Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
1 uur geleden zei Artax:

Nou, als ik lees hoe star en vooringenomen je bent, dan denk ik dat een ayahuasca-kuurtje je wel goed zou doen.😚

Effecten: Ayahuasca staat bekend om het opwekken van sterke visioenen en diepe psychologische en spirituele ervaringen.

Nee, dat lijkt me niks voor @Adri03.

Geplaatst
5 uur geleden zei Artax:

Nou, als ik lees hoe star en vooringenomen je bent, dan denk ik dat een ayahuasca-kuurtje je wel goed zou doen.😚

Ach, jij noemt het star en vooringenomen; zelf zou ik het liever vastberaden noemen. Het weerhoudt me in ieder geval al 12,5 jaar van het toegeven aan de dwaalgedachten van het verslaafde brein.

Geplaatst

Ik denk dat ik meer en meer festivals zou gaan aflopen om me weer zo te voelen als met een pilletje. Ik zou ook de festivals gaan doen die ik eigenlijk niet leuk vind.  Ik denk dat ik op de koop zou toenemen dat het effect daardoor minder wordt.  Ik zou angst en depressieve klachten ontwikkelen, waardoor het verlangen nog groter wordt en mijn leven 'tussendoor' laffer en flauwer, steeds minder te harden. 

Zo gaat het met drank bij mij, ik durf het risico niet te nemen dat het met andere middelen anders zal gaan.  Dat ik überhaupt af en toe nog overweeg om een borrel te nemen is eigenlijk al idioot.  

Geplaatst

Het ik voel en ik zou van respectievelijk Lika en Etty ervaar ik persoonlijk toch als een stuk positiever en opbouwender dan het starre en lompe woord junkengedrag van Adri. Wat voor mij geldt, geldt niet voor iedereen hè.

Niet alle middelen zijn fout en verkeerd.

Geplaatst

O, ik ontken niet dat ik een junk ben @Adri03 en dat je in mijn geval waarschijnlijk honderd procent gelijk zou hebben. Over de werking van mdma, meth of bieslookplantjes. Ja, ik ben een junk en zou alles aangrijpen om in een roes te komen en er zo lang mogelijk in te blijven zitten.

Maar dat is mijn schoen en ik denk dat, hoewel je redenering in mijn geval dus zou kloppen, dat niet in z'n algemeenheid geldt.

Geplaatst

Ik had het overigens over junkenGEDRAG, en noemde hier niemand een junk. Dat iemand ergens het gedrag van vertoont, maakt hem nog niet tot datgene. Zo vertoon ik wel olifantengedrag, maar heb geen 2 meter lange slurf.

Geplaatst

Prima nuancering @Adri03. Maar goed, ik vertoon het gedrag van een junk en ben ook een junk, dat erkennen, voor mezelf, gaat me wellicht helpen juiste keuzes te maken.

Geen 2 meter lange slurf? Tegenvaller.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...