Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Vandaag weer donderdag. De schade valt mee, moet ik zeggen. En toch, die 4 blikjes zijn genoeg om de dag naar de kl.... te helpen. Ik hang wat rond, vind me zielig, computer wat, pieker over door wie het komt dat ik zo'n stomme hark ben geworden. Ik weet dat ik dat ik morgen denk dat ik de dag beter had kunnen besteden. Ik had kunnen gaan fietsen (heb een splinternieuwe e-bike waar ik 2 X op heb gefietst), ik had kunnen lezen, piano oefenen. Alles beter dan dit. Nu heb ik niks gedaan. Helemaal niks. Ik weet wel hoe het moet, maar krijg het niet klaar. Van wie moet ik wat leren, als ik niet bij mezelf begin? Het zat niet echt mee deze week, maar ja, alles goedpraten, smoesjes verzinnen, ben ik wel goed in geworden. Er is altijd wel een reden om te drinken. Best stom, als ik niet had gedronken had ik me beter gevoeld. Ik weet dat er meer redenen zijn om niet te drinken. Misschien morgen dan maar.

Geplaatst (bewerkt)
39 minuten geleden zei Quinn:

Voor jou.

468054002.jpg

15 minuten geleden zei Quinn:

Morgen samen niet drinken dan maar? Ben ik je niet drinken vriend.

Zit weer eens lekker in de put. Maar dit doet me wel goed. We gaan er maar weer eens voor, morgen. Dankjewel, het lukt me niet alleen. Ik was gisteren in de supermarkt, voor het eerst sinds jaren. Er zijn geen leuke kassa-meisjes meer, muziek alsof je in een discotheek bent. Wat je al niet doet voor een paar flessen wijn. Dankjewel mijn vriend, ik probeer het morgen weer samen met jou. 

bewerkt door hub02

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...