bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Zo, ff lekker gegeten met de Stier in de stad. Fusion aziaatje, gewoon heel simpel maar wel goed gedaan. Het keukenteam komt uit Bangladesh maar ze koken net zo vrolijk vietnamees of chinees. Ik nam een japanse yuzu limonade. De Stier wou gewoon een karaf water. Dat moet ik nog een beetje afleren, dat idee dat ik persé "Iets Moet Drinken".
Kohtje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nou @Yana, het schiet nog niet erg op hè, ondanks alle beterschapswensen van dit forum. Maar de aanhouders winnen, zeggen ze, dus bij deze nogmaals Beterschap. 💚
Spirit Geplaatst 18 minuten geleden Rapport Geplaatst 18 minuten geleden De invasie pubers ter nauwer nood overleefd. Wat een gekkenhuis. Onze labrador kreeg wel alle aandacht. Die ligt nu ook voor pampus op de bank. Wij hebben het ook wel gehad. Maar...er is goed gerepeteerd, totdat ze balorig werden. Toen was het tijd en werden ze netjes door hun ouders weer opgehaald. Ze waren net binnen toen er eentje riep FEYENOORD STAAT AL ACHTER MET 3 - 0 VAN PSV. Wel weer leuk om Rotterdammers in huis te hebben waar de PATAT gewoon van Bram Ladage is. Nu op de plaats rust.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden