Artax Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden trek gaat altijd over... Nachtpact: Quinn 🫂 Reacher A
Reacher Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Ik trek je even dichterbij @Artax Nachtpact: Quinn 🫂 Reacher A Artax reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden 16 minuten geleden zei Lika: Nachtpact: Quinn 🫂 Reacher A Lika Rosee
lady jane Geplaatst 22 uur geleden Rapport Geplaatst 22 uur geleden Nachtpact: Quinn 🫂 Reacher A Lika Rosee Jane
Bob Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Nachtpact: Quinn 🫂 Reacher A Lika Rosee Jane Bob
Spirit Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Nachtpact: Quinn 🫂 Reacher A Lika Rosee Jane Bob Spirit
Lonster1 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 18 uur geleden zei Lonster1: Ik noem mezelf een gelegenheidsdrinker. Gisteren vond ik dat er zo'n gelegenheid was (4 bier). Dat helpt natuurlijk ook niet. Ja ik ben natuurlijk een leugenaar, ik zie het mezelf doen. Eigenlijk bedoel ik met 'gelegenheid' een etentje, terras, iets met anderen (zonder daar op aan te sturen). Niet uit frustratie, overprikkeling, vermoeidheid, vermijding. Het was een slap excuus. BJ ik houd geen boekhouding bij, mijn intentie is 2-3 x per maand een paar drankjes. In elk geval niet dagelijks, en dat doe ik ook niet. lady jane en Spirit reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden ons kent ons @Lonster1 je bent gewoon een lieve sjoemelaar (soms) een lief mens Spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 3 uur geleden zei Lonster1: BJ ik houd geen boekhouding bij, mijn intentie is 2-3 x per maand een paar drankjes. In elk geval niet dagelijks, en dat doe ik ook niet. Het is OK zolang het gaat zoals je wilt 👍🏻 lady jane reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik heb dit ook een tijd zo gedaan @Lonster1. Op zich ging het best lang goed. Maar het geeft me toch teveel gedoe. Weet niet of ik in de toekomst toch weer een keer een drankje neem, maar voorlopig ben ik er wel klaar mee. Ben ook bang om weer het risico te lopen om geen maat te kunnen houden en weer blackouts te krijgen en gekke dingen te doen. Geloof eigenlijk niet dat ik dat nog aankan.
Rosee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Maar jou gaat het best goed af, prima toch?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden