MaryArt Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Dagpact: MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goedemorgen frummers. Ik heb lekker geslapen, ik ga een drukke maar leuke dag tegemoet, dus snel aan de slag zo. Maar eerst natuurlijk een bakje.
Mormel Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: MaryArt renaldo61 Yvonne Mormel Mariposa reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: MaryArt renaldo61 Yvonne Mormel Kaatje
Mariposa Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: MaryArt renaldo61 Yvonne Mormel Kaatje Mariposa
Mariposa Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen ☀️! Vandaag voor mijn wekker wakker geworden en ook nog eens uitgerust. Moet niet gekker worden. Als ik me niet vergis zit ik vandaag op dag 5. Gisterenavond had ik het wat lastig, blij dat ik heb doorgezet. Nu gelukkig een drukke werkdag met 3 (normaal 2) afspraken dus genoeg te doen om mijn gedachten te verzetten. Fijne dag allen! ☕️ Kaatjemama en rapilos reageerden hierop 2
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dag 3 voor mij Dagpact: MaryArt renaldo61 Yvonne Mormel Kaatje Mariposa hub
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden