stroumfke Geplaatst gisteren om 11:56 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 11:56 2 uur geleden zei renaldo61: Prisma was de naam in het verleden, tegenwoordig is de naam Algemene psychiatrie!. Ik had het niet over een lange opname, maar als er een lange wachttijd is, is er ook nog de Paaz nee de paaz daar krijgen ze mij ni meer binnen slechte ervaring mee gehad
Mormel Geplaatst gisteren om 12:00 Rapport Geplaatst gisteren om 12:00 4 minuten geleden zei stroumfke: ik heb deze voormiddag ook gebeld Hoe voel jij je daarbij? Lucht het een beetje op te weten dat er mensen zijn die naar je luisteren op elk moment van de dag?
stroumfke Geplaatst gisteren om 12:02 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 12:02 Zojuist zei Mormel: Hoe voel jij je daarbij? Lucht het een beetje op te weten dat er mensen zijn die naar je luisteren op elk moment van de dag? ja toch wel het is goed om de periode te overbruggen voor ik in opname ga lady jane, spirit en Mormel reageerden hierop 3
Mormel Geplaatst gisteren om 12:04 Rapport Geplaatst gisteren om 12:04 Maak er gebruik van stroumfke. Zoals ik zei, ik zag soms dat je hier 's nachts zit, maar dit forum is iets te klein om op elk moment iemand te hebben om tegen te kletsen. Wens je het beste.
stroumfke Geplaatst gisteren om 12:06 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 12:06 1 minuut geleden zei Mormel: Maak er gebruik van stroumfke. Zoals ik zei, ik zag soms dat je hier 's nachts zit, maar dit forum is iets te klein om op elk moment iemand te hebben om tegen te kletsen. Wens je het beste. dank je jij ook
stroumfke Geplaatst gisteren om 15:10 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 15:10 ik heb fel craving ik ga sebiet een wandelingske maken met alleen mijn sleutels geen portefeuile zodat ik niks kan kopen lady jane reageerde hierop 1
spirit Geplaatst gisteren om 15:35 Rapport Geplaatst gisteren om 15:35 24 minuten geleden zei stroumfke: ik heb fel craving ik ga sebiet een wandelingske maken met alleen mijn sleutels geen portefeuile zodat ik niks kan kopen Snel aan de wandel. Dat is de beste remedie!
Marjolijn Geplaatst gisteren om 15:49 Rapport Geplaatst gisteren om 15:49 Wandelen ( zonder portemonnee!) Is fijn. Elke afleiding is fijn. En soms enorm moeilijk. In een eerdere stopperiode van mijzelf heb ik een tijdje mijn portemonnee inclusief pasjes ter bewaring gegeven aan iemand die vlak bij mij woonde. Als ik een boodschap moest of wilde doen moest ik dus echt om mijn portemonnee vragen. Deze persoon ging dan soms mee voor die boodschap (- pen) of vroeg duidelijk wat ik nodig dacht te hebben. Smoesjes gingen dus niet. Het was een jaartje na overlijden van mijn man, en dit werkte toen heel goed. Misschien een idee ? Niet makkelijk, wel doeltreffend.
stroumfke Geplaatst gisteren om 16:11 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 16:11 mijn wandelingske heeft goed gedaan een pak minder craving
stroumfke Geplaatst gisteren om 20:16 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 20:16 8 uur geleden zei stroumfke: dank je jij ook ik heb nog eens nr teleonthaal gebeld en ik heb het toch minder moeilijk nu ik regelmatig bel Mormel reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst gisteren om 21:30 Rapport Geplaatst gisteren om 21:30 1 uur geleden zei stroumfke: ik heb nog eens nr teleonthaal gebeld en ik heb het toch minder moeilijk nu ik regelmatig bel Blijf vooral bellen op die moeilijke momenten zodat je er niet altijd alleen voor staat.
stroumfke Geplaatst 23 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 23 uur geleden 2 uur geleden zei Mormel: Blijf vooral bellen op die moeilijke momenten zodat je er niet altijd alleen voor staat. ik heb nog eens gebeld met teleonthaal ze houden wel goed bij wanneer je gebeld hebt wat als ze mij eens zeggen dat ik niet meer mag bellen ik ga voortaan alleen snachts bellen
stroumfke Geplaatst 23 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 23 uur geleden ik heb ook even gebeld met de nachtverpleging van de afdeling waar ik opgenomen ga worden ze kennen me daar ze heeft ook gezegd dat ik altijd mag terugbellen dan kan ik een beetje afwisselen met teleonthaal
stroumfke Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden ik ga mij een uurtje of 2 neerleggen en dan ga ik mijn wandelingetje maken
stroumfke Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden ik zit al een paar maand vast in de vicieuze cirkel even drinken even nuchter even drinken even nuchter ik ben nu terug nuchter sinds gisteren en ik ben zo moe ik woon op 5 min van de winkel en zelfs gaan winkelen is een hele opgave zijn hier mensen die ook zo moe waren als ze stopten nog geen nieuws ivm mijn opname
renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ik dronk zeer zwaar, van als ik op was tot ik omver viel of in slaap op mijn bed. Eten of zoiets deed ik helemaal niet meer. Ik mag nog steeds naar de verpleging van ouderenpsyhatrie bellen. Ik kreeg wel Tranxene toen ik uiteindelijk stopte van mijn psychiater, maar dat werd snel afgebouwd. Moe af andere afkickverschijnselen waren me toen onbekend. Stoppen met alchohol is een van de makkelijkste dingen die ik mijn leven gedaan heb, eenmaal ik de beslissing had genomen om te stoppen. Ik denk dat je je moeheid en zo elders moet zoeken. Kotsen deed ik wel toen ik zoveel dronk, maar hoofdpijn is mij onbekend. Mijn lever moest ook herstellen nadat ik gestopt was, mijn waarden waren zeker niet goed. Ook waren mijn zenuwbanen aangetast.
Musashi Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ja @stroumfke dat is heel herkenbaar. Dat is voor mij, enkele jaren geleden, zelfs de aanleiding geweest om dit forum te vinden. Ik weet nog dat ik in het begin van de 1,5 jaar dat ik helemaal stopte, hierover opzocht en hierop uitkwam. Ik vond dit toen nl ook heel raar want ik dacht juist meer energie te krijgen als ik zou stoppen met drinken. Hoewel ik nu niet helemaal niets meer drink, is slaap en een echte goede nachtrust toch wel een van mn hoofdredenen om de meeste dagen niet te drinken (en dit proberen uit te breiden). Je hebt er alleen maar baat bij!
stroumfke Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden 3 minuten geleden zei Musashi: Ja @stroumfke dat is heel herkenbaar. Dat is voor mij, enkele jaren geleden, zelfs de aanleiding geweest om dit forum te vinden. Ik weet nog dat ik in het begin van de 1,5 jaar dat ik helemaal stopte, hierover opzocht en hierop uitkwam. Ik vond dit toen nl ook heel raar want ik dacht juist meer energie te krijgen als ik zou stoppen met drinken. Hoewel ik nu niet helemaal niets meer drink, is slaap en een echte goede nachtrust toch wel een van mn hoofdredenen om de meeste dagen niet te drinken (en dit proberen uit te breiden). Je hebt er alleen maar baat bij! ik moet lang wachten voor mijn opname maar als ik snachts wakker ben en mij ni goe voel mag ik terug bellen naar de verpleegpost van de afdeling waar ik ga opgenomen worden ze kennen me daar en hebben het goed met mij voor mijne sponsor zegt mij altijd dat die moeheid 6 maand tot een jaar kan duren op voorwaarde dat ik nuchter blijf
stroumfke Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden 13 minuten geleden zei renaldo61: Ik dronk zeer zwaar, van als ik op was tot ik omver viel of in slaap op mijn bed. Eten of zoiets deed ik helemaal niet meer. Ik mag nog steeds naar de verpleging van ouderenpsyhatrie bellen. Ik kreeg wel Tranxene toen ik uiteindelijk stopte van mijn psychiater, maar dat werd snel afgebouwd. Moe af andere afkickverschijnselen waren me toen onbekend. Stoppen met alchohol is een van de makkelijkste dingen die ik mijn leven gedaan heb, eenmaal ik de beslissing had genomen om te stoppen. Ik denk dat je je moeheid en zo elders moet zoeken. Kotsen deed ik wel toen ik zoveel dronk, maar hoofdpijn is mij onbekend. Mijn lever moest ook herstellen nadat ik gestopt was, mijn waarden waren zeker niet goed. Ook waren mijn zenuwbanen aangetast. nochthans zegt mijn psychiater dat het wel degelijk komt door te stoppen met drinken ik zit al maanden in een vicieuze cirkel van drinken nuchter drinken nuchter en de dr zegt dat ik hierdoor helemaal uitgeput ben ik hoop dat ik nu nuchter kan blijven want ik kan het niet meer aan
Musashi Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ja dat kan ik wel aannemen. Alcohol sloopt je echt lichamelijk en geestelijk.
stroumfke Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Zojuist zei Musashi: Ja dat kan ik wel aannemen. Alcohol sloopt je echt lichamelijk en geestelijk. ik ga normaal dagelijks naar mijn ontmoetingscentrum maar ik kan het momenteel ni meer opbrengen ik woon op 5 min van de winkel maar zelfs winkelen put mij uit
Musashi Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) Redenen genoeg om met alcohol te stoppen. 8 uur geleden bewerkt door Musashi Grammatica wss
Musashi Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ik ga eten. Is beter dan (alcohol) drinken.
stroumfke Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden ik moet morgen naar de psychiater ik ga morgen voor 5 dagen boodschappen doen zodat ik 5 dagen ni naar de winkel moet mijn dokteres heeft mij gezegd dat ik 5 dagen moet binnen blijven en platte rust het gaat mij totaal ni ik ga normaal elke dag naar mijn ontmoetingscentrum maar ben nu liever thuis en das mijn gewoonte ni tot ik binnen kan ga ik ni meer naar mijn ontmoetingscentrum ik kan het niet meer opbrengen
Marjolijn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Dag Stroumfke. Als het zo lastig is als het boodschappen doen nu is , is het dan een idee vanavond een lijstje te maken en online te bestellen? Ik woon in Nederland en maak regelmatig gebruik van de service van picnic, ook vanwege lichamelijke mankementjes. Mij helpt het daarnaast ook qua het NIET doen van foute boodschappen ( lees: wijn). Daar nog nooit alcohol besteld/ gekocht. Ik heb geen idee of picnic in België zit. Maar vast ook een ander. Bezorgen kost mij niks en helpt mij enorm. In België is er vast ook zo'n winkel online. Wellicht een idee?? ( ik probeer slechts mee te denken).Succes. en ja dat kan het wachten alleen maar lichter maken, toch? 6 uur geleden bewerkt door Marjolijn Aanvulling
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden