Musashi Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Als er al een voordeel is, dan is het dat ik te crappy ben om te drinken. Dus ja, goed dan zeker? Reacher reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 51 minuten geleden zei Adri03: @renaldo61, ik mag hopen dat dat na al die jaren geen nieuw inzicht voor je is ? Met alchohol heb ik momenteel niet echt nog een probleem. Maar wel met voedsel en misschien nog andere. Wat ik bedoelde was dat ik niet goed omga met negatieve gedachten.
Reacher Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Crappy en met hangen en wurgen ( niet die arme Reacher graag 🫠) werkt voor mij. Top! Het is hard werken hè Musashi reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei Reacher: Ik krijg allemaal berichtjes van de ijspegel dat alle hapjes op een bijeenkomst op zijn. Ik ben zelf inmiddels thuis. Kan ik ‘nou en?’ antwoorden? 😶 Ja
Spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden De hele dag muziek gemaakt. Weer veel filmjes gemaakt voor m'n youtube kanaal. Dat is een goede afleiding voor mij. Nu aan een bakje thee met honing toe en op de plaats rust..
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Alle crappy hangers en wurgers veel sterkte💪🏼 We gaan naar een enorm pan-Aziatisch buffetrestaurant want de holenbeer komt straks. Ik hou zelf niet zo van dat snaaien en doorsnaaien totdat je boordevol zit, maar het schijnt niks duurder te zijn als je gewoon op tijd ophoudt met eten, dus dan probeer ik dat een keer.
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden De ETA van de holenbeer is 20:00 dus ik heb net tegen de hond gezegd "straks... komt... holenbeer!". Dus die staat al ongeduldig buiten. Ze weet dat ik een zesde zintuig heb voor mensen die langskomen, ze zal zich wel hopeloos afvragen hoe ik dat toch flik elke keer 😜
Spirit Geplaatst 30 minuten geleden Rapport Geplaatst 30 minuten geleden 1 uur geleden zei bumperjim: Alle crappy hangers en wurgers veel sterkte💪🏼 We gaan naar een enorm pan-Aziatisch buffetrestaurant want de holenbeer komt straks. Ik hou zelf niet zo van dat snaaien en doorsnaaien totdat je boordevol zit, maar het schijnt niks duurder te zijn als je gewoon op tijd ophoudt met eten, dus dan probeer ik dat een keer. Heb ik de laatste keer ook gedaan in zo'n vreetschuur. Gewoon kleine porties en vol is vol. Ik hou dan ook ruimte vrij voor het dessertbuffet. Klodders slagroom op je toetje. Komt vast goed!
Spirit Geplaatst 23 minuten geleden Rapport Geplaatst 23 minuten geleden @renaldo61, heb jij moeite met voedsel? Het lijkt herkenbaar voor mij. Sinds ik droog sta komen er steeds meer "oude" angsten om de hoek kijken. Ik durf gewoon niet meer zoveel te eten. Ik verhonger mezelf niet hoor en let goed op mijn vitamientjes, maar er is een soort angst ontstaan. Af en toe lijkt het of ik weer in de puberteit ben
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden