Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
18 uur geleden zei Lonster1:

Ik noem mezelf een gelegenheidsdrinker. Gisteren vond ik dat er zo'n gelegenheid was (4 bier). Dat helpt natuurlijk ook niet.

Ja ik ben natuurlijk een leugenaar, ik zie het mezelf doen. Eigenlijk bedoel ik met 'gelegenheid' een etentje, terras, iets met anderen (zonder daar op aan te sturen). Niet uit frustratie, overprikkeling, vermoeidheid, vermijding. Het was een slap excuus.

BJ ik houd geen boekhouding bij, mijn intentie is 2-3 x per maand een paar drankjes. In elk geval niet dagelijks, en dat doe ik ook niet. 

Geplaatst
3 uur geleden zei Lonster1:

BJ ik houd geen boekhouding bij, mijn intentie is 2-3 x per maand een paar drankjes. In elk geval niet dagelijks, en dat doe ik ook niet. 

Het is OK zolang het gaat zoals je wilt 👍🏻

Geplaatst

Ik heb dit ook een tijd zo gedaan @Lonster1. Op zich ging het best lang goed. Maar het geeft me toch teveel gedoe. Weet niet of ik in de toekomst toch weer een keer een drankje neem, maar voorlopig ben ik er wel klaar mee. Ben ook bang om weer het risico te lopen om geen maat te kunnen houden en weer blackouts te krijgen en gekke dingen te doen. Geloof eigenlijk niet dat ik dat nog aankan.:blush:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...