Mormel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Heb al een aantal malen gelezen dat het weekend een lastig moment is voor jou. Is het daarom niet aangewezen dat je morgen al boodschappen gaat doen zodat je daarvoor dit weekend niet buiten hoeft te komen en het ook geen aanleiding vormt om toch drank in huis te halen?
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik ben ook aan het legpuzzelen gegaan, het is een fantastische afleiding van me ziek en hopeloos voelen. Het is een afbeelding van Ot en Sien van 1000 stukjes... wát een klus 😁 Quinn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Hoe gaat het op het moment @stroumfke? Lukt het een beetje?? Misschien nog een kleine suggestie. Je schreef eerder dat je graag haakt. En bezig was met een best groot project. Is tussendoor een klein projectje iets?. Een vrolijk gekleurde kussenhoesje of een klein poppetje/ beestje. Lekker te overzien en veel voldoening. Zomaar een ideetje hoor.
stroumfke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 3 uur geleden zei Mormel: Heb al een aantal malen gelezen dat het weekend een lastig moment is voor jou. Is het daarom niet aangewezen dat je morgen al boodschappen gaat doen zodat je daarvoor dit weekend niet buiten hoeft te komen en het ook geen aanleiding vormt om toch drank in huis te halen? ja ik ga morgen boodschappen doen ik ben dan in het weekend thuis ik ga wel regelmatig wandelen maar neem dan alleen mijn sleutels mee geen portefeuile
stroumfke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 2 uur geleden zei Marjolijn: Hoe gaat het op het moment @stroumfke? Lukt het een beetje?? Misschien nog een kleine suggestie. Je schreef eerder dat je graag haakt. En bezig was met een best groot project. Is tussendoor een klein projectje iets?. Een vrolijk gekleurde kussenhoesje of een klein poppetje/ beestje. Lekker te overzien en veel voldoening. Zomaar een ideetje hoor. voorlopig ca va heb wel schrik voor het weekend ga ik drinken of niet vandaag dag 2 nuchter heb mij een puzzelke van 500 stukjes gekocht ter afwisseling van het haken de eerste 3 dagen gaat goed tis daarna dat het moeilijk wordt
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ooh mooi. Laat morgen een kiekje zien van je puzzel. Gaan we hier toch een beetje meeleven. ( als jij dat wilt). Slaap lekker nu.
stroumfke Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 10 minuten geleden zei Marjolijn: Ooh mooi. Laat morgen een kiekje zien van je puzzel. Gaan we hier toch een beetje meeleven. ( als jij dat wilt). Slaap lekker nu. ok slaapwel 10 minuten geleden zei Marjolijn: Ooh mooi. Laat morgen een kiekje zien van je puzzel. Gaan we hier toch een beetje meeleven. ( als jij dat wilt). Slaap lekker nu.
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Liefs. En goede nacht. We komen er wel hoor Stroumfke.!!!!! Zeker weten. Ik had ook even een paar lastige dagen. Wie weet iets leuks haken? Nu hopelijk lekker slapen of lekker rustig liggen.
stroumfke Geplaatst gisteren om 01:24 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 01:24 3 uur geleden zei Marjolijn: Liefs. En goede nacht. We komen er wel hoor Stroumfke.!!!!! Zeker weten. Ik had ook even een paar lastige dagen. Wie weet iets leuks haken? Nu hopelijk lekker slapen of lekker rustig liggen. ben even wakker nu nog maar 1 keer snachts vorige week verschillende keren per nacht heb naar teleonthaal gebeld da doe ik elke nacht ik ga vandaag naar mijn ontmoetingscentrum een gsmeke afgeven aan iemand ik gebruik hem toch ni is nog zon gsmeke waar je ni mee op internet kunt ik ga nog wa puzzelen en dan proberen nog wa te slapen
Bob Geplaatst gisteren om 04:18 Rapport Geplaatst gisteren om 04:18 (bewerkt) Een (klein) GSM toestel, neem ik aan. gisteren om 04:19 bewerkt door Bob
stroumfke Geplaatst gisteren om 04:52 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 04:52 52 minuten geleden zei Marjolijn: Wat is een gsmeke?? een klein telefoontje waar je niet mee op internet kan
stroumfke Geplaatst gisteren om 05:17 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 05:17 (bewerkt) ik wil iets rechtzetten sommige mensen op dit forum helpen mij wel degelijk omdat ze begrijpen wat borderline inhoudt ik ben degene die slechte keuzes maak ik heb mijn dagen dat ik drink en ik heb mijn dagen dat ik niet drink jij hebt het geluk gehad da je in 1 keer kon stoppen renaldo ik heb da geluk niet mijne sponsor die nu 21 jaar nuchter is heeft 8 jaar gesukkeld met drinken nuchter drinken nuchter eer hij nuchter kon blijven en hij is niet alleen we staan nu voor een weekend en ik hoop dat ik nuchter ga kunnen blijven ik ga er alleszins alles aan doen binnen mijn mogelijkheden ik ga vandaag mijn boodschappen doen zodat ik die morgen ni moet doen ik ga thuis blijven maar wel af en toe een wandelingetje met alleen mijn sleutels gisteren om 05:20 bewerkt door stroumfke
Quinn Geplaatst gisteren om 06:27 Rapport Geplaatst gisteren om 06:27 @stroumfke laat je niet voor de gek houden, iedereen struikelt wel tijdens het stoppen. Soms vaker soms langer, maar het gaat bij niemand zomaar en in één keer goed. Je doet je best en leert langzaam met je uitdagingen om te gaan.
Mormel Geplaatst gisteren om 08:18 Rapport Geplaatst gisteren om 08:18 @stroumfke: misschien is dit slecht advies en misschien is het al te laat: maar als je boodschappen gaat doen, neem dan wat dingen mee die je lekker vindt maar anders laat liggen.
stroumfke Geplaatst gisteren om 09:17 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 09:17 2 uur geleden zei Quinn: @stroumfke laat je niet voor de gek houden, iedereen struikelt wel tijdens het stoppen. Soms vaker soms langer, maar het gaat bij niemand zomaar en in één keer goed. Je doet je best en leert langzaam met je uitdagingen om te gaan. ik geef ni op ik sta op en start opnieuw ik geef toe dat dit heel vermoeiend is maar mijne sponsor zegt zelf zolang je probeert is er hoop
stroumfke Geplaatst gisteren om 09:19 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 09:19 59 minuten geleden zei Mormel: @stroumfke: misschien is dit slecht advies en misschien is het al te laat: maar als je boodschappen gaat doen, neem dan wat dingen mee die je lekker vindt maar anders laat liggen. ik ben verzot op waterijsjes dus elke keer ik ga winkelen breng ik waterijsjes mee Mormel reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 22 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 22 uur geleden ik ga niet meer op renaldo zijn draadje en hij komt niet meer op mijn draadje
Mormel Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden 8 uur geleden zei stroumfke: ik ben verzot op waterijsjes dus elke keer ik ga winkelen breng ik waterijsjes mee Mocht ik het niet zo moeilijk hebben om onder mensen te komen zou ik je voorstellen om dit weekend af te spreken en samen te puzzelen, zodat je wat extra afleiding hebt, maar ik ben meer fan van roomijs dan van waterijsjes. Enfin, het weekend begint, hoop dat je het goed doorkomt.
stroumfke Geplaatst 18 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 uur geleden 31 minuten geleden zei Mormel: Mocht ik het niet zo moeilijk hebben om onder mensen te komen zou ik je voorstellen om dit weekend af te spreken en samen te puzzelen, zodat je wat extra afleiding hebt, maar ik ben meer fan van roomijs dan van waterijsjes. Enfin, het weekend begint, hoop dat je het goed doorkomt. ik ga mijn best doen om dit weekend niet te drinken ga voldoende afleiding hebben dus normaal gen herval Senna34 reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden renaldo ik weet da je mij probeert te helpen maar de harde aanpak helpt niet bij mij en je komt in je berichten vaak hard over als je wat minder hard zou reageren dat zou al een hulp zijn en mijn borderline is echt geen lachertje er word verwacht da je normaal functioneerd maar dat is heel moeilijk momenteel kan ik het niet opbrengen om elke dag naar mijn ontmoetingscentrum te gaan terwijl ik vroeger elke dag ging ik kan ook ni kwaad blijven da maakt je ziek
stroumfke Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden 6 uur geleden zei stroumfke: renaldo ik weet da je mij probeert te helpen maar de harde aanpak helpt niet bij mij en je komt in je berichten vaak hard over als je wat minder hard zou reageren dat zou al een hulp zijn en mijn borderline is echt geen lachertje er word verwacht da je normaal functioneerd maar dat is heel moeilijk momenteel kan ik het niet opbrengen om elke dag naar mijn ontmoetingscentrum te gaan terwijl ik vroeger elke dag ging ik kan ook ni kwaad blijven da maakt je ziek ik haat ruzie vandaar dit bericht maar het is misschien toch beter dat wij mekaar met rust laten
stroumfke Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden vandaag dag 4 nuchter de voorbije maanden heb ik altijd gedronken in het weekend dat ga ik vandaag niet doen ik wil echt nuchter blijven heb een plan en ga me daar aan houden 3 x per dag een wandelingetje maken bellen naar iemand van de AA en mijne puzzel zeker aks ik craving heb gaan wandelen met alleen mijn sleutels bij mij en rusten
Mormel Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Kun je misschien een foto maken van je puzzel? Gewoon zodat we weten wat je aan het maken bent. 5 uur geleden bewerkt door Mormel
stroumfke Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 4 minuten geleden zei Mormel: Kun je misschien een foto maken van je puzzel? Gewoon zodat we weten wat je aan het maken bent. ik weet niet hoe ik da moet doen met de laptop via whatsapp kan ik da wel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden