Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
58 minuten geleden zei Etty:

Wat jammer @bumperjim, is hij jaloers op jou geworden?

Zou kunnen. Omdat ik me driftig in de materie verdiept heb terwijl hij gewoon vrijblijvend met de handjes op de rug is blijven staan aan het begin van de Dunning Kruger curve. Zoals op vele gebieden in zn leven.

Jaloers zijn omdat je zelf geen inspanning hebt geleverd is wel de meest suffe en vermijdbare vorm van jaloers zijn.

Zo jammer hoe iemand over een periode van 20 jaar kan veranderen. Nu is het te laat om bij te sturen, alle neuroplasticiteit is eruit, dat kan ik wel zien.

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

Lijkt me een hele nare ervaring, als je vriend je verzoeken zo negeert. 

Hopelijk gaat hij dat zelf ook zien en biedt hij zijn verontschuldigingen aan.  

Geplaatst (bewerkt)

Ik weet het niet, ik heb het te lang laten gebeuren, ik kan m nu niet meer uitstaan. Die fout maak ik vaak. Dat ik onbewust ergens al een hekel aan heb en dan pas heel laat me daarvan bewust ben, wanneer het al een totale allergie is geworden.

Ik geloof dat ik een enorm groot onderbewustzijn heb en joost mag weten wat daar allemaal gedacht wordt. Ik ben altijd de laatste die het weet. 

bewerkt door bumperjim
Geplaatst
10 uur geleden zei Quinn:

Waarom een grapefruit? 

Omdat een grapefruit eten een hemelklievende totaalervaring is, Een overspoelende sensatie van je zintuigen:  Eerst de visuele pracht van de verschillende kleuren en structuren tijdens het schillen, de geur van citrusterpentenen uit de schil, de celstructuur van het vruchtvlees.. Natuur op z'n mooist.. Vervolgens een Smaakexplosie in je mond die je alles doet vergeten. Er is niets meer: Geen zorgen,  geen stad, geen huis waar je bent, alleen maar een universum gevuld met grapefruit. daarom.

Als je nu als lezer ondertussen denkt: "blerghh, ik lust geen grapefruit", dan is je smaak gewoon nog niet ontwikkeld. 🤪

Geplaatst
39 minuten geleden zei Artax:

Omdat een grapefruit eten een hemelklievende totaalervaring is, Een overspoelende sensatie van je zintuigen:  Eerst de visuele pracht van de verschillende kleuren en structuren tijdens het schillen, de geur van citrusterpentenen uit de schil, de celstructuur van het vruchtvlees.. Natuur op z'n mooist.. Vervolgens een Smaakexplosie in je mond die je alles doet vergeten. Er is niets meer: Geen zorgen,  geen stad, geen huis waar je bent, alleen maar een universum gevuld met grapefruit. daarom.

Als je nu als lezer ondertussen denkt: "blerghh, ik lust geen grapefruit", dan is je smaak gewoon nog niet ontwikkeld. 🤪

Ik vind alleen de naam erg suf.

kreepfroet

Daar hebben de Vlamingen vast iets beters voor. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...