stroumfke Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden ik sta op de wachtlijst voor een korte opname en heb het daar best moeilijk mee iemand om mee te chatten hier
Quinn Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Hi @stroumfke toch maar opname? Goede stap.
Quinn Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Well, ik heb een gesprek zo hier en zoals niemand heeft gemerkt ben ik totaal niet nerveus. Dus. Later.
stroumfke Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 32 minuten geleden zei Quinn: Hi @stroumfke toch maar opname? Goede stap. ja ik zit vast in een vicieuze cirkel van drinken niet drinken drinken niet drinken en we gaan da couperen met een opname ook ik ben ontzettend moe van zo te vechten das geen leven dus ik ga ook binnen voor op mijn plooi te komen
Rosee Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 4 uur geleden zei Yana: Kwikstaartjes gaan volgens mij niet broeden in een nestkast met zo'n kleine ronde opening @Lonster1 of heb je toevallig een halfopen nestkast hangen @Rosee? Nee, er zit een klein gaatje in het nestkastje. Ben verbaasd dat er een vogeltje door kan. Misschien dan toch heggenmus? Nooit van gehoord maar zal 'm eens opzoeken.
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden @stroumfke moedige beslissing goed van je
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 uur geleden zei Rosee: Waar zie je vooral tegenop Stroumfke? niet zozeer de opname zelf tis het wachten ik sta op de 7de plaats er naar toe gaan en mijn katerke eens ik op mijn kamer ben cava
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Quinn: @stroumfke wanneer is je opname? ik sta op de 7de plaats nu da gaat snel hier die crisisbedjes da rouleert vlug
stroumfke Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 uur geleden zei Kaatjemama: @stroumfke moedige beslissing goed van je ja ik kon ni anders zoals ik bezig was da kon ook ni blijven duren ik had al vele eerder moeten binnen gaan maar ik wou ni omwille van van mijn katerke
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 35 minuten geleden zei stroumfke: ik sta op de 7de plaats nu da gaat snel hier die crisisbedjes da rouleert vlug En heb je een plan voor de dagen tot de opname? Om het niet drinken vol te houden?
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Quinn: En heb je een plan voor de dagen tot de opname? Om het niet drinken vol te houden? tot mijn inkomen gestort is kan ik gene wijn kopen want er is geen budget voor als mijn inkomen gestort is en er is terug geld naar mijn dr bellen naar mijne sponsor bellen gaan wandelen en de bankkaart thuis laten en vooral thuis rusten volgens de dr zit ik terug met een burn out van altijd vallen opstaan vallen opstaan en dit 3 maanden lang en in het begin moet je veel rusten
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @stroumfke En als uw inkomen is gestort, is het dan een optie om de bankkaart tijdelijk bij een ander te leggen?
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 4 minuten geleden zei Quinn: @stroumfke En als uw inkomen is gestort, is het dan een optie om de bankkaart tijdelijk bij een ander te leggen? ja mijn vriendin gaat er even op letten els ik niet in de winkel moet zijn
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @stroumfke of je geeft haar je pas en een lijstje mee naar de winkel? Reacher reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 minuten geleden zei Quinn: @stroumfke of je geeft haar je pas en een lijstje mee naar de winkel? da kan ik ook doen nog niet aan gedacht
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Scheelt weer verleiding en mogelijkheid @stroumfke. Dek je zoveel mogelijk in tegen elkaar risico.
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Quinn: Scheelt weer verleiding en mogelijkheid @stroumfke. Dek je zoveel mogelijk in tegen elkaar risico. ok zal ik doen
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) En misschien iets bedenken om in huis te doen naast veel rusten? @stroumfke 1 uur geleden bewerkt door Quinn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden