stroumfke Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden 2 uur geleden zei renaldo61: Prisma was de naam in het verleden, tegenwoordig is de naam Algemene psychiatrie!. Ik had het niet over een lange opname, maar als er een lange wachttijd is, is er ook nog de Paaz nee de paaz daar krijgen ze mij ni meer binnen slechte ervaring mee gehad
Mormel Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 4 minuten geleden zei stroumfke: ik heb deze voormiddag ook gebeld Hoe voel jij je daarbij? Lucht het een beetje op te weten dat er mensen zijn die naar je luisteren op elk moment van de dag?
stroumfke Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden Zojuist zei Mormel: Hoe voel jij je daarbij? Lucht het een beetje op te weten dat er mensen zijn die naar je luisteren op elk moment van de dag? ja toch wel het is goed om de periode te overbruggen voor ik in opname ga Mormel, spirit en lady jane reageerden hierop 3
Mormel Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Maak er gebruik van stroumfke. Zoals ik zei, ik zag soms dat je hier 's nachts zit, maar dit forum is iets te klein om op elk moment iemand te hebben om tegen te kletsen. Wens je het beste.
stroumfke Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden 1 minuut geleden zei Mormel: Maak er gebruik van stroumfke. Zoals ik zei, ik zag soms dat je hier 's nachts zit, maar dit forum is iets te klein om op elk moment iemand te hebben om tegen te kletsen. Wens je het beste. dank je jij ook
stroumfke Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden ik heb fel craving ik ga sebiet een wandelingske maken met alleen mijn sleutels geen portefeuile zodat ik niks kan kopen lady jane reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 24 minuten geleden zei stroumfke: ik heb fel craving ik ga sebiet een wandelingske maken met alleen mijn sleutels geen portefeuile zodat ik niks kan kopen Snel aan de wandel. Dat is de beste remedie!
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Wandelen ( zonder portemonnee!) Is fijn. Elke afleiding is fijn. En soms enorm moeilijk. In een eerdere stopperiode van mijzelf heb ik een tijdje mijn portemonnee inclusief pasjes ter bewaring gegeven aan iemand die vlak bij mij woonde. Als ik een boodschap moest of wilde doen moest ik dus echt om mijn portemonnee vragen. Deze persoon ging dan soms mee voor die boodschap (- pen) of vroeg duidelijk wat ik nodig dacht te hebben. Smoesjes gingen dus niet. Het was een jaartje na overlijden van mijn man, en dit werkte toen heel goed. Misschien een idee ? Niet makkelijk, wel doeltreffend.
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden mijn wandelingske heeft goed gedaan een pak minder craving
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden