Spirit Geplaatst 26 december 2025 Rapport Geplaatst 26 december 2025 2 uur geleden zei MaryArt: Goeiemorgen allemaal, We kunnen vandaag misschien even een paar uurtjes schaatsen voor de liefhebbers! Ik heb helemaal niets meer met schaatsen. Vroeger wel gedaan maar ik ben blij dat ik weer gewoon kan lopen. Laat staan met die ijzers om. Ik ga ontbijten.
bolletje Geplaatst 26 december 2025 Rapport Geplaatst 26 december 2025 Op 24-12-2025 om 15:28 zei Bob: Maar wie stuurt er eigenlijk? Hellup ik ben m'n kunssssstgebit verloren tijdensssss het lachen %^% Dat ding gaat veel te hard.
bolletje Geplaatst 26 december 2025 Rapport Geplaatst 26 december 2025 Op 25-12-2025 om 09:39 zei Rudo: En de slee dendert door 😉 Hoe gaat het niet drinken met iedereen aan boord? Vandaag is pas mijn dag 4 van niet drinken maar gezellig hier aan boord 😉 Zal ik voor de lunch een grote pan erwtensoep voor iedereen maken haha? Fijne kest voor een ieder die het viert. Zal je dat wel doen Rudo? Rudo reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 26 december 2025 Rapport Geplaatst 26 december 2025 Goedemorgen allemaal! Eerste Kerstdag overleefd. Ik zou heel graag nog het laatste stukje meerijden als dat mag. Ik heb best veel eten over, wat zalm, een mooi stuk vlees nog en wat knabbels, dat zal ik dan meenemen. Genoeg wijn en bier ook, maar dat laat ik thuis. bolletje reageerde hierop 1
Moeps Geplaatst 26 december 2025 Rapport Geplaatst 26 december 2025 Zonder briesje geen geluid denk ik @Bob. Maar ik heb er geen studie van gemaakt, heb het raadseltje niet zelf bedacht en neem afstand van alle verantwoordelijkheid over de wetenschappelijke onderbouwing. 🫣 Spirit reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 26 december 2025 Rapport Geplaatst 26 december 2025 In een grot kun je bij windstilte heel goed echo horen. Maar goed.
Rudo Geplaatst 26 december 2025 Rapport Geplaatst 26 december 2025 17 minuten geleden zei Mariposa: Goedemorgen allemaal! Eerste Kerstdag overleefd. Ik zou heel graag nog het laatste stukje meerijden als dat mag. Ik heb best veel eten over, wat zalm, een mooi stuk vlees nog en wat knabbels, dat zal ik dan meenemen. Genoeg wijn en bier ook, maar dat laat ik thuis. Gezelligggggggg 😉 MaryArt en Mariposa reageerden hierop 1 1
Spirit Geplaatst 26 december 2025 Rapport Geplaatst 26 december 2025 2 uur geleden zei bolletje: Hellup ik ben m'n kunssssstgebit verloren tijdensssss het lachen %^% Dat ding gaat veel te hard. O, Bollewops, wat nu? Moeten we gaan zoeken? bolletje reageerde hierop 1
Marij Geplaatst 26 december 2025 Rapport Geplaatst 26 december 2025 Oké mensen, tijd om weer op pad te gaan. Iedereen graag bagage pakken, checken of je alles bij je hebt, niks laten liggen bij de iglo’s, zoals een kunstgebit! Dat geldt ook voor alles wat je vanmorgen gekregen hebt. Ja, ook dat ene leuk bedachte, met aandacht geschonken cadeautje voor onderweg — dat nog niet iedereen gezien lijkt te hebben 😉 Neem ’m mee, hij is bedoeld om vandaag veel te gebruiken. We vertrekken zo. Warme kleren aan, spullen compleet, en dan verder richting Alaska.
Rudo Geplaatst 26 december 2025 Rapport Geplaatst 26 december 2025 3 uur geleden zei Marij: Oké mensen, tijd om weer op pad te gaan. Iedereen graag bagage pakken, checken of je alles bij je hebt, niks laten liggen bij de iglo’s, zoals een kunstgebit! Dat geldt ook voor alles wat je vanmorgen gekregen hebt. Ja, ook dat ene leuk bedachte, met aandacht geschonken cadeautje voor onderweg — dat nog niet iedereen gezien lijkt te hebben 😉 Neem ’m mee, hij is bedoeld om vandaag veel te gebruiken. We vertrekken zo. Warme kleren aan, spullen compleet, en dan verder richting Alaska. Nog steeds een mooie rit uitgekozen Marij. Heel gaaf Wie zitten er eigenlijk nu in de slee? Met hoevelen zijn we denk je?
Spirit Geplaatst 26 december 2025 Rapport Geplaatst 26 december 2025 Ik ben weer aan het genieten. Goed ingepakt. Ik hou van kou! @Stormy69 is een beetje stilletjes. Vandaag even geen prikkels voor hem. Hij wil even in zijn eigen wereldje. Laat hem dus maar even. Ik ga niet mee sippen, heb al een wandeling buiten de slee gemaakt. Goed ingepakt en verstand op nul! Heerlijk die frisse lucht!
bolletje Geplaatst 27 december 2025 Rapport Geplaatst 27 december 2025 Goeie morgen Kanjers heeft iedereen het overleeft? Dan kunnen we nu een dagje rustig aan doen toch? MaryArt, Rudo en Spirit reageerden hierop 3
renaldo61 Geplaatst 27 december 2025 Auteur Rapport Geplaatst 27 december 2025 Goeiemorgen @bolletje bolletje en Rudo reageerden hierop 2
MaryArt Geplaatst 27 december 2025 Rapport Geplaatst 27 december 2025 Goeiemorgen allemaal, Ik ben het eens met Bolletje. Een dagje rustig aan doen en voor de liefhebbers onder ons kunnen we hier vlakbij een duik nemen in het ijswater 🥶 en daarna daarvan bijkomen 🤪 Rudo, Spirit, bolletje en 1 andere reageerden hierop 4
lady jane Geplaatst 27 december 2025 Rapport Geplaatst 27 december 2025 Ik maak intussen wel een mooi vuur en zet koffie en theewater op. Genoeg naar Expeditie Robinson gekeken om te denken dat ik vuur kan maken. Oh ja en ik heb een stapel handdoeken en dekens klaar gelegd op voor te verwarmen dan. MaryArt, bolletje en Rudo reageerden hierop 2 1
Rudo Geplaatst 27 december 2025 Rapport Geplaatst 27 december 2025 1 uur geleden zei bolletje: Goeie morgen Kanjers heeft iedereen het overleeft? Dan kunnen we nu een dagje rustig aan doen toch? Jha, zelfs lekker geslapen. Jullie ook? Goeiemorgen allemaal. bolletje reageerde hierop 1
Rudo Geplaatst 27 december 2025 Rapport Geplaatst 27 december 2025 48 minuten geleden zei lady jane: Ik maak intussen wel een mooi vuur en zet koffie en theewater op. Genoeg naar Expeditie Robinson gekeken om te denken dat ik vuur kan maken. Oh ja en ik heb een stapel handdoeken en dekens klaar gelegd op voor te verwarmen dan. Awwwww, das lief en attent 😉
Spirit Geplaatst 27 december 2025 Rapport Geplaatst 27 december 2025 Goedenmorgen. Goed idee om vandaag rustig aan te doen. Ik ben de restjes aan het opeten. Kerststol met dik roomboter en poedersuiker erop. Maak straks wel even een wandeling buiten de slee met de hond. Ze is loops, dus weet niet of hier ook reutjes voor de slee lopen? Jullie moeten vast iets gemerkt hebben. Ze is er ook een beetje ziek van, dus vandaag maar even vertroetelen.
kers Geplaatst 27 december 2025 Rapport Geplaatst 27 december 2025 Er is nog niemand die gevraagd heeft naar de cadeaus die voor de iglo's stonden. @Marij wat ontzettend attent en sorry dat ik er nu pas over begin. Heel benieuwd...
Spirit Geplaatst 28 december 2025 Rapport Geplaatst 28 december 2025 19 uur geleden zei kers: Er is nog niemand die gevraagd heeft naar de cadeaus die voor de iglo's stonden. @Marij wat ontzettend attent en sorry dat ik er nu pas over begin. Heel benieuwd... Heb nog geen cadeaus gezien. Gaan we nog wat doen vandaag? De verveling slaat toe. Trappel trappel trappel. Kom op mensen. Zijn we we nog?
Bob Geplaatst 28 december 2025 Rapport Geplaatst 28 december 2025 (bewerkt) Blij dat we niet via het noorden van Scandinavië gegaan zijn. Wat een storm daar! 28 december 2025 bewerkt door Bob
Bob Geplaatst 28 december 2025 Rapport Geplaatst 28 december 2025 Ik weet nog een raadsel: Wat duurt iets langer?
Bob Geplaatst 28 december 2025 Rapport Geplaatst 28 december 2025 Ik dacht: "weet je wat, ik ga nog even schaatsen" maar dat viel wat tegen.
Spirit Geplaatst 28 december 2025 Rapport Geplaatst 28 december 2025 Waar blijft onze reisleidster @Marij? Sommigen lopen wat geïrriteerd heen en weer. Anderen vinden het wel best, maar er is geen organisatie en daardoor ook geen orde. Er zijn er die melig worden. Er wordt een slaapzakkengevecht gehouden en iedereen zit nog in z'n pyama.
Bob Geplaatst 28 december 2025 Rapport Geplaatst 28 december 2025 Ga jij de boel vast schoonmaken, @Spirit? Dan blijven wij nog even melig rondhangen. Dat is toch niks voor jou.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden