hub02 Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) Op 12-4-2026 om 14:40 zei Reacher: Als Hugh als Wolverine aan dit tv spotje had meegedaan, dan had je gelijk gehad Je hebt gelijk. Ben hier wel teleurgesteld in. Hij zou er zich nog voor lenen om zo te doen alsof hij een enkel detttoldoekje uit een pak kan halen zonder meteen het halve pak leeg te trekken. Hugh valt ook af. 11 uur geleden bewerkt door hub02 mijn spelling wordt er niet beter op
hub02 Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 11 uur geleden (bewerkt) Op 15-4-2026 om 05:43 zei Quinn: Hé vriend, red je het nog? Paar moeizame dagen gehad hier. En toen zag ik dit en je weet het, nooit een uitdaging laten lopen. Dus ik kom je helpen. Jakkes @Reacher. Rare smaak heb jij. Ik dacht dat ik al een klap van de molen had. Nou ja, ik kan het je dus niet kwalijk nemen dat anderen er ook eendje hebben. Dit is een fake-dokter, die zat niet eens op de echte Enterprise. Als je op lelijke kerels valt, dan gaat het beslist goed met onze date in het jaar 2323. @Quinn: Ik ben na vrijdag weer de hele week nuchter geweest. Ik was compleet van slag toen ik zag dat mijn moeder (93) had geprobeerd me te bellen. In mijn gedachten gaan dan hele films lopen, de hele dag, de hele week. En ik kan die niet uitzetten. Ik probeer het drinken te laten. Herinneringen aan mijn jeugd, dankbaarheid omdat ik er ben en die ik niet kan opbrengen, kan ik daar niet bij gebruiken. Ik doe mijn best nu, vind ik. Maar een beetje rust zou ook wel eens mogen. Ik heb niet bijgelezen, druk, druk, druk, (met mezelf dus), hoe gaat het met jou? Ook kut? Dan doen we ook dat weer samen. 11 uur geleden bewerkt door hub02 spelfout
Quinn Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Ook kut, met slingers alle kanten op.
hub02 Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden 9 minuten geleden zei Quinn: Ook kut, met slingers alle kanten op. Ik zou best wel eens willen weten waarom iemand kindertjes maakt. Ik zal wel weer op de nodige tenen trappen, misschien ook op die van jou. Ik ben het misbaksel dat mijn ouders van mij hebben gemaakt. Ik denk, ik was ok daar waar ik was voordat ik geboren werd. Aan wie ligt het, dat het kut is? We komen ongevraagd, en we hebben nog voordat we onze pampers hebben volgescheten al allerlei verplichtingen, die we voorheen niet hadden. En we moeten dingen rechtbreien die niet recht te breien zijn. Misschien moeten we net denken als onze ouders. "ik doe maar wat en denk alleen aan mezelf". Misschien hebben we teveel "geweten" en maken onszelf daarmee ongelukkig en ons leven kut.
Quinn Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 6 minuten geleden zei hub02: waarom iemand kindertjes maakt Nou, de eerste niet met opzet. De tweede omdat mijn vriendin zo graag een kind van me wilde, vraag me niet waarom, en die kwam met gezelschap. Dus ja, dan heb je er drie.
hub02 Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden 33 minuten geleden zei Quinn: Nou, de eerste niet met opzet. De tweede omdat mijn vriendin zo graag een kind van me wilde, vraag me niet waarom, en die kwam met gezelschap. Dus ja, dan heb je er drie. Trek je maar niet te veel aan van mijn idiote filosofieën. Ik zit gewoon weer te veel te piekeren. Dat krijgt iemand van mijn leeftijd die te veel tijd heeft. En die daarom maar wat aanklooit. Als ik hersenen had, dan zou ik me wel 2 X bedenken of ik ze zou gebruiken (is wel een grappige om over even na te denken). Verder klooi ik maar wat. En vanaf morgen ben ik weer 24/6 nuchter. 3e week, gaat goed vind ik zelf. Quinn en lady jane reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Heej. Aangezien ik zit te wachten op het duivelsgebroed aka mijn volgende afspraak kom ik bij jou buurten. Zestig minuten te laat is hij. Dit lijkt mij overigens een opportuun moment om af te spreken dat jij geen seconde te laat komt op onze afspraak volgende eeuw.
hub02 Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden 17 minuten geleden zei Reacher: Heej. Aangezien ik zit te wachten op het duivelsgebroed aka mijn volgende afspraak kom ik bij jou buurten. Zestig minuten te laat is hij. Dit lijkt mij overigens een opportuun moment om af te spreken dat jij geen seconde te laat komt op onze afspraak volgende eeuw. 18 minuten geleden zei Reacher: Heej. Aangezien ik zit te wachten op het duivelsgebroed aka mijn volgende afspraak kom ik bij jou buurten. Zestig minuten te laat is hij. Dit lijkt mij overigens een opportuun moment om af te spreken dat jij geen seconde te laat komt op onze afspraak volgende eeuw. Tegen die tijd zal ik ook beslist wel kaal zijn. Schijnbaar precies waar jij op valt. Ik beloof dat ik een minstens een eeuw voordat jij er bent nerveus aanwezig zal zijn. Stropdas heb ik niet, wel aftershave en zo. Niet dat dat ooit gewerkt heeft bij mijn vorige dates...... Vraag me nog altijd af waar dat aan lag.
Reacher Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Als je tegen die tijd nóg niet kaal bent dan scheer ik je wel. Ik heb gelukkig een Coronaneus dus ik ruik toch geen aftershave. Dus daar kan het niet op stuklopen. Als je maar Lipton Icetea drinkt.
hub02 Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) 24 minuten geleden zei Reacher: Als je tegen die tijd nóg niet kaal bent dan scheer ik je wel. Ik heb gelukkig een Coronaneus dus ik ruik toch geen aftershave. Dus daar kan het niet op stuklopen. Als je maar Lipton Icetea drinkt. Dus ik hoef me dan niet eens meer elke maand te douchen? Precies wat ik zoek. Alleen die Lipton Ice..... Kijk, dat heb ik nou altijd met vrouwen. Ze zeggen niet rechtuit dat ik aan een stuk door onzin uitkraam, maar ze doen alsof het aan iets anders ligt. En als ik toegeef wat Lipton Ice betreft is het volgende dat ze willen dat ik brinta ga eten. 7 uur geleden bewerkt door hub02
Reacher Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Bij nader inzien is een stropdas ook een must. 😈 hub02 reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 uur geleden zei hub02: Dus ik hoef me dan niet eens meer elke maand te douchen? Precies wat ik zoek. Alleen die Lipton Ice..... Kijk, dat heb ik nou altijd met vrouwen. Ze zeggen niet rechtuit dat ik aan een stuk door onzin uitkraam, maar ze doen alsof het aan iets anders ligt. En als ik toegeef wat Lipton Ice betreft is het volgende dat ze willen dat ik brinta ga eten. 1 uur geleden zei Reacher: Bij nader inzien is een stropdas ook een must. 😈 Ik snap de subtiele hint. We hebben gewoon een paar eeuwen meer nodig om aan elkaar te wennen. Niks overhaasten. Maar we blijven toch gewoon vrienden? (Moet je wel erbij zeggen. Doen ze in de romans en films ook altijd als ze het liefst iemand de hersens zouden inslaan).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden