Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Maar even een eigen draadje aangemaakt. Hoef ik de dagdraad niet meer vol te kalken
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het is onwerkelijk nog allemaal. Alsof ik in een droom zit. Raar maar heel goed gevoel. Het gaat zo snel allemaal. Ik moet er ook nog even aan wennen dat ik gewoon gelukkig ben. Heel gelukkig. Het contact met mijn zoon. Fulltime Oma. Een lieve man en daar mag ik over een maand gaan wonen. Het flatje waar ik woonde opzeggen. Ik heb er echt niets meer te zoeken. Ik sprak laatst mijn buurman. Aardige man waar ik in mijn slechte tijd, altijd welkom was. Die heeft veel meegemaakt met mij, maar hij is zelf een man met veel levenservaring. Die keek nooit ergens van op. 2 maanden geleden is zijn vrouw overleden, die al in een verpleeghuis zat. Altijd actief en zelfs voorzitter geweest van de bewonerscommissie. Ook beneden in de recreatiezaal als vrijwilliger. Hij heeft zich volledig teruggetrokken van alles. Dat zegt al genoeg over de sfeer, die er altijd hing en nu nog steeds is. Een groot roddelcirque . Ach het waren allemaal ouderen. Ik was een van de jongsten daar..
renaldo61 Geplaatst 59 minuten geleden Rapport Geplaatst 59 minuten geleden Ben je nu onder jongere mensen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden