spirit Geplaatst 23 april Auteur Rapport Geplaatst 23 april Voel me weer lekker stabiel. Kan weer logisch nadenken. Ben echt wiebelig geweest en dat voelde niet goed. Schrok van mezelf toen ik een flesje bier ging zoeken. Ooit gehad. Voortaan beter gelijk alles weggeven of weg mikken. Wij moeten GEEN alcohol in huis hebben.
spirit Geplaatst 28 april Auteur Rapport Geplaatst 28 april Hier alles weer op de rails. Nog steeds lekker stabiel met steeds minder wiebelmomentjes. Afgelopen zaterdag is hier het buitenzwembad open gegaan. Het is vlakbij maar toch moet ik heel veel moed verzamelen om erheen te gaan. Nu word het best warm, dus zal ik heus de moed wel kunnen vinden. Vanavond weer zwemmen met mijn zoon. Heerlijk een 50 meter bad met een diepte van 4 meter. Een hoge en lage duikplank. Verleden week van de kant af gedoken met als gevolg dat iemand mijn bril op kon duiken. Vanavond mijn bril dus maar af doen. Gelukkig is mijn vriend ook weer stabiel. Dat geeft ongewild toch een rare wisselwerking. Ik ga me daardoor ook wiebelig voelen en het is ook heel rot om m'n vriend dronken te zien. Dat heeft veel impact. Gelukkig gaat het weer goed!
Kaatjemama Geplaatst 28 april Rapport Geplaatst 28 april 5 uur geleden zei spirit: Hier alles weer op de rails. Nog steeds lekker stabiel met steeds minder wiebelmomentjes. Afgelopen zaterdag is hier het buitenzwembad open gegaan. Het is vlakbij maar toch moet ik heel veel moed verzamelen om erheen te gaan. Nu word het best warm, dus zal ik heus de moed wel kunnen vinden. Vanavond weer zwemmen met mijn zoon. Heerlijk een 50 meter bad met een diepte van 4 meter. Een hoge en lage duikplank. Verleden week van de kant af gedoken met als gevolg dat iemand mijn bril op kon duiken. Vanavond mijn bril dus maar af doen. Gelukkig is mijn vriend ook weer stabiel. Dat geeft ongewild toch een rare wisselwerking. Ik ga me daardoor ook wiebelig voelen en het is ook heel rot om m'n vriend dronken te zien. Dat heeft veel impact. Gelukkig gaat het weer goed! Fijn om te lezen dat het goed gaat en dat je vriend stabiel is en leuk dat je met je zoon weer gaat zwemmen veel plezier 🙂 spirit reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 4 mei Auteur Rapport Geplaatst 4 mei Geen fijn weekend gehad. Mijn vriend was totaal niet in goede doen. Op alles en iedereen schelden. Klussen die niet lukken. Totaal gefrustreerd. Geen land mee te bezeilen. Als ik dan vraag wat er is, is er niets natuurlijk. Op mij heeft het een impact. Ik word er verdrietig van en gisterenmiddag liep ik nog even met de hond buiten, meer om het huis te ontvluchten en barstte ik in tranen uit. Voel me machteloos en vreselijk rot. Vannacht slecht geslapen. Hij snapt niet echt dat zijn buien veel impact op mij hebben. Er is immers niets aan de hand en schuift het dan door naar mij. Dan gaat hij de boel omdraaien en zegt dat ik niet lekker in mijn vel zit. Totaal niet in de gaten dat hij de oorzaak daarvan is. Vandaag is hij werken. Lekker rustig. Jammer van het weekend. Ook zonde. Ik moet meer aan mezelf gaan denken. Zelf dingen gaan doen waar ik blij van word. Brood met aardbeien bijvoorbeeld!
spirit Geplaatst 4 mei Auteur Rapport Geplaatst 4 mei Een flinke wandeling met de hond gemaakt. Ook nog los kunnen laten. Goed gekeken of ik geen andere honden zag, maar het kon. Die angst moest ik even overwinnen na mijn nare ervaring van verleden week. Ook andere honden gepaseerd en de lijn kort gehouden. Ook zo bij wandelaars en hardlopers. Dit moest even van mezelf. Fijn, dat mijn angst nu weg is.
Kaatjemama Geplaatst 4 mei Rapport Geplaatst 4 mei 6 uur geleden zei spirit: Geen fijn weekend gehad. Mijn vriend was totaal niet in goede doen. Op alles en iedereen schelden. Klussen die niet lukken. Totaal gefrustreerd. Geen land mee te bezeilen. Als ik dan vraag wat er is, is er niets natuurlijk. Op mij heeft het een impact. Ik word er verdrietig van en gisterenmiddag liep ik nog even met de hond buiten, meer om het huis te ontvluchten en barstte ik in tranen uit. Voel me machteloos en vreselijk rot. Vannacht slecht geslapen. Hij snapt niet echt dat zijn buien veel impact op mij hebben. Er is immers niets aan de hand en schuift het dan door naar mij. Dan gaat hij de boel omdraaien en zegt dat ik niet lekker in mijn vel zit. Totaal niet in de gaten dat hij de oorzaak daarvan is. Vandaag is hij werken. Lekker rustig. Jammer van het weekend. Ook zonde. Ik moet meer aan mezelf gaan denken. Zelf dingen gaan doen waar ik blij van word. Brood met aardbeien bijvoorbeeld! Jeetje zeg naar om te lezen hoop dat het nu weer beetje gezellig is voor je snap wat je bedoelt ben ook zo gevoelig voor de sfeer 🥹 spirit reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 5 mei Auteur Rapport Geplaatst 5 mei 18 uur geleden zei Kaatjemama: Jeetje zeg naar om te lezen hoop dat het nu weer beetje gezellig is voor je snap wat je bedoelt ben ook zo gevoelig voor de sfeer 🥹 Mijn vriend is ook zo'n gevalletje apart. Wisselende stemmingen, net zoals ik. Ja, de stemmingen van anderen zuig ik altijd op als een spons. Ik sta soms goed op met goede zin, maar als ik dan merk dat het gezicht van mijn vriend op 7 dagen onweer staat, slaat mijn stemming ook gelijk over. Nu hebben we beiden goede zin. Even van profiteren vandaag!!
spirit Geplaatst 6 mei Auteur Rapport Geplaatst 6 mei Gisteren een erge productieve dag gehad. We werden er allebei blij van. De tuin is helemaal schoon. Je weet niet wat je ziet, zo netjes en schoon. Zelf heb ik 5 videos op kunnen nemen van mezelf voor mijn youtube kanaal. Patat gebakken. Oh nee, friet 😄. Daana nog flink aan de conditie gewerkt samen met m'n zoon. Wij zwemmen achter elkaar banen in een uurtje tijd. Vandaag een rustig dagje. Mijn vriend moet gewoon weer werken vandaag. Ik verveel me geen moment meer,nu ik fulltime meedraai🙃. Altijd wel iets te doen en er is ook genoeg te doen ook. Het overzicht ben ik soms nog wel kwijt. Gelukkig lukt het me, steeds meer om beginnetjes te maken. Iedere dag wat. Lonster1 reageerde hierop 1
spirit Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Weinig op het forum geweest. Ben een beetje aan het minderen omdat ik het soms niet kan bijhouden. Krijg niet alles bijgelezen en ook gewoon weinig tijd meer. Dat is alleen maar goed. Ik heb het leuk druk. Kleindochter geweest van vrijdag op zaterdag. Daarna optreden. Nog even op ziekenbezoek geweest bij mijn zwager. Zo mag ik hem wel noemen, het is tenslotte de broer van mijn vriend. Hij was wat verslagen en boos. Donderdagnacht opgenomen en dan nog niets weten. Lig je daar. Morgen gaan ze pas onderzoeken. Tegenwoordig heb je geen hartmonitor meer naast je bed, maar gewoon een kastje onder je shirt. Tijd niet in een ziekenhuis op bezoek geweest. Er zit waarschijnlijk toch een flinke vernauwing en waarschijnlijk word het weer een open hartoperatie. Sneu, die jongen heeft altijd pech en dat gun ik hem niet. Ook zijn relatie loopt niet zo lekker. Vriendin doet bijna niets voor hem. Hij heeft 2 katten en ook tropische vissen. Zij is bang voor katten. Gelukkig heeft hij nog een goede kennis die dat doet, anders had ik het gedaan. Kleine moeite en zover woont hij hier niet vandaan. Beetje sneu allemaal. Afwachten dus tot morgen. Wij zijn druk bezig met de tuin en dat gaat heel netjes worden. De poepjes van de teckels worden meteen opgeruimd. Meestal doe ik dat. Even met een stuk keukenrol oppakken, emmer bleek eroverheen en klaar. Mijn labrador laten we natuurlijk gewoon buiten uit, zoals het hoort. De teckeltjes hebben een behoorlijk rugzakje en het buiten pissen en poepen krijg je er niet meer uit. We hebben een mooi tuinset gekocht. Een 2 en 3 zitter met een tafel. Erg blij mee. Een pan kippensoep in de maak. Makkelijk voor straks. Boterham erbij en klaar. Voel me goed de laatste tijd. Ben wat rustiger geworden. Minder opstandig. Gewoon lekker in mijn vel. Wel nog wel de neiging tot hypochondrie. Nog steeds mijn linkerbeen en ook die voet die gebroken is geweest. Nu gaan ze een CT scan maken. Toch weer de angst dat ze wat vinden. Het is onzin en ik vertel dat ook steeds tegen mezelf. Ik mankeer niets. Het zijn gewoon spieren die niet goed zitten. Dat is de meest logische verklaring. Mijn conditie is nog nooit zo goed geweest. Wat zeur ik toch. Morgen een dagje sauna met m'n schoondochter. Zie ernaar uit, maar waarschijnlijk ben ik niet op tijd voor de repetitie. We rijden liever na de spits terug en eten daar dan wat. Afijn, geen zorgen nog voor morgen. Mijn vriend kan ook een keer zonder mij gaan repeteren. We zien wel hoe het loopt. Nog steeds droog natuurlijk. Ik taal er niet naar. Geen trek momenten meer. Vriend ook niet. Volgende week word ook een lekker druk weekje. Hemelvaartdag zit er ook tussen. Lekker veel vrij. Reacher en rapilos reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Veel plezier morgen in de sauna en fijn dat zo lekker gaat in de tuin spirit reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Je klinkt een heel stuk rustiger en blijer @spirit. Dat is fijn om te lezen. Hou dat vast. spirit reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden