renaldo61 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Brigitte Bardot overleden, het raakt me, al weet ik niet waarom juist.
bumperjim Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Twas niet voortijdig iig. 60-70 jaar geleden was het wel een verschijning 😁
Spirit Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Dagpact: flavieke renaldo61 MaryArt 🎆 Mormel Fpnny🌞 Yvonne Mariposa Stormy69 Spirit
Spirit Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 42 minuten geleden zei renaldo61: Brigitte Bardot overleden, het raakt me, al weet ik niet waarom juist. Jeetje. Is dat zo? Even nieuws kijken. Wel oud geworden volgens mij.
bumperjim Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden (bewerkt) 91. Alle goeien worden 91. Althans mn oma destijds. Foto in Le Monde 11 uur geleden bewerkt door bumperjim
renaldo61 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Het gaat in een album van Jommeke geweest zijn dat ik eerst haar naam zag. En me afvroeg, wie is dat?
Spud Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goedemiddag! Weer effe aan het spieken hier en om warm te worden. Ik ben namelijk een beetje impulsief opgestaan deze morgen, ik was zo klaar met in mijn bubbel te zitten wat het klussen betreft en wachten totdat ik mag, dat ik deze ochtend bedacht had, ik ga alvast een nieuwjaarduik nu doen in het kanaal om de hoek dan kan ik fris weer beginnen aan de dag. Het voornemen was groots maar is maar bij pootje baden gebleven. Jep net zoals koudwaterbaden in een sauna had ik veel vrees voor de kou. En durfde het toch niet, ondanks de warme chocolademelk en kruiken die ik meegenomen had. Het had alvast een preview kunnen zijn voor aankomende woensdagnacht, maar eerlijk gezegd, nee voor dit jaar streep ik dat van mijn bucketlist af. Want ik ben nog steeds koud tot op het bot en dat is lastig verven. Maar het was wel leuk, de ganzen en eenden die er nog zaten vonden het wel fijn dat ik een wak in het ijs sloeg en hebben lekker van mijn broodjes gegeten. En een mountainbiker en een trimmer stopte ook effe om te checken of ik oké was. Beetje gênant wel, maar lief. En nu met de kachel op 25 graden en kruiken erbij het niet warm te kunnen krijgen. Dus leuk idee van mezelf, maar ga ik niet meer herhalen. Mariposa reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Misschien even lekker onder de warme douche om weer op temperatuur te komen, @Spud? Spud reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) Dat had je ook niet kunnen weten dat het koud zou zijn 😁 Maar goed, liever gênant dan een hartstilstand want das niet geheel denkbeeldig. 8 uur geleden bewerkt door bumperjim
flavieke Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 11 uur geleden zei bumperjim: Gisteravond na negenen thuisgekomen. De bumperhond was helemaal blij en begon meteen haar (nog volle) voerbak leeg te eten. De petsitter had me al geappt dat ze niks at. Puur van de stress 😢 Dus er gebeurt echt wat in die kop, het is niet gewoon business as usual, zolang ik maar eten krijg en even buiten mag plassen draait de wereld gewoon door. Nee, ze zitten echt in de rats in die situatie. Net als dat je je kind 3 dagen alleen thuis laat. Overigens begint het al als ze me een koffer ziet inpakken want ze heeft alles in de gaten. Ik hou er helemaaaaal niet van om haar zo achter te laten en had al min of meer gezworen het niet meer te doen, nu stelde een nicht voor om kerst volgend jaar bij hun in Bretagne te vieren dus dat wordt de gelegenheid om hond lekker mee te nemen. Ook daardoor raakt ze van slag maar tis wel gezelliger. ik sta op de wachtlijst vr n korte opname maar ik laat mijn poezeke ni graag zo lang alleen louke miauwt nauwelijks maar toen ik terug thuis kwam v mijn vorige opname heeft hij staan janken ze missen je toch meer dan je zou denken bumperjim reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden