Spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Er is een nieuwe serie op tv van Hendrik Groen. Op NPO1. Gisteren het eerste deel. Het gaat over een weduwe die in een volkstuinencomplex terecht komt. Rust en vreugde. Het bekijken waard!
Spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 minuut geleden zei Spirit: Er is een nieuwe serie op tv van Hendrik Groen. Op NPO1. Gisteren het eerste deel. Het gaat over een weduwe die in een volkstuinencomplex terecht komt. Rust en vreugde. Het bekijken waard! Waarom moet ik nu aan @rapilos denken . Alleen ben je geen weduwe.
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Het zit er voor vandaag weer op. De bus moet nog ingeladen worden met verhuisdozen. Ik heb de berging uitgezocht en heb oude foto's bekeken. Nu aan het koukleumen, maar geen nood. Een bontjasje gevonden en een feyenoordsjaal. Auf wiedersehen gespeeld op mijn orgel en meteen kennis gemaakt met mijn benedenbuurvrouw. Aardig mens, aardiger dan mijn vorige, die overleden is. Ze woont er een half jaar. Kwam op het geluid af van mijn orgel af. Ze wist niet wat ze hoorde. Goh, wat gezellig, zei ze. Ook de andere benedenburen kwamen op het geluid af. Die vonden het ook altijd leuk, als ik speelde. Verteld natuurlijk dat ik ging verhuizen. Ze waren blij voor mij. Morgen weer een dag in mijn huis, de opzichter komt dan. Het schiet al aardig op. Smaragdie en karin123 reageerden hierop 2
Smaragdie Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goed bezig @Spirit! Zo blij voor jou. Zo zie je maar dat je als weduwe nog een heel nieuw ander leven kan gaan krijgen. Wij komen er wel al kwam het van heel diep. En zal het altijd nog even soms lastig blijven. Wij hebben beiden iig niet opgegeven. Vallen en opstaan en nu moedig doorgaan. Trots op jou.😘 Spirit reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 37 minuten geleden zei Spirit: Waarom moet ik nu aan @rapilos denken . Alleen ben je geen weduwe. Dat lijkt me inderdaad een hele leuke serie @Spirit, ga het terugkijken want kwam gisteren tegelijk met miljoenen jacht Spirit reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Nachtpact: Quinn Ook al is hier natuurlijk geen drank en ben ik ook niet van plan om weg te lopen om ergens, waar dan ook, te gaan drinken, ik zou wel heel erg graag, nou ja, je snapt het wel.
Smaragdie Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ben vorige week ten huwelijk gevraagd. Was geheel flabergasted. Overviel mij. Gaat te snel voor mijn gevoel, wel vereerd voelde ik mij natuurlijk dat ze dit zo geheim konden houden en op deze manier uitvoerden en voelde mij echt speciaal. Die Hongaren kunnen er wat van. Maar was heel genant voor mijn gevoel want zijn gehele familie was erbij betrokken. Nee is geen optie dan meer en ben stapel verliefd voor de 2e keer in mijn leven. Heb ja gezegd maar wel pas in 2027. Dan heb ik nog tijd voor alles anders gaat het veel te snel. Zoltan snapt dit maar zijn ouders wat minder, zijn moeder had gedacht over een paar maanden. Duidelijk gezegd, moet eerst alles zelf doen en regelen. Ben en blijf een echte regelnicht😃 lady jane en karin123 reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Trusten Quinn 💤❤️ Nachtpact: Quinn Yvonne Quinn reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 49 minuten geleden zei Smaragdie: Ben vorige week ten huwelijk gevraagd. Was geheel flabergasted. Overviel mij. Gaat te snel voor mijn gevoel, wel vereerd voelde ik mij natuurlijk dat ze dit zo geheim konden houden en op deze manier uitvoerden en voelde mij echt speciaal. Die Hongaren kunnen er wat van. Maar was heel genant voor mijn gevoel want zijn gehele familie was erbij betrokken. Nee is geen optie dan meer en ben stapel verliefd voor de 2e keer in mijn leven. Heb ja gezegd maar wel pas in 2027. Dan heb ik nog tijd voor alles anders gaat het veel te snel. Zoltan snapt dit maar zijn ouders wat minder, zijn moeder had gedacht over een paar maanden. Duidelijk gezegd, moet eerst alles zelf doen en regelen. Ben en blijf een echte regelnicht😃 Gefeliciteerd Smaragd, heerlijk voor jou, dat jullie maar heel heel gelukkig mogen worden samen daar...
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Smaragdie: Ben vorige week ten huwelijk gevraagd. Was geheel flabergasted. Overviel mij. Gaat te snel voor mijn gevoel, wel vereerd voelde ik mij natuurlijk dat ze dit zo geheim konden houden en op deze manier uitvoerden en voelde mij echt speciaal. Die Hongaren kunnen er wat van. Maar was heel genant voor mijn gevoel want zijn gehele familie was erbij betrokken. Nee is geen optie dan meer en ben stapel verliefd voor de 2e keer in mijn leven. Heb ja gezegd maar wel pas in 2027. Dan heb ik nog tijd voor alles anders gaat het veel te snel. Zoltan snapt dit maar zijn ouders wat minder, zijn moeder had gedacht over een paar maanden. Duidelijk gezegd, moet eerst alles zelf doen en regelen. Ben en blijf een echte regelnicht😃 Gefeliciteerd 🥳 veel geluk samen
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Smaragdie: Ben vorige week ten huwelijk gevraagd. Was geheel flabergasted. Overviel mij. Gaat te snel voor mijn gevoel, wel vereerd voelde ik mij natuurlijk dat ze dit zo geheim konden houden en op deze manier uitvoerden en voelde mij echt speciaal. Die Hongaren kunnen er wat van. Maar was heel genant voor mijn gevoel want zijn gehele familie was erbij betrokken. Nee is geen optie dan meer en ben stapel verliefd voor de 2e keer in mijn leven. Heb ja gezegd maar wel pas in 2027. Dan heb ik nog tijd voor alles anders gaat het veel te snel. Zoltan snapt dit maar zijn ouders wat minder, zijn moeder had gedacht over een paar maanden. Duidelijk gezegd, moet eerst alles zelf doen en regelen. Ben en blijf een echte regelnicht😃 O, lieverd, ga je trouwen? Zo blij ook voor jou. Ik ga waarschijnlijk ook trouwen. Ook in 2027 . We kwamen van ver he, allebei. Veel ellende meegemaakt beiden. Nu lacht het geluk ons toe en dat verdienen we
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: Quinn Smaragdie Yvonne Maja💕 Jane
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden