Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

@Sanity sterkte.

Vriend is in slaap gevallen. Ik heb inmiddels de keuken al opgeruimd, kleindochter van chips voorzien, 2 honden uitgelaten. Hij zal uit moeten rusten waarschijnlijk. Was ook een drukke tijd hoor. Alles met z'n 2 gedaan, zonder hulp. Een enorme klus was het.

Geplaatst
14 uur geleden zei bumperjim:

Goeiemorgen!

@Quinn als de daklozen in Groningen er zo bij lopen zijn het sjieke daklozen 😁

Ik zit in mn favoriete hotel in Rotterdam. Ik heb besloten dat het nu mn favoriet is. Ik heb het ook gezegd tegen de receptiedame, was ze helemaal blij.

Ik ben eigenlijk te oud voor dit hotel maar er hangt zo'n leuke vibe en het ligt zo krankzinnig praktisch op loopafstand tussen cs en de autoverhuur. Als ik hier binnenstap (is nu de 4e keer geloof ik dat ik hier ben) dan valt meteen de stress weg. Voel ik me jong en fluïde.

Dit is ook het enige hotel waar je, terwijl je zit te ontbijten, een jonge vrouw tot 4x toe de gang ziet oversteken van de ene naar de andere kamer, gekleed in slechts een badhanddoek. It's all good. "Mogge" 😁

zoals ze hier in belgie zeggen zotteke

Geplaatst
4 uur geleden zei Sanity:

Weet dat ik hier niet zo geliefd ben.

Maar vandaag toch een k*t momentje.

Mijn vader is in december overleden (geen traan om gelaten).
Echter vandaag bericht dat mijn moeder longkanker heeft (tumor van 8 cm,).

Voel me de hele dag al k&t en ben zwaar aan het zuipen.
Ach wat maakt het ook uit maar ik ben het dan even kwijt.

en waarom ben je niet zo geliefd

veel sterkte ivm je mama

Geplaatst
4 uur geleden zei Sanity:

Weet dat ik hier niet zo geliefd ben.

Maar vandaag toch een k*t momentje.

Mijn vader is in december overleden (geen traan om gelaten).
Echter vandaag bericht dat mijn moeder longkanker heeft (tumor van 8 cm,).

Voel me de hele dag al k&t en ben zwaar aan het zuipen.
Ach wat maakt het ook uit maar ik ben het dan even kwijt.

en waarom ben je hier niet zo geliefd

veel sterkte ivm je mama

Geplaatst
8 uur geleden zei lady jane:

@Sanity je refereert naar iets van een geheim of iets wat ik in vertrouwen heb verteld?
Ik heb eind december een herseninfarct gehad en mijn geheugen (dat al slecht was) is nu
echt een ramp. Als me per pb vertelt waar je naar verwijst, dan herinnerik me het hopelijk ook weer.
En bedankt dat je hier zuiver mee omgaat in elk geval.

Ik ga je hier geen PB over sturen.
Was iets wat jij mij in een PB stuurde over jouzelf.

Daar kreeg je later spijt van en je had die info liever niet gedeeld.
Die PB trok je later dan ook weer in maar dat was nog in de tijd dat je in een email het volledige PB te lezen kreeg.
Dat heb ik je destijds ook verteld en ook bij gezegd dat ik dat voor mij zou houden.

Wat ik bedoel met "niet integer": ik kom hier in een moment van zwakte en wanhoop en niet vanwege gezuip of drankjank mijnerzijds.

Jij maakt je dan drukker over van alles en nog wat.

Niet integer kun je dan wellicht ook beter lezen als niet empathisch.

Geplaatst
4 uur geleden zei stroumfke:

en waarom ben je niet zo geliefd

veel sterkte ivm je mama

Waarom ik niet zo geliefd ben?

Ik ben een onverbeterlijke alcoholist en zeg nuchter of onder invloed gewoon waar het op staat.
Ook nu kun je je afvragen of ik dit onder invloed of nuchter typ.

Maar hoe dan ook, het komt recht vanuit mijn hart.

Er zijn hier echter heel veel mensen (die gelukkig de drank afgezworen hebben en dat gun ik ze ook) maar dan mensen zoals ik wel de maat nemen, terwijl ze dan zelf gemakshalve hun eigen debiele capriolen onder invloed maar even vergeten.

Ach ja want "das war einmal toch....?"

Bedoel ermee te zeggen dat als mensen hier af en toe bezopen echt helemaal even los gaan (vaak in wanhoop) zij dan door de vaste kliek die (nu dan) van de blauwe knoop zijn streng veroordeeld worden.

Hun eigen gedrag van het verleden gemakshalve vergetende.

I rest my case........

Geplaatst (bewerkt)
2 uur geleden zei Sanity:

Bedoel ermee te zeggen dat als mensen hier af en toe bezopen echt helemaal even los gaan (vaak in wanhoop) zij dan door de vaste kliek die (nu dan) van de blauwe knoop zijn streng veroordeeld worden.

I rest my case........

Je haalt het gedrag en de persoon door elkaaar. Je kan gedrag veroordelen zonder een persoon te veroordelen. Ik denk dat iedereen inmiddels iedereen wel begrijpt en dat niemand zich voor de lol helemaal klem zuipt. Er zit altijd ellende achter. Dat snappen we allemaal wel. Het gedrag kan dan nog steeds irritant zijn of kwetsend. Soit.

Degene die hier nog nooit bezopen geschreven heeft werpe de eerste steen. Ik werp niet.

bewerkt door bumperjim
Geplaatst
22 uur geleden zei Quinn:

Morgen. Ik ga vandaag voor de jeans met shirt look. Lekker homeless. Zo groep en dan komt c me straks weer ophalen. Vanmiddag naar het werk, gesprekken. Want die heb ik nog niet genoeg.

Veel plezier daar @Fonny

Dagpact:
renaldo61

MaryArt
kaatje 🌺

stroumfke

Fonny🌞

Maja

Mariposa

Quinn

Dankje Quinn🌞

Geplaatst
2 uur geleden zei Sanity:

Waarom ik niet zo geliefd ben?

Ik ben een onverbeterlijke alcoholist en zeg nuchter of onder invloed gewoon waar het op staat.
Ook nu kun je je afvragen of ik dit onder invloed of nuchter typ.

Maar hoe dan ook, het komt recht vanuit mijn hart.

Er zijn hier echter heel veel mensen (die gelukkig de drank afgezworen hebben en dat gun ik ze ook) maar dan mensen zoals ik wel de maat nemen, terwijl ze dan zelf gemakshalve hun eigen debiele capriolen onder invloed maar even vergeten.

Ach ja want "das war einmal toch....?"

I rest my case........

ik post niet wat ik zou willen posten omdat ik zo hard word aangepakt door sommigen hier

ik zit al enkele maanden vast in de vicieuze cirkel van even drinken even nuchter even drinken even nuchter

ik sta nu op de wachtlijst voor een korte opname in de hoop dat we die cirkel kunnen doorbreken en op mijn plooi te geraken

maar ook hier word ik hard over aangepakt omdat het geen lange opname is

ik vind dat sommigen vergeten zijn hoe zij waren voor ze nuchter konden blijven en wat goed is voor de 1 is daarom niet goed voor de ander

Geplaatst
4 minuten geleden zei stroumfke:

ik post niet wat ik zou willen posten omdat ik zo hard word aangepakt door sommigen hier

ik zit al enkele maanden vast in de vicieuze cirkel van even drinken even nuchter even drinken even nuchter

ik sta nu op de wachtlijst voor een korte opname in de hoop dat we die cirkel kunnen doorbreken en op mijn plooi te geraken

maar ook hier word ik hard over aangepakt omdat het geen lange opname is

ik vind dat sommigen vergeten zijn hoe zij waren voor ze nuchter konden blijven en wat goed is voor de 1 is daarom niet goed voor de ander

Denk je dat nu echt dat je hard aangepakt wordt? Als er hier ooit iemand op het forum geweest is die met zachtere handen aangepakt geweest dat die persoon zijn beidde handen omhoog steekt

Geplaatst
12 minuten geleden zei renaldo61:

Denk je dat nu echt dat je hard aangepakt wordt? Als er hier ooit iemand op het forum geweest is die met zachtere handen aangepakt geweest dat die persoon zijn beidde handen omhoog steekt

ik heb nu al verschillende draadjes gelezen en ik vind dat sommigen niet hard worden aangepakt

bv iemand die regelmatig hervalt maar toch positieve feedback krijgt

als ik zeg dat ik gedronken heb dan krijg ik het hele forum over mij

en dan denk ik hoe was hij of zij voor zij nuchter konden blijven

Geplaatst
38 minuten geleden zei renaldo61:

🙌🏽

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...