Reacher Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Ik zou je heel vriendelijk willen vragen om niet meer op @renaldo61 zijn draadje te schrijven. Je moet het natuurlijk zelf weten maar voor mij ga je een grens over als je dat toch doet. Dan gebeurt er nog niets vreselijks maar dan ben je mijn steun kwijt, is all. Hoe gaat het vandaag verder? 🌹
Reacher Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Ah, je post toch op zijn draadje. Voor mij ben je nu alle geloofwaardigheid kwijt. Het ga je goed verder. 👍🏼
stroumfke Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden 1 minuut geleden zei Reacher: Ah, je post toch op zijn draadje. Voor mij ben je nu alle geloofwaardigheid kwijt. Het ga je goed verder. 👍🏼 sorry ik wist niet dat ik nog op renaldo zijn draadje zat krijg ik nog een kans
stroumfke Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden 3 minuten geleden zei Reacher: Ah, je post toch op zijn draadje. Voor mij ben je nu alle geloofwaardigheid kwijt. Het ga je goed verder. 👍🏼 ik wist niet dat ik nog op renaldo zijn draadje zat krijg ik nog een kans
stroumfke Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 11 uur geleden ik ga mij tot maandag afmelden mijn gevoelens laten rusten mijn excuses als ik fouten maak
Quinn Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Niet afmelden en je in jezelf verstoppen maar vooruit stappen en van je fout leren.
stroumfke Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden 46 minuten geleden zei Quinn: Niet afmelden en je in jezelf verstoppen maar vooruit stappen en van je fout leren. ik zal niet meer posten op renaldo zijn draadje en zijn draadje niet meer lezen
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden de winkels zijn dicht mijn officiele 4de dag zit er op het weekend is in aantocht en ik ga niet drinken de voorbije weken heb ik elk weekend altijd gedronken nee da gaan we nu nie doen se drinken
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @stroumfke: het is zaterdag en vrij laat op de avond. Weet je zeker dat alles wel in orde is? Ik ben heel benieuwd naar je puzzel. Omdat het je niet lukt om je gsm en laptop te verbinden, kun je misschien een beschrijving geven van de afbeelding?
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 minuten geleden zei Mormel: @stroumfke: het is zaterdag en vrij laat op de avond. Weet je zeker dat alles wel in orde is? Ik ben heel benieuwd naar je puzzel. Omdat het je niet lukt om je gsm en laptop te verbinden, kun je misschien een beschrijving geven van de afbeelding? nee alles is niet ok zolang ik niet nuchter kan blijven is allea niet ok de puzzel...een ketje dat bij een hond slaapt onder een oor van een hoend zal aan mijn vrienidin is vragen hoe ik dat moet doen zij is meer op de hoogte
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hou je sterk deze nacht en weet dat je altijd naar teleonthaal kunt bellen. Hoop dat je wat kunt slapen. (Voor de Nederlanders: een ketje is Brussels voor een kleine jongen)
stroumfke Geplaatst 59 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 59 minuten geleden 8 minuten geleden zei Mormel: Hou je sterk deze nacht en weet dat je altijd naar teleonthaal kunt bellen. Hoop dat je wat kunt slapen. (Voor de Nederlanders: een ketje is Brussels voor een kleine jongen) ik slaap in stukjes en ben regelmatig wakker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden