knakker Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 51 minuten geleden zei renaldo61: het forum wordt blijkbaar steeds in de namiddag doods. Het is vooral een ochtendforum geloof ik. Terwijl ik zelf meestal vooral rond deze tijd actief ben online. Maar dan heb je het risico dat je bijdrage in het zand ploft en blijft liggen.
knakker Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden En het is maar donker de hele tijd. In de ochtend. In de namiddag. Ik snak naar licht. Nog zes dagen tot de kortste dag. Dan gaat het weer de goede kant op. Ik begrijp wel dat men vroeger met de zonnewende vuren ontstak en wild ging dansen. Mariposa reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden @knakker nog zes dagen? Ik wil lente of zomer
knakker Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Jawel. Ik ook wel. Maar niet alles kan in één keer. Eerst nog even in het vagevuur knisperen. Maar na zes dagen rijden we on elk geval de goede kant weer op. Weg van de duisternis.
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Het gekke is dat ik er dit jaar nog helemaal geen last van heb gehad. Ik flierefluit zo de donkerte door dit keer. Maar wat niet is kan nog komen. Niet te vroeg juichen….
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Een gezellige avond achter de rug met ons koor. We kregen leuke cadeautjes van creative mensen, maar we kregen ook een fles wijn mee. Netjes ingepakt. Ik dacht: weet je wat, ik vergeet hem gewoon. Had hem onopvallend ergens verstopt. Komt er een vrouwtje naar onze bus rennen. Jongens, jullie vergeten wat. Ach, ik zie wel. M'n vriend lust het niet, maar ik vind het voor mezelf geen prettig idee. Ik gelooof dat hij maar ritueel verbrand moet worden in onze allesbrander.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden