brazer Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Met aceton, thinner, en als het nog vers is eventueel wasbenzine , terpetine karin123 en Reacher reageerden hierop 1 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Bedankt @brazer en @Yvonne. Ik had het zelf kunnen googlen maar ik was een beetje in paniek, dus ik kon er geen wijs uit. Eerst maar het zachtere werk, voor de aceton. Parfum! Dat heb ik.
Artax Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 37 minuten geleden zei Reacher: hoe krijg je nagellak uit je haar? met een schaar? 🫣 Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Eh… eerst dan toch maar de aceton proberen 🙃
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Parfum is niet de oplossing hoewel mijn haar nu geweldig ruikt. Dikke smakkert voor Yvonneke 😘
Artax Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden geparfumeerd, roze haar.... * wegzwijmelt..*
Artax Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Oh maar serieus: nagellak remover is voornamelijk aceton.. hopelijk lukt t zonder schade. 1 uur geleden bewerkt door Artax Reacher reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden aceton droogt je haar dusdanig uit dat het kan breken.. én het kan de kleur laten vervagen... zou dan eerst toch gaan voor iets milders... ... probeer olie, olijfolie of kokosolie, babyolie... Reacher reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden er bestaat ook acetonvrije nagellakremover, die zou je wel kunnen proberen...
Senna34 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 2 uur geleden zei Mariposa: Soms gezellig, soms ook niet. De oudste woont nog thuis. Maar weet je, op die leeftijd moeten ze gewoon allang uitgevlogen zijn. Ik was 18 toen ik uit huis ging. Met 25 was ik moeder. Dat gebeurt tegenwoordig geloof ik niet meer. Mwah, pas op. Ik heb er twee van halverwege 20 en een van 19. Zelf ben ik nog geen 45 😉 Jongste nog thuis. Mijn tweede jeugd begint. Alhoewel, ben dit jaar nog oma ❤️ 1 uur geleden bewerkt door Senna34 Tikfout Mariposa reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dank jullie wel. Voorlopig laat ik het nu met rust.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het slijt er op zich vanzelf uit @Reacher #ervaring
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Wel mooi, roze met zwarte strepen… Reacher reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 5 minuten geleden zei Reacher: Ja? Wat had jij dan met je haar? Nee, ik niet, dochter E, jaren terug. D had van alles geprobeerd, maar uiteindelijk sleet het na een week ofzo.
Reacher Geplaatst 37 minuten geleden Rapport Geplaatst 37 minuten geleden Slijten kan ik al wel goed 😌 Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 35 minuten geleden Rapport Geplaatst 35 minuten geleden 2 uur geleden zei Mariposa: Hoe noem je me??😉 Sexy pannenkoek dan, vooruit. Mensen, ik maak mezelf gek. Nachtpact: Quinn
Reacher Geplaatst 24 minuten geleden Rapport Geplaatst 24 minuten geleden Nachtpact: Quinn Reacher 🍏 en morgen erbij: 🍊 Quinn reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 21 minuten geleden Rapport Geplaatst 21 minuten geleden Nachtpact: Quinn Reacher 🍏 en morgen erbij: 🍊 Yvonne Quinn reageerde hierop 1
karin123 Geplaatst 13 minuten geleden Rapport Geplaatst 13 minuten geleden @Mariposa @Quinn jullie zijn vermakelijk.😆 Bedankt. Mariposa reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 13 minuten geleden Rapport Geplaatst 13 minuten geleden 22 minuten geleden zei Quinn: Sexy pannenkoek dan, vooruit. Mensen, ik maak mezelf gek. Nachtpact: Quinn Dank, das een hele verbetering.
Mariposa Geplaatst 9 minuten geleden Rapport Geplaatst 9 minuten geleden (bewerkt) …, 9 minuten geleden bewerkt door Mariposa
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden