hub02 Geplaatst 16 september Auteur Rapport Geplaatst 16 september (bewerkt) Op 14-9-2026 om 15:00 zei Reacher: Zeg, hoe gaat het met mijn favoriete vampier? En ook favoriete Hub/Spock? Het leven is hard voor mij als vampier. Sterfelijken staan daar niet zo bij stil. Ik moet me scheren en de haren kammen zonder dat ik mezelf in de spiegel zie. Gisteren fladderde ik wat rond hier in de kamer en toen had een van mijn katten me bijna te grazen. Kan ik nog 500 jaar van mijn pensioen genieten als Jetten blijft regeren? Zorgen die gewone mensen niet hebben. Wat is er toch met onze mooie maatschappij van kastelen en kerktorens en geen radio gebeurd? In mijn jeugd, zo'n 500 jaar geleden, was alles zoveel mooier. Verder gaat het prima met mij. De winter komt eraan, de nachten worden langer, ik verheug me erop. Hoe gaat het met jou? Ik hoop dat je geen smoesjes aan het verzinnen bent om onder onze date uit te komen. 16 september bewerkt door hub02
Smaragdie Geplaatst 16 september Rapport Geplaatst 16 september 41 minuten geleden zei hub02: Verdoven, de knop om, het lukt niet zonder. Mag ik je hier een korte vraag over stellen(doe het al dus waarom ik het vraag?) Want natuurlijk snap ik dat, in het verleden heel vaak gedaan. Ga jij daardoor niet bingen dan? Want dat zou ik dan wel gaan doen. Daarom blijf ik het knap en eng van je vinden. Die lijn zou voor mij dun en fataal zijn.
hub02 Geplaatst 16 september Auteur Rapport Geplaatst 16 september 4 minuten geleden zei Smaragdie: Mag ik je hier een korte vraag over stellen(doe het al dus waarom ik het vraag?) Want natuurlijk snap ik dat, in het verleden heel vaak gedaan. Ga jij daardoor niet bingen dan? Want dat zou ik dan wel gaan doen. Daarom blijf ik het knap en eng van je vinden. Die lijn zou voor mij dun en fataal zijn. Is niet zo knap van mij. Ik ben een kluizenaar. Ik ga zelden de deur uit. Ik wil geen mensen om me heen, ik kan dat vaak zelfs totaal niet verdragen. Ik bestel online een keer per week boodschappen en aan drank bestel ik dan wat ik, en eventueel mijn vriend, die donderdag op krijgen. Is er drank over, dan kiep ik die diezelfde avond nog meteen weg. Naar een winkel gaan is een hel voor mij, dus normaal red ik het wel om op deze manier 6 dagen/week nuchter te blijven. (Ik moet toegeven dat ik er de dag(en) na het gezuip wel een flinke rekening van krijg). Iemand met een normaal levenspatroon zou ik deze manier idd. niet aanraden.
Smaragdie Geplaatst 16 september Rapport Geplaatst 16 september Zo zie je maar dat er veel verschil in alcoholisme en alcoholisten zitten/zit en dus ook in mensen. Mijn ergste periode stond ik al om 7 uur in de supermarkt om nieuw bier te halen. Of bestellen bij de biertaxi in de nacht vanuit Amsterdam. Knap dat je 1 keer per week de bestelling doet voor boodschappen en misschien maar goed ook dan. Vind het zelf leuk om boodschappen te doen en op vrije dagen heerlijk los te gaan op nieuwe gerechten bv. En dan heb ik altijd bepaalde dingen nodig, ook vanuit de toko bv. Bestel je ook alles voor je katten in die week? Zie die mensen al slepen met al dat kattengrint/grit van mij en hun eten(heb 8 katten). Alhoewel dat wel een uitkomst zou zijn. Voor de katten zeker en natuurlijk kan dat dan ook, wel slim en goed idee. Ga mij er toch eens in verdiepen voor de zware dingen en dan kleine dingen bijhalen. Fijne dag. Spring zo onder de douche. Ga zo naar de action. Heerlijk naar uitgekeken, koop alles wat ik niet echt nodig heb maar moet het dan toch hebben. Ben zo anders dan jij denk ik. Of ook weer niet maar net hoe je het bekijkt. Djw voor jouw antwoord! Doeg.
hub02 Geplaatst 16 september Auteur Rapport Geplaatst 16 september 2 minuten geleden zei Smaragdie: Zo zie je maar dat er veel verschil in alcoholisme en alcoholisten zitten/zit en dus ook in mensen. Mijn ergste periode stond ik al om 7 uur in de supermarkt om nieuw bier te halen. Of bestellen bij de biertaxi in de nacht vanuit Amsterdam. Knap dat je 1 keer per week de bestelling doet voor boodschappen en misschien maar goed ook dan. Vind het zelf leuk om boodschappen te doen en op vrije dagen heerlijk los te gaan op nieuwe gerechten bv. En dan heb ik altijd bepaalde dingen nodig, ook vanuit de toko bv. Bestel je ook alles voor je katten in die week? Zie die mensen al slepen met al dat kattengrint/grit van mij en hun eten(heb 8 katten). Alhoewel dat wel een uitkomst zou zijn. Voor de katten zeker en natuurlijk kan dat dan ook, wel slim en goed idee. Ga mij er toch eens in verdiepen voor de zware dingen en dan kleine dingen bijhalen. Fijne dag. Spring zo onder de douche. Ga zo naar de action. Heerlijk naar uitgekeken, koop alles wat ik niet echt nodig heb maar moet het dan toch hebben. Ben zo anders dan jij denk ik. Of ook weer niet maar net hoe je het bekijkt. Djw voor jouw antwoord! Doeg. Even nog een antwoord op jouw vraag, voordat je gaat genieten van de Action. Bij Albert Heijn koop ik het lekkere voer voor de katten. Kattengrit en een grote zak brokken haal ik bij Hornbach. Die zijn het goedkoopste met het grit (Catsan)dat ik gebruik. Hornbach is al om 7 uur open, dus ik kom dan minder loslopende harken tegen die me irriteren. Ik neem dan mee wat ik in mijn auto krijg, dus gelukkig hoeft dat niet zo vaak. Smaragdie reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst 19 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 19 uur geleden (bewerkt) Alsof we er op vooruitgaan met “inclusiviteit”. Toen ik jong was zaten er twee donkere jongens in mijn klas (lagere school). Vonden we allemaal doodnormaal. Mijn grootvader (half Italiaans, half Duits) kwam hier in Limburg om in de mijnen te werken. En ik moet me “wit” laten noemen want “blank” (ander woord voor wit trouwens) mag tegenwoordig niet meer, van de zwarten. Moet er nu over nadenken of ik “zwarten” mag zeggen, maar ik denk dat dat is hoe ze het willen tegenwoordig. Maar ja, zal ook wel weer niet goed zijn want dat klinkt ook weer discriminerend. Slavernij of zo, ze vinden wel wat. Ik ben zelf niet wit, maar ik zeik er zo niet over. Ik zou graag de tijd terug willen hebben, toen we normale mensen normaal vonden. 18 uur geleden bewerkt door hub02
Quinn Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Ik weet het niet @hub02, maar zolang ik nog dagelijks in de krant lees over intolerantie richting minderheden en anders geaarden, lijkt mij dat we juist inclusiever moeten worden met z'n allen. Hoe je alle hokjes ook wilt noemen.
bumperjim Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Je hebt nu eenmaal mensen die andere mensen in groepen verdelen en mensen die dat niet doen 🤔
hub02 Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 17 uur geleden 43 minuten geleden zei Quinn: Ik weet het niet @hub02, maar zolang ik nog dagelijks in de krant lees over intolerantie richting minderheden en anders geaarden, lijkt mij dat we juist inclusiever moeten worden met z'n allen. Hoe je alle hokjes ook wilt noemen. Man, weet ik veel. Heb nooit iets tegen iemand gehad. Daarom ben ik zelf ook een minderheid.
Quinn Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Hokjes vind ik op zich niet problematisch, het wordt pas vervelend als je mensen tot zo'n hokje beperkt. Ach ja, de wereld is tamelijk overstuur op het moment.
hub02 Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden 58 minuten geleden zei Quinn: Hokjes vind ik op zich niet problematisch, het wordt pas vervelend als je mensen tot zo'n hokje beperkt. Ach ja, de wereld is tamelijk overstuur op het moment. Ik hoor niet tot degenen die mensen in hokjes plaatsen. Ik vind gewoon iedereen stom. Behalve jou natuurlijk! Quinn reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden Het zal voor iedereen stom klinken. Ik heb geen kinderen. De mensheid is echt te stom om los te lopen. We hadden heel wat minder ellende gehad als iedereen zou hebben gedacht als ik. Ik heb nooit gevochten, ik laat me daar niet voor lenen, laat staan voor een belachelijk klein stukje "Holland". Iets mis met hoe ik denk? Dan doe het beter en laat mij in mijn waan. Stem D66 of zo als je toch een leider wil nalopen. Geloof in de stem van de meerderheid, democratie. Schiet lekker op met jullie. We zeggen wat, en alles wordt alleen maar meer klote. Ik ben straks toch dood, maakt mij niks meer uit. Ik kan er niks aan doen dat de meerderheid stommer is dan ik.
hub02 Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden Stelletje ignoranten! Er sterven per dag 20.000 mensen aan honger. Ligt geen hond wakker van. Maar Oekraïne, een van de meest corrupte landen ter wereld, daar moeten miljarden naar toe. Onze schat, Maxima, heeft een collier van 9 miljoen haar nek hangen. Wijlen opa Bernhard had een uitgebreide Ferrari collectie. Niet dat hij er iets omgaf, meestal zat ie toch in Afrika om dieren af te schieten. Beatrix bezocht een Afrikaans dorpje, die fruitmand (hoed) op haar kop koste meer dan dan een kut waterpomp die het dorp in leven had kunnen houden. Ze deed later op TV een oproep voor begrip met gironummer in de ondertiteling (voor het gewone volk natuurlijk). Moet ik hier nu wat van leren?
Reacher Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 2 uur geleden zei hub02: Ik hoor niet tot degenen die mensen in hokjes plaatsen. Ik vind gewoon iedereen stom. Behalve jou natuurlijk! Hé joh! En ik dan?
Quinn Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 2 uur geleden zei hub02: Ik hoor niet tot degenen die mensen in hokjes plaatsen. Ik vind gewoon iedereen stom. Behalve jou natuurlijk! Ik vind jou ook niet stom. Ondanks je soms discutabele smaak.
hub02 Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) 9 minuten geleden zei Reacher: Hé joh! En ik dan? Sorry, ik heb zo veel vriendinnen. Vergeet wel eens "eentje" in het vuur van de discussie. Discussie met mezelf dan, zelfs de katte krijgen af en toe de sch.... van mijn gelal. Maar jij bent mijn enige echte liefde. 13 uur geleden bewerkt door hub02
Reacher Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden En Barbara dan? Dept ogen met zakdoekje
hub02 Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden 17 minuten geleden zei Quinn: Ik vind jou ook niet stom. Ondanks je soms discutabele smaak. Ja, mijn ex zou het beslist met je eens zijn. 1 minuut geleden zei Reacher: En Barbara dan? Dept ogen met zakdoekje Dat wordt idd moeilijk. Zou jij me in de nek willen bijten? Ik moet toch kunnen vergelijken? Duurt nog even, maar lijkt me super als volle maan is.
hub02 Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden 29 minuten geleden zei Quinn: Ik vind jou ook niet stom. Ondanks je soms discutabele smaak. Je moet niet alles zo serieus nemen wat ik zeg. Ik vind je lief, ik heb af en toe van die buien. Die gaan zo weer over bij mij.
Reacher Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Slijpt mopperend haar tanden scherp. Dan is het wachten op volle maan. Oeh! Shoppen voor een rode mantel.
hub02 Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden 4 minuten geleden zei Reacher: Slijpt mopperend haar tanden scherp. Dan is het wachten op volle maan. Oeh! Shoppen voor een rode mantel. Nee, geef geen geld uit. Ik bijt je ook zo wel, zonder mantel. Maar ik ben niet een van die jonge hitsige vampieren, dus volle maan is toch nog wel even afwachten.
Reacher Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Oh ik dacht dat ik moest bijten. Slijpt mopperend haar tanden weer recht. Trusten Hub. Groetjes aan je katten.
hub02 Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden 3 minuten geleden zei Reacher: Oh ik dacht dat ik moest bijten. Slijpt mopperend haar tanden weer recht. Trusten Hub. Groetjes aan je katten. Normaal lig ik al veel eerder te pitten Maar ik moest me nog even afreageren hier. Sloeg weer nergens op natuurlijk. Er zijn 3 katten die weten als ik ga slapen. Die liggen dus nu op bed. De kater is de mannetjes leeuw, zal met hem vechten om plaats te krijgen. Truste allemaal!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden