stroumfke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s ik ben terug thuis geen ontstekingspijn meer terug positief in mijn hoofd terug gemoedsrust morgen 3 weken nuchter de opname heeft mij geholpen Bob reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 20 minuten geleden zei Mormel: Hoe reageerde de kat? hij heeft een beetje gemiauwd maar hij is heel flink geweest hij wijkt nu niet van mijn zijde spirit reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s er is ook medicatie afgebouwd en er gaat nog afgebouwd worden ambulant spirit reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s ik heb mijn dieptepunt gehad in het ziekenhuis ik had gebeld met het witgeelkruis om mij thuis te laten wassen omdat ik niks meer kon door de ontstekingen die hulp is uiteindelijk ni nodig ik raak geen druppel meer aan omdat ik nooit meer wil hervallen als ik nu nog begin te drinken ben ik een vogel voor de kat die week opname hebben veel voor mij gedaan ik ben toegekomen in erbarmelijke toestand en ik ben buiten gegaan in gezonde toestand ik ga nu een nieuw leven uitbouwen een nuchter leven ik ga naar de meetings gaan vd AA en NA ik heb veel te danken aan de afdeling waar ik opgenomen geweest ben ze kennen me daar en ze weten wat een verschil een week kan uitmaken zowel de dagploeg als de nachtploeg zijn mensen met een hart van goud tegen de mensen die nog worstelen met hun drankprobleem zou ik zeggen herstel is mogelijk mits de juiste omkadering zolang je hoop hebt heb je een kans om te stoppen met drinken spirit, Momentum en JamesM reageerden hierop 3
stroumfke Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden vandaag 3 weken nuchter wat een verschil met een maand geleden bv het enige wat toen telde was de fles en de medicatie het gaat elke dag een beetje beter een nuchter leven is zoveel beter dan toen ik nog dronk we doen rustig verder
Marjolijn Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) 25 minuten geleden zei stroumfke: vandaag 3 weken nuchter Op mijn draadje schrijf je zojuist dat je 1 week geleden nog onder invloed was van drank en medicatie. Ik snap het dus niet. 15 uur geleden bewerkt door Marjolijn Woord vergeten
stroumfke Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden 4 minuten geleden zei Marjolijn: Op mijn draadje schrijf je zojuist dat je 1 week geleden nog onder invloed was van drank en medicatie. Ik snap het dus niet. wat snap je niet marjolein
stroumfke Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden Zojuist zei stroumfke: wat snap je niet marjolein Zojuist zei stroumfke: wat snap je niet marjolein een maand geleden was ik onder invloed van drank en medicatie en was er met mij niks aan te vangen ik ben nuchter binnen gegaan en die week opname heeft alles veranderd voor mij bumperjim reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Je komt nog steeds verward over dus ik kan de berichten van anderen wel begrijpen.
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Je bent nu dus 3 weken droog? Hoelang ben je in opname geweest? Wel wat kort volgens mij. Hoop echt dat het kwartje is gevallen voor je, na de korte opname. Heb je goede nazorg?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden