft te maken met de verschillende fases waar mensen in zitten. En dat je die ook niet lineair doorloopt. Als je wat tegenwicht daarvoor zoekt, raad ik het draadje negatieve ervaringen met drank aan. Staat volgens mij in de thema's.
En niet vergeten dat niet iedereen die hier schrijft, is gestopt met drinken.

Geplaatst

Helemaal waar. En ik besef me dat mijn reactie ook wat over mijzelf zei. Besef ik terdege.  

Hier strakjes fysio en dan gezellig aan mijn belastingaanslag werken. Heerlijk.... Kan ik elk jaar zo naar uitzien. 🫤bluhhhhhh.

Gaat hier gelukkig een tikkie beter dan gisteren, maar ik doe het verder vandaag erg rustig aan. 

Geplaatst

Dag 3 ging prima. Ook geen craving. Mijn besluit stond ook vast. Muurvast. En zeker weten dat dat enorm helpt. Wel weer hier al op bed, want fit ben ik bepaald niet. Komt vast goed.

Ik lees graag en dat doen we dan maar. Kop thee erbij. Is goed zo. Morgen weer een dag. 

Geplaatst

Toch nu the passion gaan kijken. Blijf ik altijd heel bijzonder vinden.Met de theepot naast me.  Blij dat de dag verder goed verliep. Ik weet donders goed dat er ook best lastigere dagen zullen komen. Maar ik ben blij dat ik besloten heb hier te komen. En ervoor te gaan. Afgelopen dagen ook regelmatig podcasts beluisterd. Dat vind ik prettig en helpend. Ik was het gezwabber van mijzelf ook enorm zat. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...