Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Heerlijk door de sneeuw gebanjerd. Het was,even droog met het zonnetje erbij :sun:.  Er was hier,een flink pak gevallen, dus de sneeuw was nog vers. Ja, dat heeft toch wel wat met stoere boots door hagelwitte verse sneeuw lopen. Nu word het alweer donker en zal de boel wel op gaan vriezen. Voor het verkeer en mensen die naar hun werk moeten, is het een ramp. De overbuurman ( die zijn rijbewijs eem tijdje  kwijt is vanwege beschonken achter het stuur) heeft maar een snipperdag genomen. Toch wel een klus om op de fiets naar je werk te gaan ;) Geen beter vermaak, dan leedvermaak :D.

Geplaatst

Toevallig dat ik van het weekend nog een leuk boek las met wijze zen woorden, waaronder; dingen die je wil, heb je misschien helemaal niet nodig en dingen die je niet wil, kan je misschien nog wat van leren. 

En die regel heb ik in mijn hoofd gehouden, toen ik toch maar de sneeuw op de fiets ging trotseren om te gaan werken. :D Ik was wel een uur te laat, maar ik heb genoten onderweg, van de opgaande zon in een mooi wit landschap, gratis en voor niks een gezonde work-out en een prachtige wandeling langs voornamelijk bos gebiedt. Zojuist weer thuis, na in het donker weer hetzelfde te hebben gedaan. Moe, maar super voldaan! Wat mij betreft mag het nog wel even wit blijven. 

Want daarmee komen de beste en leukste ideeën bij me op. Zoals een fiets met 3 wielen, waarbij ik het voorste wiel dan op een ski lat zet als het weer sneeuwt, hoef ik me geen zorgen te maken dat ik onderuit ga en heb ik ook nog plezier onderweg. Of gewoon een omgebouwde waterfiets of iets dergelijks, heb ik er ook nog iets aan als het weer heel nat is.

Helaas geen dieren gezien, maar hun sporen wel. Kortom een leuke dag dus. 

Geplaatst
5 uur geleden zei lady jane:

768x576a.jpg
van de NOS site gejat, Amsterdam denk ik, schattig he

Nou en of dat Amsterdam is. Carré zie je rechts en de Stopera zie je ook!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...