Quinn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Voor jou. Reacher en lady jane reageerden hierop 2
hub02 Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Vandaag weer donderdag. De schade valt mee, moet ik zeggen. En toch, die 4 blikjes zijn genoeg om de dag naar de kl.... te helpen. Ik hang wat rond, vind me zielig, computer wat, pieker over door wie het komt dat ik zo'n stomme hark ben geworden. Ik weet dat ik dat ik morgen denk dat ik de dag beter had kunnen besteden. Ik had kunnen gaan fietsen (heb een splinternieuwe e-bike waar ik 2 X op heb gefietst), ik had kunnen lezen, piano oefenen. Alles beter dan dit. Nu heb ik niks gedaan. Helemaal niks. Ik weet wel hoe het moet, maar krijg het niet klaar. Van wie moet ik wat leren, als ik niet bij mezelf begin? Het zat niet echt mee deze week, maar ja, alles goedpraten, smoesjes verzinnen, ben ik wel goed in geworden. Er is altijd wel een reden om te drinken. Best stom, als ik niet had gedronken had ik me beter gevoeld. Ik weet dat er meer redenen zijn om niet te drinken. Misschien morgen dan maar. Reacher, spirit en lady jane reageerden hierop 3
Quinn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Morgen samen niet drinken dan maar? Ben ik je niet drinken vriend. spirit reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 39 minuten geleden zei Quinn: Voor jou. 15 minuten geleden zei Quinn: Morgen samen niet drinken dan maar? Ben ik je niet drinken vriend. Zit weer eens lekker in de put. Maar dit doet me wel goed. We gaan er maar weer eens voor, morgen. Dankjewel, het lukt me niet alleen. Ik was gisteren in de supermarkt, voor het eerst sinds jaren. Er zijn geen leuke kassa-meisjes meer, muziek alsof je in een discotheek bent. Wat je al niet doet voor een paar flessen wijn. Dankjewel mijn vriend, ik probeer het morgen weer samen met jou. %s om %s bewerkt door hub02 lady jane, Quinn en bumperjim reageerden hierop 3
Quinn Geplaatst gisteren om 09:42 Rapport Geplaatst gisteren om 09:42 Als je leuke kassameisjes wilt treffen, raad ik je aan boodschappen te doen met de handscanner en dan alles vergeten te scannen. Hulpeloos om je heen kijken bij het afrekenen. Succes gegarandeerd. Geen drank meenemen.
hub02 Geplaatst gisteren om 10:26 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 10:26 32 minuten geleden zei Quinn: Als je leuke kassameisjes wilt treffen, raad ik je aan boodschappen te doen met de handscanner en dan alles vergeten te scannen. Hulpeloos om je heen kijken bij het afrekenen. Succes gegarandeerd. Geen drank meenemen. Is me allemaal te moeilijk met die handscanner. En met mijn geluk zullen wel een paar potige beveiligers op me afstormen, geen leuke jongedames. Ik wil gewoon die leuke kassameisjes van vroeger terug. Er is voor ouwe zakken als ik ook niks meer leuk tegenwoordig. Zelfs geen supermarkt. Ik zou het eens bij Babyparadijs kunnen proberen, maar daar val ik vermoedelijk meteen door de mand met mijn kennis van zaken. En wijn hebben ze daar niet eens. Of misschien bestaat er tegenwoordig wel babywijn, zou me niks verwonderen in deze moderne rot-tijd.
Yvonne Geplaatst gisteren om 10:51 Rapport Geplaatst gisteren om 10:51 Wilde even 'bij gaan lezen'... maar las de behoefte van Hub aan ouderwetse kassameisjes... Ik moest gelijk aan Dooie en Kobie denken en heb mijn tijd zitten verbeuzelen dus. Maar hier zijn ze dan : de kassameisjes... spirit reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst gisteren om 11:00 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 11:00 6 minuten geleden zei Yvonne: Wilde even 'bij gaan lezen'... maar las de behoefte van Hub aan ouderwetse kassameisjes... Ik moest gelijk aan Dooie en Kobie denken en heb mijn tijd zitten verbeuzelen dus. Maar hier zijn ze dan : de kassameisjes... Haha, ja, best grappig. Maar dat wat Andrè hier speelt, zo ben ik in het echt. bumperjim reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst gisteren om 11:02 Rapport Geplaatst gisteren om 11:02 (bewerkt) Ik moet bij kassameisjes altijd aan deze denken moet er trouwens een disclaimer bij de tekst in deze gevoelige tijden? Baby wijn heet trouwens druivensap. gisteren om 11:03 bewerkt door Quinn spirit en bumperjim reageerden hierop 2
hub02 Geplaatst gisteren om 11:13 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 11:13 5 minuten geleden zei Quinn: Ik moet bij kassameisjes altijd aan deze denken moet er trouwens een disclaimer bij de tekst in deze gevoelige tijden? Baby wijn heet trouwens druivensap. Ook grappig. Maar dit zijn niet de kassameisjes uit mijn tijd. Die waren mooi, lief en zochten iemand die die hun geborgenheid, liefde en trouw kon geven. Om pas daarna daarna als een helleveeg tekeer te gaan. Die mooie ouwe tijd. spirit reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst gisteren om 11:19 Rapport Geplaatst gisteren om 11:19 Hmm, weet je zeker dat die mooie ouwe tijd geen fictie is @hub02?
hub02 Geplaatst gisteren om 11:23 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 11:23 2 minuten geleden zei Quinn: Hmm, weet je zeker dat die mooie ouwe tijd geen fictie is @hub02? Wat vrouwen betreft heb je wel gelijk, denk ik.
Quinn Geplaatst gisteren om 11:26 Rapport Geplaatst gisteren om 11:26 1 minuut geleden zei hub02: Wat vrouwen betreft heb je wel gelijk, denk ik. Vrouwen zijn er nog steeds in alle soorten vriend. En bijna allemaal hebben ze iets moois en liefs en trouws.
hub02 Geplaatst gisteren om 11:27 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 11:27 Zojuist zei Quinn: Vrouwen zijn er nog steeds in alle soorten vriend. En bijna allemaal hebben ze iets moois en liefs en trouws. Ja, gelukkig hebben we genoeg fantasie om dat te zien
Quinn Geplaatst gisteren om 11:31 Rapport Geplaatst gisteren om 11:31 Of ik tref het gewoon, dat kan ook.
hub02 Geplaatst gisteren om 11:46 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 11:46 8 minuten geleden zei Quinn: Of ik tref het gewoon, dat kan ook. Ja, ook ik ben nog hoopvol in mijn zoektocht Reacher reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst gisteren om 11:56 Rapport Geplaatst gisteren om 11:56 Goed zo, gewoon onverzettelijk blijven hopen. hub02 en Reacher reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden