spirit Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Voel me weer lekker stabiel. Kan weer logisch nadenken. Ben echt wiebelig geweest en dat voelde niet goed. Schrok van mezelf toen ik een flesje bier ging zoeken. Ooit gehad. Voortaan beter gelijk alles weggeven of weg mikken. Wij moeten GEEN alcohol in huis hebben.
spirit Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Hier alles weer op de rails. Nog steeds lekker stabiel met steeds minder wiebelmomentjes. Afgelopen zaterdag is hier het buitenzwembad open gegaan. Het is vlakbij maar toch moet ik heel veel moed verzamelen om erheen te gaan. Nu word het best warm, dus zal ik heus de moed wel kunnen vinden. Vanavond weer zwemmen met mijn zoon. Heerlijk een 50 meter bad met een diepte van 4 meter. Een hoge en lage duikplank. Verleden week van de kant af gedoken met als gevolg dat iemand mijn bril op kon duiken. Vanavond mijn bril dus maar af doen. Gelukkig is mijn vriend ook weer stabiel. Dat geeft ongewild toch een rare wisselwerking. Ik ga me daardoor ook wiebelig voelen en het is ook heel rot om m'n vriend dronken te zien. Dat heeft veel impact. Gelukkig gaat het weer goed!
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 5 uur geleden zei spirit: Hier alles weer op de rails. Nog steeds lekker stabiel met steeds minder wiebelmomentjes. Afgelopen zaterdag is hier het buitenzwembad open gegaan. Het is vlakbij maar toch moet ik heel veel moed verzamelen om erheen te gaan. Nu word het best warm, dus zal ik heus de moed wel kunnen vinden. Vanavond weer zwemmen met mijn zoon. Heerlijk een 50 meter bad met een diepte van 4 meter. Een hoge en lage duikplank. Verleden week van de kant af gedoken met als gevolg dat iemand mijn bril op kon duiken. Vanavond mijn bril dus maar af doen. Gelukkig is mijn vriend ook weer stabiel. Dat geeft ongewild toch een rare wisselwerking. Ik ga me daardoor ook wiebelig voelen en het is ook heel rot om m'n vriend dronken te zien. Dat heeft veel impact. Gelukkig gaat het weer goed! Fijn om te lezen dat het goed gaat en dat je vriend stabiel is en leuk dat je met je zoon weer gaat zwemmen veel plezier 🙂
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden