Spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 2 minuten geleden zei stroumfke: gisteren en eergisteren gedronken na 16 dagen nuchter ben kwaad op mezelf mijn lichaam kan het drinken niet meer aan en toch herval ik elke keer mijn psychiater was er ook niet gelukkig mee de huisdr heeft voorgesteld van wat regelmatiger te komen om mij lichamelijk wat beter op te volgen Hoe is het nu met de pijn in je benen? Je bent nu op een punt gekomen, dat je lichaam gaat protesteren. Tijd om er helemaal mee te stoppen!!
stroumfke Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 minuut geleden zei Spirit: Hoe is het nu met de pijn in je benen? Je bent nu op een punt gekomen, dat je lichaam gaat protesteren. Tijd om er helemaal mee te stoppen!! ik heb als gevolg van het drinken een ontsteking aan de beide boven benen vandaar de klachten met mijn benen ik heb een ontstekingsremmende zalf gekregen en ik moet naar de kine en vooral stoppen met drinken en vooral nuchter blijven Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 minuut geleden zei Quinn: Douchen, voel koppijn opkomen. Ik ga een luxe bad nemen met rustiggevende badolie.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Geen idee, het hapert. Niet drinken. Dat is één. Niet drinken. Daarna de rest.
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 4 uur geleden zei Lonster1: Spirit als jouw vriend doordeweeks fysiek werk doet, is hij in het weekend moe. Daarnaast is hij de drukte met kinderen en honden misschien ook niet zo gewend. Als je tegengestelde karakters hebt, kan dat heel aantrekkelijk zijn maar natuurlijk ook vaak vet irritant en is het moeilijk om de hele tijd op elkaars lip te zitten. Ik wacht even tot de bui over is en de sneeuw weggeregend en ga dan naar de luxe bakker, mijn afgeprijsde broodpakket ophalen. Ben benieuwd wat er deze keer in zit. Helemaal waar. Hij doet best zwaar werk, dus logisch dat hij moe is. Het was best een hectisch weekend en mijn vriend is bezig geweest met kopiëren van teksten voor onze muziek. Daar moest hij ook met zijn hoofd bijblijven. Ben al blij dat het weer zo goed met hem gaat, na zijn misser
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 22 minuten geleden zei Quinn: Geen idee, het hapert. Niet drinken. Dat is één. Niet drinken. Daarna de rest. Wat hapert er Q?
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Niemand zag mijn nieuwe kapsel, zelfs niet toen ik aanwees wat er geknipt was. 😭
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Reacher: Wat hapert er Q? Ik, grondslag, zwart gat onder de voeten. Niet aan denken, doorgaan. Koppijn. Wat zit je haar trouwens leuk @Reacher
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Heb je pijnstillers? Je hebt last van migraine toch? Okay, ergens anders over hebben? Waar gaat je werk over? Ben je iets aan het onderzoeken?
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 minuten geleden zei Quinn: Wat zit je haar trouwens leuk @Reacher Nawww.. vleier 🥰
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Heb een paar pillen gehad. Zou moeten helpen. Ben als docent aan het werk, bij een scholen combi. En voor mezelf aan het freelancen. Dat is voor de hobby en leukigheid. 2 minuten geleden zei Reacher: Nawww.. vleier 🥰 Helpt het?
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Welke leeftijdsgroep? Natuurlijk helpt het, jij hebt een goede smaak en bovendien hoef ik je niet eens aan te wijzen wat er geknipt is.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Jij ziet het uit jezelf al. Goed idee van @Artax van de vitamine. Ga ik ook een mee beginnen.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Middelbare. Allerlei niveaus Ben super altent in die dingen. Morgen naar de psych, die weer vast ook wel wat van vitamines.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Verstandig! Oeh ik weet iets leuks om te doen. Uitdrukkingen noemen die we stom vinden. Ik start: we gaan vlammen. We gaan knallen. We gaan shinen.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Een koffietje doen. Ja maar echt. We gaan het helemaal anders doen. Reacher reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Gfe Outsourcen Influencer. Dat is geen uitdrukking maar gewoon een stom namaak beroep. Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 50 minuten geleden Rapport Geplaatst 50 minuten geleden Probleemthematiek. Laten we nog eens terugcirkelen naar..
Quinn Geplaatst 48 minuten geleden Rapport Geplaatst 48 minuten geleden 360 graden feedback Situationeel behandelplan
Reacher Geplaatst 44 minuten geleden Rapport Geplaatst 44 minuten geleden Die gebeurtenis deleten. Ik moet er even tussenuit. J. roept me. Misschien om me een compliment over mijn haar te geven.
Quinn Geplaatst 43 minuten geleden Rapport Geplaatst 43 minuten geleden Goed zo. Imponeren met dat kapsel
Quinn Geplaatst 29 minuten geleden Rapport Geplaatst 29 minuten geleden Gordijnen dicht en licht uit. Later.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden