Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goeiemorgen allemaal,

Ik ben alweer volop aan het schilderen met kaarsjes en lichtjes overal om me heen en heerlijke muziek aan. Ik ben ook hier en daar aan de grote schoonmaak. Onder andere mijn boekenkasten konden wel een sopje gebruiken en ff van zijn plaats af. En daar dan meteen maar achter geverfd want dat moest ook al jaren. Van mij part sliep ik nooit meer, ik vind het maar zonde van mijn tijd! 😄

Geplaatst

Mogge mensen. De winter zal nog drie dagen brullen. Onze noorderlingen: sterkte met de sneeuwstorm des doods die voor vandaag is aangekondigd. Hier valt tot dusver de overlast reuze mee maar mijn zoons krijgen vrij van school en sport. Ik ben nu ook iemand geworden die zegt vroeger in mijn jeugd.

Geplaatst
10 minuten geleden zei MaryArt:

Van mij part sliep ik nooit meer, ik vind het maar zonde van mijn tijd! 😄

De leidinggevende onder wie ik het langst gewerkt zei altijd, als je slaapt ben je dood. Hij vond slaap ook een verspilling.

Geplaatst

@knakker Ik heb er een paar jaar geleden gewoon omheen geschilderd omdat ik geen zin had om ze van hun plaats af te halen. En niemand die het ziet vond ik toen ook en nam nog een wijntje. Maar ik ben nu veel preciezer geworden in van alles en nog wat. Ik weet niet goed of dat nou een voordeel is of een nadeel...😂

Geplaatst

Oh haha, je had er eerst omheen geschilderd 🙂. Dan maak je nu je vroegere luiheid weer goed. Maar ben je nog niet zo precies dat je nu de hele muur opnieuw gaat verven omdat je anders een kleurverschil krijgt?

Geplaatst
3 minuten geleden zei knakker:

Ik vind slapen wel mooi werk 

Ik ook, ik zou het wel moeten leren om het op het juiste moment te doen, zodat het ook enigszins meetbaar is. 

Geplaatst
29 minuten geleden zei MaryArt:

@renaldo61 Jij bent toch pas verhuisd? Hoefde je daar geen lik verf overheen te halen dan? En een vers behangetje? 

In mijn studio hangt geen behang. Hij werd door het personeel van het ziekenhuis grondig gekuist en ? 

Geplaatst
57 minuten geleden zei renaldo61:

De leidinggevende onder wie ik het langst gewerkt zei altijd, als je slaapt ben je dood. Hij vond slaap ook een verspilling.

Dat was mijn mening als kind en later als tiener. Tegenwoordig kijk ik uit naar slaap. 

Geplaatst

Goedemorgen,

Lang geleden dat ik heb behangen. Vond het enig om te doen.  Ik heb allemaal glad gestucte muren, wit. Dat wil ik anders.  Ik ben aan het dubben over kleuren. 

Het moment van naar bed gaan, nog even lezen, en dat de slaperigheid dan komt, dat wegzakken, een heerlijk gevoel.  En tussendoor wakker worden en nog steeds slaperig zijn, en dan weer snel wegdoezelen, ik vind het heerlijk. Met alcohol is dat er niet, maak ik dat niet bewust mee.  Dan is het gewoon baf weg. 

Geplaatst

Gisterenavond een bedtime yoga gedaan en extra lange sessie yoga nidra in bed. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo goed geslapen heb. Smaakt naar meer! En ik herinner me ook dat ik vele jaren geleden tegen mijn eerste therapeut zei dat ik rode wijn nodig had om de slaap te vatten, dat dat zo goed als onmogelijk was zonder. Oh boy, couldn’t have been more wrong!

Geplaatst

Slapen is heerlijk, en na een goede nacht weer wakker worden ook; goedemorgen.
Ik heb sinds woensdag weer een koffie-apparaat boven, nu nog eerst kopje koffie in bed en straks de deur uit voor fijne werkdag met leuke collega om hopelijk 3 grote klussen te klaren vandaag. 

Geplaatst

Goedemorgen ☀️!

Slapen, ja graag. Lekker lang in bed blijven liggen na het ontwaken, nog beter. Liefst zet ik mijn wekker wat vroeger zodat ik nog even kan luieren. Mijn favoriete moment van de dag.

Fijne dag mensen!

Dagpact:

flavieke

Mariposa

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...