lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s jammer @stroumfke dat je de goedbedoelde feedback/opbouwende kritieken als negatief ervaart, of althans een deel daarvan, daarmee laat je het, wat jij als negatief ervaart, sterker zijn dat het positieve. Stel je maakt een lijstje, links zet je wat je als goed ziet en rechts wat je als negatief ervaart. Even kijken welke kant groter is of meer indruk maakt? Waar je wel wat aan hebt? De balans opmaken voor je definitief kiest om weg te gaan of te blijven? Ga je toch, dan wens ik je het allerbeste.
Mormel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 18 uur geleden zei stroumfke: ik meld mij af bij het forum ik ben de negatieve kritiek beu sommige weten niett wat ze hier meer teweeg brengen bij iemand Hopelijk ben je hier morgen nog. gisteren om 15:28 bewerkt door Mormel
Senna34 Geplaatst gisteren om 07:32 Rapport Geplaatst gisteren om 07:32 Gewoon doorgaan met waar je was gebleven. Wat iemand eerder al eens schreef, meld je op het forum als je het moeilijk hebt, er is altijd wel iemand. Bel je sponsor. Het is vallen en opstaan. Maar soms heb ik het idee dat je weinig doet met de goed bedoelde adviezen van de meesten hier, of dat je ze als een aanval ziet. Als ik ernaast zit kan dat ook hè !
stroumfke Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden soms wordt het mij hier teveel dan zou ik een korte time out moeten nemen ik heb het erg moeilijk met negatieve feedback da doet mij denken aan mijn opnames in mijn beginperiode van de psychiatrie ik heb toen ik pas gediagnoseerd was een periode gehad van 3 en een half jaar van de ene opname naar de andere geen thuis alleen maar opname geen plezante periode ok ik had ni mogen drinken maar ik meen het ik ben opname moe sinds ik ben beginnen drinken heb ik ook de ene opname na de andere gehad en nogmaals ik ben opname moe ik wil het ambulant aanpakken ik weet dat ik het kan ik heb het in het verleden al bewezen 8 maand nuchter 6 maand nuchter en ik ga blijven vechten tot het me lukt voor hetzelfde geld zou ik het opgeven en mij dood drinken
stroumfke Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden Op 7-3-2026 om 11:02 zei herman0167: Bepaalde mensen halen het nuchter blijven niet en zullen aan de drank blijven, na maanden lezen dat je stopt en toch blijft drinken en therapie afzegt en het hele smoezenboek opentrekt ben ik bang dat jij tot deze categorie behoort, het forum zal hier ook geen verandering in kunnen brengen ik ga je het tegendeel bewijzen
stroumfke Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden Op 7-3-2026 om 11:13 zei Rosee: Het is natuurlijk helemaal jouw eigen keuze Stroumfke, maar ik vind het echt onbegrijpelijk dat je de kans om je te laten opnemen niet met beide handen aanpakt. ik ben opname moe
stroumfke Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden Op 7-3-2026 om 15:03 zei Spirit: Laat zien dat je het kunt @stroumfke. Ik heb er vertrouwen in dat je het kunt dank je spirit
stroumfke Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden Op 7-3-2026 om 15:16 zei Adri03: Hoelang geleden is dat? Misschien ben je sindsdien wel veel dieper in het alcoholische moeras vast komen te zitten. ja dat was in mijn begin periode sindsdien zit ik dieper in het alcoholische moeras
stroumfke Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden Op 7-3-2026 om 17:59 zei Mormel: Spijtig dat je de opname afgewezen hebt, al kan ik dit ook heel goed begrijpen. Maar eerlijk: hoeveel heeft je geloof dat je het zelf kunt oplossen je nu al gebracht? ik blijf proberen wat moet ik anders doen opgeven
stroumfke Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden Op 7-3-2026 om 18:02 zei Mariposa: Ik geloof niet dat je het kunt. Je draait er al zo lang omheen. Kom maar op dus, bewijs het maar. ik zal het bewijzen
stroumfke Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden Op 7-3-2026 om 18:48 zei Senna34: Ik heb je gemist op het dagpact de laatste tijd. Ik hoopte dat het niet waar zou zijn. Wel zag ik je actief op andere onderwerpen. En ik dacht nog, nee dit kan niet. Stroumfke komt nooit in benevelde toestand op het forum schreef ze. Niet dat daar iets mis mee is hoor. Maar die woorden van jou lieten me dus denken dat je oké was. Heel jammer dat je je kans voor een opname laat schieten. Maar dit betekent ruimte voor een ander die er wel voor wilt gaan. Blijf vooral geloven in jezelf. Ik gun je beter dan dit bedankt
Mormel Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goed dat je hier nog schrijft. Iets helemaal anders: speel je graag rummikub, scrabble, yahtzee of een ander gezelschapsspel? Volgende week maandag heb ik mijn intakegesprek en ben mij al aan het voorbereiden op de verveling bij zo'n opname.
lady jane Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) 2 uur geleden zei stroumfke: soms wordt het mij hier teveel dan zou ik een korte time out moeten nemen ik heb het erg moeilijk met negatieve feedback Misschien is dit wel het belangrijkste uit je posting? Persoonlijk vind ik feedback nooit negatief zolang je er zelf op durft te vertrouwen dat mensen het goed bedoelen. Soms lees ik ook een negatieve toon in wat men schrijft en dan is mijn eerste impuls ook me dat aan te trekken. Maar ik heb alleen invloed op hoe ik iets gebruik om me te demotiveren of juist om me te motiveren. Anderen kan ik niet veranderen. Maar mezelf wel. Al gaat dat super langzaam vaak. Maar het is mijn wens om te groeien, positief. En die wens lees ik ook bij jou @stroumfke. Ik ben blij dat je niet weg bent gegaan. Die korte time out is een goede zet! 13 uur geleden bewerkt door lady jane
Lonster1 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 5 uur geleden zei lady jane: Persoonlijk vind ik feedback nooit negatief zolang je er zelf op durft te vertrouwen dat mensen het goed bedoelen. Nou daar zou ik niet op durven vertrouwen. De meeste mensen zijn vooral met zichzelf bezig en wat ze hier schrijven gaat dan ook vooral over hun. Soms heb jij als lezer er dan ook wat aan, dan is dat mooi meegenomen. Je eigen koers varen en daarop vertrouwen klinkt sterk. Of het wijs is, geen idee.
stroumfke Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden 6 uur geleden zei Mormel: Goed dat je hier nog schrijft. Iets helemaal anders: speel je graag rummikub, scrabble, yahtzee of een ander gezelschapsspel? Volgende week maandag heb ik mijn intakegesprek en ben mij al aan het voorbereiden op de verveling bij zo'n opname. zou je graag willen afspreken
stroumfke Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden 5 uur geleden zei lady jane: Misschien is dit wel het belangrijkste uit je posting? Persoonlijk vind ik feedback nooit negatief zolang je er zelf op durft te vertrouwen dat mensen het goed bedoelen. Soms lees ik ook een negatieve toon in wat men schrijft en dan is mijn eerste impuls ook me dat aan te trekken. Maar ik heb alleen invloed op hoe ik iets gebruik om me te demotiveren of juist om me te motiveren. Anderen kan ik niet veranderen. Maar mezelf wel. Al gaat dat super langzaam vaak. Maar het is mijn wens om te groeien, positief. En die wens lees ik ook bij jou @stroumfke. Ik ben blij dat je niet weg bent gegaan. Die korte time out is een goede zet! ja ik vind het forum toch te waardevol om hier weg te blijven lady jane reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden ik voel mij belabberd maar da komt natuurlijk door de alcohol en is mijn eigen fout ik ga sebiet wa rusten ik hoop dat ik mij daarna wa beter voel
herman0167 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 9 uur geleden zei stroumfke: ik ga je het tegendeel bewijzen @stroumfkehet zou mooi zijn als je dat lukt, positieve feedback zie je wel?
stroumfke Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei herman0167: @stroumfkehet zou mooi zijn als je dat lukt, positieve feedback zie je wel? dank je
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 4 uur geleden zei stroumfke: zou je graag willen afspreken Niet direct maar ik acht dat de kans bestaat dat onze banen elkaar kruisen als ik zelf in opname ga. En ja ik besef dat je op dit moment weer zeer weigerachtig bent voor een opname.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden